پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

نخستین جام والیبال ساحلی کشور به صحرا گاز آق قلا رسید
بازديد : 960

تیم والیبال ساحلی صحرا گاز آق قلا مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور (جام بیمه کارآفرین) از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز سه شنبه در زمین های ساحلی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

در این دیدار دو تیم صحرا گاز آق قلا (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) و طلایی پوشان ورامین (رضا نائینی و رحمان رئوفی)که با شکست حریفان به دیدار نهایی راه یافته بودند، به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده آق قلا دو بر صفر و با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 10 به پیروزی رسید تا نخستین جام والیبال ساحلی را به دست آورد.

تیم صحرا گاز آق قلا جایزه قهرمان این مسابقات که 23 میلیون ریال بود از آن خود کرد و تیم طلایی پوشان ورامین نیز جایزه 18 میلیون ریالی خود را از حمید موحدی مدیر اجرایی مسابقات دریافت کرد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی (آرش وکیلی و بهمن سالمی) دو بر یک تاید واتر خاورمیانه (ابراهیم سن سبیلی و بهنام توکلی) را شکست داد تا مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کند. در دو ست نخست این بازی دو تیم یک بر یک با امتیازهای 21 بر 14 (دانشگاه آزاد) و 21 بر 13 (تاید واتر) مساوی شدند. در ست سوم و در امتیاز 12 بر 8 بهنام توکلی بازیکن تاید واتر مصدوم شد و نتیجه این ست 15 بر 8 به سود دانشگاه آزاد شد تا در نهایت این تیم دو بر یک پیروز میدان باشد.

رتبه بندی نهایی هشت تیم برتر نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جام بیمه کار آفرین به قرار زیر است:

1-    صحرا گاز آق قلا

2-    طلایی پوشان ورامین

3-    دانشگاه آزاد اسلامی

4-    تاید واتر خاورمیانه

5-    داروهای گیاهی اقلیمی آمل

6-    بانک سلول های بنیادی رویان

7-    بازرگانی جواهری گنبد

8-    کیمیا سعادت ایرانیان


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تیم های ساحلی صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین در دیدار نهایی
بازديد : 830

تیم های والیبال ساحلی صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور (جام بیمه کار آفرین) به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات و از ساعت 10:10 دقیقه دو تیم صحرا گاز آق قلا (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) و دانشگاه آزاد اسلامی (آرش وکیلی و بهمن سالمی) به مصاف هم رفتند که نماینده آق قلا دو بر صفر به یپروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

همچنین در بازی دوم این مرحله طلایی پوشان ورامین (رضا نائینی و رحمان رئوفی)  با تاید واتر خاورمیانه (ابراهیم سن سبیلی و بهنام توکلی) روبرو شد که نماینده ورامین با امتیازهای 25 بر 23 و 21 بر 19 به پیروزی رسید تا در دیدار نهایی حریف صحرا گاز اق قلا شود.

بنابر این تیم های صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین عصر امروز سه شنبه (ساعت 16:10) در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می روند و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و تاید واتر خاورمیانه نیز از ساعت 15:30 برای عنوان سومی با هم بازی خواهند کرد.

همچنین چهار تیم بازمانده مرحله نیمه نهایی برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند که داروهای گیاهی اقلیمی آمل دو بر صفر بانک سلول های بنیادی رویان را شکست داد و با کسب مقام پنجمی، جایزه شش میلیون ریالی این رقابت ها را از آن خود کرد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد نیز که قرار بود برای عنوان هفتمی به مصاف کیمیا سعادت ایرانیان برود، با برد فنی به دلیل عدم حضور حریف به جایزه چهار میلیون ریالی عنوان هفتم دست یافت.

جایزه تیم قهرمان این رقابت 23 میلیون ریال است که یکی از تیم های صحرا گاز آق قلا و  یا طلایه پوشان ورامین آن را به دست خواهند آورد.تیم های دوم تا هشتم نیز به ترتیب 18، 13، 8، 6، 5، 4 و 3 میلیون ریال جایزه می گیرند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خستگی به تن والیبالیست‌ ها ماند!
بازديد : 831

ملی پوشان والیبال ایران در یکی دو سال اخیر همواره گل کاشته اند. تقویم اخبار ورزشی ایران گواه این است که سربازان والیبال بارها دل مردم را شاد کرده و خلق شگفتی کرده‌اند. پس از کسب نخستین قهرمانی در آسیا، درخشش در جام جهانی و راه‌یابی به لیگ جهانی والیبال حالا بلندقامتان ایران لقب غول کش های لیگ جهانی را بدست آورده اند.

تیم ملی والیبال ایران بر خلاف انتظارها در نخستین سال حضورش موفق شد تا صربستان(قهرمان اروپا)، ایتالیا دومین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان و کوبا کشور صاحب سبک این رشته ورزشی را شکست دهد. نمایش فوق العاده تیم ملی والیبال موجب برانگیخته شدن غرور ملی ایرانیان شد و موجب گشت تا همه جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند؛ پیروزی هایی که اتفاقی بدست نیامد و حاصل تلاش شبانه روزی سربازان والیبال ایران بود.

تسبیح زدن های حمزه زرینی در اتوبوس قبل از مسابقه و باد کردن رگ غیرت سید محمد موسوی نشان می‌داد که آنها از جان و دل برای موفقیت و بالا بردن نام ایران می جنگند.

تمام روز و شب هایی که فرهاد ظریف ، رحمان داودی و مهدی مهدوی در اردوهای بلند مدت دلتنگ فرزندان خود بودند و پای گفت و گوی تلفنی با خانواده چشم، تر می کردند. روز و شب هایی که عادل غلامی، علی مباشری، آرمین تشکری و آرش کمالوند نمی خوابیدند و یکسره برنامه های کادر فنی را برای رویارویی با حریفان مرور می کردند.

آری، شاهد بودیم که شهرام محمودی از شب قبل از بازی با کوبا از درد شکم به خود می پیچید اما در مقابل حریف خم به ابرو نمی آورد و مقتدرانه مبارزه می‌کرد. شاهد بغض غرور سعید معروف و بوسه های امیر غفور بر پرچم ایران بودیم. تمام روزهایی که مردان والیبال ایران خسته از سفرهای طولانی به کشورهای مختلف جهان تنها به شاد کردن دل مردم فکر می‌کردند؛ شیرمردانی که انصافا با رفتار حرفه‌ای و اخلاق جوانمردانه به عنوان سفیران فرهنگی ایران در جهان خوش درخشیدند.

ملی‌پوشان نشان دادند که ایرانی نه تنها چیزی از دیگران کم ندارد بلکه می تواند بر قله رفیع افتخارات نیز بایستد. اما کم لطفی مسئولان ورزش به آن‌ها و نادیده گرفتن موفقیت های تیم ملی در قیاس فوتبال دل والیبالیست‌ها را شکست.

شب هنگام بعد از اینکه شادمانه پس از فتح کوبا به هتل برگشتند و خبر رسید برخلاف قول مسئولان هواپیمایی از ایران دنبال آن‌ها نیامده آب سردی به پیکر تیم ملی ریخته شد. شنیده می‌شد زیر لب می گفتند اگر فوتبالیست بودیم فلان مسئول و فلان چهره سیاسی هم با هواپیما به استقبالمان می‌آمدند. اما حالا هیچ کس ما را تحویل نمی گیرد.

البته مسئولان عدم همکاری برخی از کشورها را توجیه اعزام نشدن هواپیمای ویژه برای برگرداندن تیم ملی از هاوانا به تهران عنوان کردند. اما ورزشکاران که این دلایل را نمی‌پذیرند و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران باید در کمتر از چهار روز دیگر در تهران و مقابل هزاران هوادار خود مقابل آلمانی‌های مقتدر به میدان بروند. پروازهای طولانی از هاوانا به مسکو و معطلی در فرودگاه مسکو و پرواز چند ساعته تا تهران قطعا تیم ملی را خسته و بر رنج بازیکنان می‌افزاید.

والیبالیست هایی که از جان و دل برای سرافرازی پرچم ایران جنگیده اند حالا با دلخوری به کشور باز می‌گردند. آن‌ها حاضر نیستند در این باره مصاحبه کنند و حرفی بزنند اما در فضای دوستانه و صمیمی گلایه‌های خود را تکرار می کنند. یکی از بازیکنان می گفت: “یادمان نمی رود که پاداش صعود به لیگ جهانی را پس از ۹ ماه به ما دادند اما بلافاصله بعد از هر موفقیت فوتبال دم فوتبالیست ها را می‌بینند.”

هیچ کس شائبه ای در تقدیر از قهرمانان فوتبال ندارد اما انصافا چرا مسئول اول ورزش کشور عنوان می‌کند که موفقیت فوتبال در رسیدن به جام جهانی از همه‌ی افتخارات رشته های ورزشی دیگر مهمتر است. آیا به راستی این اظهار نظرها کام سایر قهرمانان از جمله والیبالیست ها را تلخ نمی کند؟

آیا معیار تشویق قهرمانان و نخبه های علمی میزان تلاش آن‌هاست یا نوع و کلاس رشته ورزشی‌شان تعیین کننده است؟ سوالی که حالا برای کاروان ایران قبل از بازی با آلمان به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران آنقدر عزت نفس دارد که مانند خیلی ها پاداش خود را گدایی نکنند. آن ها خوب می‌دانند که در کشور قلب های بسیاری برایشان می‌تپد. اما براستی مسئولان به فکر شاد کردن دل حماسه سازان هستند؟

تیم ملی فوتبال با یک گل به کره جنوبی سهمیه جام جهانی را کسب کرد و پس از سال‌ها بار دیگر جهانی شد. بلافاصله مسئولان مختلف پیام های تبریک دادند. اما درخشش ملی پوشان والیبال در لیگ جهانی به جز پیام تبریک چند چهره سیاسی بازتاب چندانی نداشت. یکی از والیبالیست ها در این باره گفت: ” صعود فوتبال به جام جهانی مردم را شاد کرد وحتی خود ما هم خیلی خوشحال شدیم اما ای کاش این همه پیروزی‌های تیم ملی والیبال حداقل به اندازه آن یک گل ارزش داشت”

حالا کاروان پرافتخار والیبال ایران عازم کشور است. بازیکنان تیم ملی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه به تهران می رسند. قطعا مردم به سهم خود استقبال جانانه ای از قهرمانان خود به عمل می‌آورند اما باید دید مسئولان چه می‌کنند.

پس از همه کم لطفی هایی که نسبت به افتخارآفرین‌های والیبال در سال های اخیر شده است، انتظار می رود حداقل به موفقیت های تیم ملی والیبال هم‌پای صعود تیم ملی فوتبال پاداش اعطا شود. انتظار می رود تا مسئولان نه در حرف بلکه در عمل ثابت کنند که بین رشته های ورزشی مختلف تبعیض قائل نمی‌شوند. والیبالیست ها تا اینجا وظیفه خود را انجام داده اند حالا باید دید مسئولانی که خود را در این موفقیت ها سهیم می دانند چگونه به تلاش ملی پوشان ارج می گزارند. حالا زمان آن است که صاحب ورزش کشور و دولت از والیبالیست ها دلجویی کنند و روحیه و انگیزه بازیکنان را برای بازی با آلمان و همچنین قهرمانی در آسیا بالا ببرند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ملی پوشان سه شنبه وارد تهران می شوند
بازديد : 857

کاروان والیبال ایران سه شنبه شب به ایران باز می گردد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان پس از 16 روز سفر و افتخار آفرینی در اولین دروه حضورش در لیگ جهانی و پیروزی برابر تیم هایی چون ایتالیا و کوبا ساعت 17:30 عصر فردا دوشنبه به وقت هاوانا، کوبا را به مقصد روسیه و سپس ایران ترک می کند و ساعت 23:30 روز سه شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربي کوبا: در هیچ دوره ای آخر نبودیم
بازديد : 1099

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: امسال سال سختی را در لیگ جهانی گذراندیم و در هیچ دوره ای تیم آخر گروه نبودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اورلاندو ساموئل در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: كوبا تيم قدرتمندي است ولي به دليل شرايطي كه به وجود آمد، مجبور شديم تصميمات آني بگيريم. به خاطر شرايط مجبور شديم تغييرات زيادي را انجام بدهيم و از بازيكنان بسيار جوان استفاده كنيم. 
وي افزود:ما پيش از اين هرگز قعر نشين گروه نشده بوديم بنابراين چنين وضعيتي تأسف بار و پيروزي آن هم فقط در يك بازي ناراحت كننده است. 
آبراهام آلونسو بازيكن مطرح اين تيم نيز در این نشست خبری افزود: سال سختی بود اما پایان نوید بخشی داشتیم که از سال آینده با قدرت بیشتر در این رقابت ها حضور یابیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر کوبا هم به پیروزی رسید تا با کسب پنج امتیاز کوبا را ترک کند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: والیبال هنوز در ابتدای راه است
بازديد : 920

امیر خوش خبر پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا گفت اصلا فکر نمی کردم اینگونه کوبا را شکست دهیم. در خوشبینانه ترین شرایط فکر می کردم دو مسابقه با نتیجه 3بر2 مقابل کوبا انجام دهیم . روند رو به رشد تیم ایران از بازی روسیه به بعد کاملا مشهود بود که پله پله بالا رفتیم. نکته خوبی که ولاسکو به بازیکنان منتقل کرد این بود که ما بازی به بازی فکر می کردیم. قبل از بازی با ایتالیا به فکر رویارویی با کوبا نبودیم. می خواستیم یک بازی تمام شود و بعد سراغ بازی بعد برویم.


این امتیاز ها وبردها را واقعا به همه مردمی که از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می کنم. کاملا مشهود بود که  تیم ملی با چه غول هایی بازی کرد و پیروز شد.  فقط مردم این را بدانند که والیبال هنوز در ابتدای راه است. با حمایت بیشتر این تیم هنوز جا دارد بالاتر برود. از روز اول که ولاسکو آمد گفت ایران توانایی رسیدن به پله اول جهان را دارد حالا میبینیم که گام به گام پیش می رویم. اگر یک  جهش بزرگ داشته باشیم شاید ارزش پیشرفت پله به پله را نداشته باشد.  این نشان می دهد که واقعا یک اتفاق هایی می افتد. من این بردها را به همه زحمت کشان فدراسیون تقدیم میکنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مهدوی: برای نخستین بار حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است
بازديد : 850

مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: واقعا پیروزی سخت بدست آمد. گفتن این موضوع راحت است. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت ها ادامه داشته باشد. حتی می توانستیم ست نخست این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. شاید بعد از ست نخست قدری بازیکنان کوبا شل گرفتند.

امیدوارم در تهران هم نتیجه خوبی مقابل آلمان بگیریم و با انگیزه مضاعف برای سال های بعد لیگ جهانی حضور پررنگ تری داشته باشیم فکر می کنم برای نخستین حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است.

از مردم تشکر می کنم که صبح زود از خواب بیدار شدند و با اینکه از خواب زدند اما موفق شدیم دل آن ها را شاد کنیم. ممنونم که  ما را دعا کردند. امیدوارم توانسته باشیم آن ها را خوشحال کنیم. من این پیروزی را به همسرم تقدیم میکنم که واقعا در این سال ها همیشه غیبت های من را تحمل کرده است. همچنین به دختر گلم و خانواده ام تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

رحمان داوودی: ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد
بازديد : 838

رحمان داودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: وقتی که در مرحله اول مسابقات لیگ مشخص شد که چه تیم هایی قراراست با ایران روبرو شوند شاید کمتر کسی فکر می کرد ایران در بازی با ایتالیا و کوبا چنین نتیجه ای بگیرد. اما حالا همه به این  نتیجه رسیدند که ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد. خدا را شکر که دومین مسابقه با کوبا را هم 3بریک بردیم.

یکی از مهمترین بعدهای ورزش  این است که پس از پیروزی تیم های ملی مردم خیلی خوشحال می شوند. شاید دولت بخواهد خیلی کارهای دیگر کند. اما نتواند مثل ورزش مردم را تا این حد خوشحال کند. واقعا دعای مردم در این موفقیت ها بی تاثیر نیست.  باید به کسانی که ساعت چهار صبح بیدار می شوند و بازی والیبال را تماشا می کنند که قبلا پخش مستقیم نمی شده تبریک بگویم. این پیروزی را به همسر عزیز و دخترم الیزا تبریک می گویم. خیلی دلم برایش تنگ شده است. همچنین به خانواده عزیزم  و همه مردم ایران تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محمودی: همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند
بازديد : 741

شهرام محمودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: نمی توانم پس از این پیروزی احساس خودم را شرح دهم. خوشحالم که موفق شدیم کشور صاحب نام والیبال کوبا را شکست دهیم.  کوبا چندین دوره لیگ جهانی را تجربه کرده و عناوین خوبی بدست آورده است. اینکه ما توانستیم در خانه حریف دو بار کوبا را شکست دهیم و پنج امتیاز بگیریم واقعا جای خوشحالی دارد. فکر می کنم این پیروزی در تاریخ ثبت شود. همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. شما شاهد بودید که تقریبا 9 ساعت اختلاف زمان با تهران داشتیم. فکر نمی کردم بتوانیم اینقدر خوب و روان بازی کنیم. هنوز هم بدن های ما به شرایط عادت نکرده و قدری مشکل داریم. با این حال همه از جان و دل مایه گذاشتند تا موفق شویم. مردم ایران لایق بهترین ها هستند. خودمان واقعا خوشحالیم. وظیفه ماست که هر طور شده دل مردم را شاد کنیم. می دانم در ایران ساعات اولیه روز است و امیدوارم که مردم از پیروزی ما انرژی گرفته باشند و روز خوبی را آغاز کنند. من پیروزی را به همسرم و خانواده ام و همه مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: هیچ کس انتظار نداشت
بازديد : 743

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازی دوم ایران مقابل کوبا گفت: مثل بازی دیروز کار سختی داشتیم. کوبا هم نمی خواست مقابل ایران شکست بخورد. بنابراین فکر می کنم شاهد بازی بزرگی بودیم. ما در بازی امروز مقابل کوبا دفاع روی تور خوبی داشتیم. از ست دوم به بعد کم اشتباه کار کردیم. شاید هیچ کس انتظار نداشت که ما پنج امتیاز از کوبا در خانه اش بگیریم. این امتیازها برای ایران بسیار مهم و ارزشمند هستند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و سختی های زیادی را تحمل کردیم. من این پیروزی را به مادرم و همه مردم ایران تقدیم می کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم
بازديد : 650

خولیو ولاسکو پس از کسب دومین پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: کوبا تیم خیلی جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این نخستین چیزی است که می توانم در باره کوبا بگویم. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف آن‌ها را می شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. ما بازی کردیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و پیروز شویم.

فدراسیون والیبال ایران خیلی خوب از من حمایت می کند. والبیال در ایران رشته ورزشی پویایی است و ایرانی ها لیگ خیلی خوبی در اختیار دارند. شرایط خوبی در ایران برای ورود به بالاترین سطح والیبال جهان وجود دارد. ما برای نخستین بار به لیگ جهانی آمدیم. این برای ما خیلی مهم است که در این دوره بیشتر بیاموزیم و بر تجربیات خود بیافزاییم زیرا با گروه جوانی در ایران کار می کنم. البته هنوز باید بازی های زیادی را پشت سر بگذاریم تا به سطح ایده آل برسیم. ما در دو گروه اول مسابقات لیگ جهانی حضور داریم و همانطور که می دانید از حضور در مسابقات سال آینده هم اطمینان  داریم.

من به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم. چون که مقابل تیم خوبی بازی را بردیم. تجربه خیلی خوبی از مسابقات لیگ جهانی بدست آوردیم. مسابقات سخت و ویژه و خوبی را پشت سر گذاشتیم تا دخیره خیلی خوبی از تجربیات را بدست آوریم. فکر می کنم که بازیکنانم درس های زیادی را آموخته اند. برای من مهم همین است.  ما باید این راه را برای بازی با آلمان هم ادامه دهیم. آلمان تیم بسیار فیزیکی است. من امیدوارم بازی خوبی مقابل آلمانی ها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی  لیگ جهانی را خوب تمام کنیم.

فکر نمی کنم مشکلی از بابت سفر طولانی به ایران پیش از بازی با آلمان داشته باشیم. این جزیی از مسابقات لیگ جهانی است. باید سفرهای طولانی داشت و در گوشه و کنار جهان بازی کرد. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشواری است اما باید با این موضوع کنار بیاییم زیرا خواسته ایم که در لیگ جهانی بازی کنیم.

این مسابقه شرایط متفاوتی داشت. کوبا در سرویس اشتباه های زیادی داشت. نسبت به مسابقه اول، دو تیم تغییراتی در نوع بازی خود ارائه دادند. این برای ما خیلی مهم است که هر دو تیم ایران و کوبا از این مسابقه درس بگیرند. بازی با آلمان هم کاملا متفاوت است. باید با شرایط متفاوت تطبیق پیدا کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فتح کوبا توسط مردان والیبال ایران
بازديد : 611

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار با نتیجه  3بر 1 کوبا را شکست دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال ایران برای دومین بار کوبا را شکست دادند و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران در آغاز این مسابقه با یک تغییر نسبت به بازی قبل کار را آغاز کرد. تشکری از ابتدا به جای غلامی به میدان رفت تا کوبایی های سپید و آبی پوش مقابل امیر غفور، آرمین تشکری، سعید معروف،  علی مباشری، رحمان داودی، محمد موسوی و لیبرو فرهاد ظریف بازی را آغاز کنند. آرش کمالوند هم که همچنان بعد از عمل لیزر میخچه پای خود احساس ناراحتی می کند به دستور ولاسکو استراحت کرد.

سالن 15 هزار نفری والیبال شهر هاوانا در آغاز مسابقه به اندازه نیمی از گنجایش خود پر شده بود.

ایران بازی را خوب آغاز کرد. شاگردان ولاسکو خیلی زود از حریف پیش افتادند. بازی خوب موسوی، توپ گیری های بی نقص ظریف و دریافت های معرکه مباشری وقت اسراحت فنی نخست را به سود تیم ملی والیبال ایران تمام کرد. با این حال سد دفاعی سه نفره کوبایی ها در اواسط ست اول کار را به تساوی کشاند. بی‌ست در کنار سپدا همانند بازی اول مهره مهار نشدنی کوبایی ها بودند. آن‌ها با تکیه برآبشارهای بلند و قدرتی در امتیازهای پایانی دو امتیاز جلو افتادند. ولاسکو که همچنان به دو تعویضه خود اصرار داشت مدام از کنار زمین فریاد می زد تا بازیکنانش را تهییج کند و به بازی برگرداند اما در نهایت این کوبایی‌ها بودند که با حمایت هواداران خود در ست نخست به برتری 25-22 دست یافتند.

اگر چه کوبایی‌ها ست دوم را هم با برتری در امتیازها آغاز کردند اما بازی هوشمند سعید معروف و پاس های بریده او برای موسوی و تشکری ، همچنین دریافت های خوب بازیکنان ما موجب شد تا کار در امتیاز 13 مساوی شود. ایران خیلی زود دو امتیاز از میزبان خود پیش افتاد و این برتری را به سختی حفظ کرد. رحمان داودی با سرویس های فنی خود دریافت کننده های حریف را وادار به تسلیم می‌کرد. تا سرانجام با آبشار زیبای محمودی ایران ست دوم را 25-22 به سود خود تمام کند.

حریف در ست سوم حرفی برای گفتن نداشت. ملی‌پوشان ایران که حفره نفوذی به قلب زمین این تیم را پیدا کرده بودند، سرویس های خود را روی دست بازیکن شماره 12 یعنی گاویلان می فرستادند. توپ گیری های بی نظیر فرهاد ظریف و دریافت های موثر مباشری کار را به سود ایران پیش می برد. اسپکرهای تیم ملی در ست سوم روی دست دفاع حریف کار می کردند. آن‌ها از این حربه خیلی خوب امتیاز می گرفتند. بازی موثر رحمان داودی و موسوی موجب شد تا ست سوم با امتیاز 25بر18 به سود ایران تمام شود. ملی‌پوشان حداقل یک امتیاز خود را قطعی کنند.

در ست چهارم کوبا چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها کاملا انتحاری بازی می کردند. تماشاگرهای حاضر در سالن هم یکصدا کوبا را تشویق می کردند. با این حال بازیکنان تیم ملی ایران پایاپای میزبان قدرتمند خود پیش می رفتند. هیچ یک از دو تیم نمی خواست تسلیم شود. شاگردان ولاسکو خوب می دانستند که هر اشتباه در این دقایق جبران ناپذیر است. در ست چهارم زرینی و غلامی هم به میدان رفتند و بارها دفاع روی تور بی نقصی را نمایش دادند.

تیم ملی والیبال ایران در نهایت حریف خود را با نتیجه 3بر 1 و امتیازهای 25-22، 20-25، 18-25 و  22- 25 شکست داد و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی: متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال لغو شد
بازديد : 617

رییس فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه به دلیل همکاری نکردن کشورهای مسیر پروازی، پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال برای بازگشت از کوبا لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی افزود: علی رغم تصویب هیات دولت و دستور ریاست محترم جمهوری و پیگیری های شرکت هواپیمایی ایران ایر امکان پرواز هواپیمایی اختصاصی تیم ملی به هاوانا میسر نشد.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام این کار تلاش زیادی کرد، خاطر نشان کرد: متاسفانه کشورهای در مسیر این پرواز هیچ گونه همکاری در خصوص انجام پرواز 747 به مقصد هاوانا و بلعکس انجام ندارند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: بنابراین و متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال انجام نخواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان بر اساس برنامه قبلی از طریق مسکو به تهران خواهد آمد.

داورزنی تاکید کرد: ملی پوشان ایران ساعت 23:30 روز سه شنبه 18 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی میزبان آلمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

امیر غفور: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم
بازديد : 613

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم و این بزرگترین ویژگی تیم ماست.

امیر غفور پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا اظهار کرد: تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرد. یک حسن بزرگ تیم ملی ایران بود که که به بازی برگشت. قبلا اگر بد شروع می کردیم خیلی زود تسلیم می شدیم. اما حالا در جریان بازی تغییرات زیادی انجام دادیم. ما یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم.

وی افزود: در بازی با صربستان و ایتالیا هم تا آخرین امتیاز مبارزه کردیم. واقعا امروز کوبا هم خیلی خوب بازی می کرد. به هر حال فراموش نکنید که ما در سفر هستیم. اکثر بازی هایمان پنج گیمه شده و قدری از نظر بدنی خسته هستیم. کوبایی ها اصلا دوست نداشند ببازند. 

قطرپاسور تیم ملی والیبال تاکید کرد: حتی اگر ما امروز در ست پنجم هم می باختیم باز هم چیزی از ارزش های تیم کم نمی شد. به نظرم همین که همه برای پیروزی تا اخرین امتیاز می جنگیم خیلی خوب است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مساجدی: خیلی حرص خوردم
بازديد : 613

مربی تیم ملی والیبال پس از برد مقابل کوبا گفت: خیلی حرص خوردم زیرا می دانستم که توانایی پیروزی بر حریف را داریم و نمی خواستم مفت ببازیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال احمد مساجدی پس از پیروی مقابل کوبا گفت: من در این بازی خیلی استرس کشیدم. به هر حال ما به عنوان کادر فنی تیم ملی توانایی بازیکنان را می شناسیم. در بازی با کوبا واقعا یکسری از امتیازها را مفت از دست دادیم. شرایط قدری سخت بود. بازیکنان گاهی نکته های ظریف را فراموش می کردند. در این شرایط خودم هم حرص می خوردم چون می دیدم که توانایی برد را داریم و نمی خواستم ببازیم.

وی افزود: دل من برای تیم می تپد. دوست داریم روند رو به رشد والیبال ادامه داشته باشد. دوست دارم ایران همیشه برنده شود. من دوست دارم سومین برد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی را به همسرم تقدیم کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زرینی: خوب بردیم
بازديد : 613

قدرتی زن تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: در یک روز نسبتا بد ، خوب بردیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون والیبال حمزه زرینی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: این نخستین بار بود که کوبا را شکست دادیم. برد شیرینی بدست آوردیم. در یک روز نسبتا بد به بازی برگشتیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. دو ست واگذار کردیم اما می توانستیم در همان دو ست هم پیروز شویم. مفت دو ست دادیم اما خوب جبران کردیم.

وی افزود: بازیکنان کوبا خیلی قدرتی هستند. دو مهره کلیدی داشتند. یکی از آن ها را با دفاع مهار کردیم. دیگری هم در بسیاری از صحنه ها دفاع شد. خیلی حساب شده کار کردیم و بردیم. گاهی هم ریسک کردیم و بردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ظریف: حماسه ای دیگر خلق کردیم
بازديد : 642

یبروی تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد تا حماسه ای دیگر خلق شود.

فرهاد ظریف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: واقعا یک حماسه خلق شد. نمی دانم چه بگویم. اتفاق های خاصی در والیبال ایران رخ می دهد. زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد. ما با اعتماد به نفس زیاد تا آخرین لحظه می جنگیم. به غیر از روسیه مقابل همه تیم ها 3بر2 شکست خوردیم. سه برد هم در کارنامه ایران ثبت کردیم.

وی افزود: خوشحالم که وقتی حتی دو ست می دهیم باز هم به پیروزی امیدواریم. این تجربه اول ما در لیگ جهانی است. شاید در دوره های بعد تجربه اینجا به درد بخورد. وقتی می توانیم دو ست ببریم. از ابتدا دیگر به حریف امتیاز ندهیم. بازی با کوبا متفاوت است. همه چیز سرد بود. سبک بازی کوبا همین طور است. همیشه خیلی راحت بازی می کردند. مهار سرویس ها سخت بود. در یکی دو روز تمرین خیلی روی دریافت کننده ها فشار بود اما خدارا شکر خوب سرویس های حریف را مهار کردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی: بعد از ست دوم هم قسم شدیم که دیگر نبازیم
بازديد : 648

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از پیروزی بر کوبا گفت: بعد از چند امتیاز اول شوکه شدیم اما در آغاز ست سوم هم قسم شدیم که کار را به ست پنجم بکشانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ محمد موسوی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: اول بازی که جلو افتادیم شاید قدری شوکه شدیم. آرزو  میکردم کاش در چند امتیاز اول بازی جلو نمی افتادیم. فکر نمی کردیم اینقدر با قدرت جلوی حریف ظاهر شویم. اما در ادامه قدری سرد شدیم حریف هم خوب کار کرد و بازی را در دست گرفت. ما هنوز در شوک بودیم که ست دوم را هم باختیم.

وی افزود: خوشحالم که مثل بازی با ایتالیا کار را به ست پنجم کشاندیم اما این بار بازی را در ست پنجم کنترل کردیم و پیروز شدیم. بعد از واگذاری دو ست، دور هم جمع شدیم و هم قسم شدیم که بازی را به ست پنجم بکشانیم. مطمئن بودیم که پیروز میشویم. خدارا شکر که به هدف خود رسیدیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: با کنترل بازیکن حریف به پیروزی رسیدیم
بازديد : 508

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس پیروزی مقابل کوبا گفت: شروع بدی داشتیم اما با کنترل بازیکن تاثیر گذار حریف، کپدا، در ادامه، روند بازی را تغییر دادیم و خوشحالم برای نخستین بار مقابل کوبا پیروز شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال سعید معروف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: ما می دانیم که کوبا تیم بسیار قدرتمندی است. متاسفانه شروع خیلی بدی در برابر این تیم داشتیم. اما در ادامه کار را جبران کردیم و پیروز شدیم. از ست سوم به بعد بازیکن شماره هشت کوبا را کنترل کردیم. و فکر می کنم که بازی خیلی خوبی انجام دادایم و تیم ما خیلی خوب ظاهر شد و نمایش خیره کننده ای داشت.

وی افزود: این اولین بار است که ما در کوبا بازی می کنیم. خیلی خوب است که برای نخستین بار در کوبا مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا پیروز شدیم. واقعا از این پیروزی خوشحال هستم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ساموئل: کار ترکیبی ایران بهتر از کوبا بود
بازديد : 606

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا پس از شکست مقابل ایران گفت: نتوانستیم در کارهای ترکیبی مثل ایران خوب عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، ساموئل اورلاندو سرمربی تیم ملی والیبال کوبا، پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم شانس پیروزی در این مسابقه را داشتند و  به سختی مبارزه کردند، اما متاسفانه قدری بدشانس بودیم. زیرا در امتیازهای پایانی ست پنجم نتیجه را وگذار کردیم.

وی افزود: قدری در دریافت دچار ضعف بودیم. به ویژه بعد از ست اول و دوم نتوانستیم مثل ایران خوب کار کنیم. کار ترکیبی یکی از عوامل موفقیت تیم ایران در این مسابقه بود در مقابل اما تیم ما در کارهای ترکیبی در حمله بر خلاف ایران عملکرد خوبی نداشت

ساموئل درباره عملکرد تیم ملی ایران نیز گفت: ایران در ست اول و دوم اشتباه های زیادی داشت اما پس از تعویض های ولاسکو آن ها به مراتب بهتر بازی کردند و پیروز شدند. بازی نزدیکی بود که می توانست به سود کوبا تمام شود. تیم ما تیمی جوان است و اینکه دو ست را می بریم و سپس مسابقه را واگذار می کنیم، تنها علتش بی تجربگی است. همان مشکلی بود که گریبان گیر تیم ایران بود که ولاسکو توانست با تیمش این موضوع را حل کند. گرچه ایران هم تیمی جوان دارد ولی با ولاسکو به سرعت در حال پیشرفت است. به هر حال امیدوارم در بازی بعد پیروز شویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کپیدا: از موقعیت ها بهره نبردیم
بازديد : 1063

کپیدا پس از شکست مقابل ایران گفت: نمایش یکسانی مقابل ایران داشتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و باختیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  کیپدا مهره موثر کوبا در بازی با ایران اظهار کرد:  در جریان این مسابقه همه چیز مساوی پیش رفت. هر دو تیم ایران و کوبا نمایش یکسانی داشتند. اما در نهایت ست پنجم تیمی پیروز شد که کمتر اشتباه کرد. ما از موقعیت های خوب بهره نبردیم و باختیم. تمام والیبال همین است

وی ادامه داد: ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. بازیکنان ایران تا لحظه آخر جنگیدند. آن ها واقعا خوب بازی کردند و دست از تلاش بر نداشتند. تا آخرین لحظه شجاعانه جنگیدند، من باید از هواداران خود قدردانی کنم که برای تشویق ما به سالن آمدند


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: خوشحالم که بازیکنانم تا آخرین لحظه می جنگند
بازديد : 595

سرمربی تیم ملی والیبال پس از کسب سومین پیروزی مقابل کوبا گفت: از اینکه شاگردانم می توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند و تا آخرین لحظه می جنگند خوشحالم اما به آن‌ها می گویم که نباید از امتیاز های اول ساده بگذریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو پس از برد کوبا اظهار کرد: ما در یک مسابقه خیلی سخت پیروز شدیم. هر دو تیم تجربه خوبی کسب کردند. ما می دانیم که فردا هم  مثل امروز رویارویی سختی خواهیم داشت. ما امروز شاهد بازی پایاپای و جذابی بودیم. ما پس از برد مقابل ایتالیا با اعتماد به نفس بیشتری کار کردیم. خوشحالم که امروز سومین پیروزی در لیگ جهانی را جشن گرفتیم.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم. اما فرصت زیادی برای تغییرات زیاد نداشتیم. در لیگ جهانی باید یاد بگیریم که با تیم های مختلف و تاکتیک های متفاوت روبرو شویم. در این بازی هر دو تیم شانس پیروزی داشتند اما مطمئن هستم این بازی برای من خیلی مهم بود زیرا تجربه بسیار مناسبی بدست آوردیم. ما باید به فکر بازی بعدی باشیم. قطعا بازی دوم دشواری های خاص خودش را خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال ایران درباره عملکرد فنی دو تیم در این مسابقه نیز گفت: کوبا در دو ست خیلی خوب بازی کرد. ما هم قدری اشتباه در سرویس و دریافت داشتیم. ما نیاز داشتیم تا سرویس های خوبی بزنیم. در ادامه بازیکنان ما بهتر کار کردند و بعد از ست سوم در حمله و دفاع بهتر شدیم و آمار اشتباه در سرویس و دریافت پایین آمد. توانستیم به بازی برگردیم و نهایتا در ست پنجم کار را تمام کنیم.

وی درپاسخ با اشاره به این که برای چندمین بار است که ایران بازی را پنج گیمه می کند،  گفت: این خیلی خوب است که بازیکنانم تا آخرین لحظه می جنگند و می توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند. اما من به آن‌ها می گویم نباید در امتیاز های اولیه دچار اشتباه شویم و راحت امتیاز از دست بدهیم. زیرا اگر این اشتباه ها زیاد شود ممکن است نتیجه را واگذار کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نخستین پیروزی ایران مقابل کوبا در تاریخ والیبال
بازديد : 627

تیم ملی والیبال ایران با غلبه  3- 2  بر کوبا به سومین پیروزی خود در لیگ جهانی والیبال دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران با نمایش یک بازی مقتدرانه کوبا را در  خانه‌اش شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن سفید مقابل سرخ پوشان کوبا به میدان رفت. ملی‌پوشان والیبال پس از دو جلسه آنالیز و تحلیل فنی خولیو ولاسکو از تیم کوبا کاملا به توانایی‌ها و نقاط ضعف کوبا اشراف داشتند. آن‌ها از دقایق ابتدایی مسابقه کار را مقتدرانه آغاز کردند و اختلاف امتیازهای خود را به عدد چهار رساندند. بازی خوب موسوی و پاس‌های بریده و فریبنده معروف کاملا ساختار دفاعی کوبا را در هم ریخته بود. در مقابل کوبا با تمرکز روی توپ های بلند مقاوت می کرد.

جو سالن تماما به نفع تیم میزبان بود. بازیکنان قدرتمند کوبا که نمی خواستند در برابر هواداران خود طعم شکست را تجربه کنند سرانجام در امتیاز 15 کار  را به تساوی کشاندند. بلافاصله یک رای مشکوک از داور موجب شد تیم میزبان در امتیازها پیش بیافتد. اما ملی‌پوشان ایران که اجازه خودنمایی را به حریف نمی دادند همچنان پایاپای میزبان خود پیش می رفتند. رقابت در ست نخست تا امتیاز 24 بر24 ادامه داشت اما در نهایت این کوبا بود که توانست در گیم اول بازی برنده شود.

سرویس‌های تماشایی کپیدا در ادامه امان را از تیم ایران بریده بود. هوای شرجی کوبا توپ را سنگین کرده بود و دریافت ها را مشکل می ساخت. داوری هم کاملا به نفع تیم میزبان بود. قدرتی های ایران به سختی از بین دو دفاع بلند قامت کوبا توپ هایش را در زمین کوبا می نشاندند. اما بلندزن های حریف خیلی راحت امتیاز می گرفتند. جو سالن هم کاملا به سود کوبایی ها بود. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ست دوم با امتیاز 25بر19 به سود حریف تمام شود.

تماشاگران کوبای در سالن موج مکزیکی می رفتند و یکصدا کوبا کوبا می گفتند. هر لحظه هواداران بیشتری برای تماشای مسابقه به سالن می‌آمدند. ملی پوشان مثل ست های قبل شروع خوبی داشتند و خیلی محتاط کار را پیش می برند. اما بازی خوب بی ست سرانجام در امتیاز 18 کار را مساوی کرد و حتی میزبان را جلو انداخت. ولاسکو دست به یک تعویض طلایی زد و تشکری را به جای غلامی به میدان فرستاد. سرویس های خوب تشکری و بازی غیرت مندانه موسوی سرانجام ست سوم را با امتیاز 25 بر 19به سود ایران تمام کرد. ورق برگشته بود. جریان بازی به سود ایران پیش می رفت. ست چهارم هم با برتری مطلق ملی‌پوشان ایران در جریان بود. شاگردان ولاسکو که در ست چهارم نمایش منطقی و قابل قبولی داشتند با 6 امتیاز از حریف مقتدر خود پیش افتادند. رحمان داودی از چپ و غفور از راست زمین حریف را نشانه می رفتند. اسپکرهای ایران تازه حفره های نفوذی تیم کوبا را پیدا کرده بودند.

ست پنجم هم با برتری ایران ادامه پیدا کردو در نهایت تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3بر2 و امتیازهای 26-24، 25-19، 19-25، 22-25 و 14- 16 بازی را به سود خود تمام کرد.

 

 

تعداد قابل توجهی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا و شخص سفیر دکتر 

چگینی ایران در کوبا این بازی را از نزدیک تماشا کردند


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آرمین تشکری:هیچ مشکلی نداریم
بازديد : 627

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: هیچ مشکلی نداریم و با تمام توان برای رویارویی با کوبا آماده می شویم.
آرمین تشکری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی را پس از سفر به کوبا داریم. اصلا فکر نمی کردم بتوانیم تمرین خوبی را پس از سفری طولانی انجام دهیم. اما تمرین خوبی بود. ما برای رویارویی با کوبا آماده می شویم و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم داریم.
وی افزود: شرایط میزبانی کوبایی‌ها خوب است. مشکلی از این بابت نداریم. فقط قدری هوای شرجی هاوانا من را اذیت می‌کند. اصالتم به هموان بر می‌گردد و زیاد با آب و هوای شرجی سازکار نیستم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شهرام محمودی: وحشتناک خسته شدیم
بازديد : 538

قطرپاسور تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم و وحشتناک خسته شدیم.
شهرام محمودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: چون اختلاف زمانی زیادی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در روزهای آینده آماده تر شویم و تمرینات بهتری را پشت سر بگذاریم تا با تمام توان مقابل کوبا به میدان برویم.
وی افزود: حدود 20 ساعت در راه بودیم و وحشتناک خسته شدیم. یک شب استراحت کردیم. تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم. باید خود را با شرایط  تطبیق دهیم. به هر حال فعلا شرایط خیلی مطلوب نیست.ما اکنون درگیر مسابقات لیگ جهانی هستیم و باید به هر ترتیب ممکن برای مسابقه با کوبا آماده شویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

علی مباشری: فقط به برد فکر می‌کنیم
بازديد : 532

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرین تیم ملی در کوبا گفت: فقط به برد فکر می‌کنیم، ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
علی مباشری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: قطعا بعد از سفر طولانی و پروازهای بلند مدت همه بازیکنان خسته هستند اما ما به دنبال هدف خود هستیم که بتوانیم بازی مقابل  کوبا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
وی ادامه داد: می جنگیم تا پیروز شویم. باید دید چه پیش می‌آید ، خستگی همیشه هست. ما در حال حاضر فقط به برد مقابل کوبا فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی به کشور باز گردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محمد موسوی: انگیزه زیادی داریم
بازديد : 643

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از نخستین جلسه تمرینی در کوبا گفت:  درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

محمد موسوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: به هر حال حدود 18 ساعت در هواپیما و فرودگاه بودیم. خستگی زیادی داشتیم. تمرین اول تیم ملی در کوبا خوب بود. خوشبختانه همه بازیکنان شب گذشته خوب استراحت کردند و در نخستین جلسه تمرینی سر حال بودند.

وی افزود: فکر میکنم هر لحظه بهتر شویم. بیشتر از همه روحیه تیم خیلی خوب است. اینکه موفق شدیم ایتالیا را در خانه اش شکست دهیم روحیه همه ملی پوشان را بالا برد. درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال یادآور شد: مشکل خاصی در آستانه بازی با کوبا نداریم. میزبانی خوبی از ما به عمل آمده است. غذا و هتل خوب است و همه چیز هم عالی است. هیچ مشکلی از این بابت نداریم. به نظرم شرایط سالن مسابقه هم مطلوب است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم
بازديد : 557

ولاسکو  باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم 1

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی در هاوانا تاکید کرد: باید بیاموزیم که خارج از خانه و با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه شرایط جسمانی و ساعت خواب خود را تطبیق دهیم.
خولیو ولاسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در هاوانا اظهار کرد: بازیکنان باید یاد بگیرند که خارج از خانه و در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه ساعت خواب خود را تطبیق دهند. خوب در نخستین جلسه تمرینی در کوبا شاهد شرایط نرمالی بودیم. ما سفر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که پس از ساعت‌ها پرواز شروع دوباره تمرینات قدری سخت باشد. اما این هم بخشی از شرایط خاص مسابقات لیگ جهانی است.
وی افزود: تمرین خوبی را در نخستین روز اقامت در کوبا پشت سر گذاشتیم. فکر میکنم فردا هم شرایط بهتر می شود. بازیکنان باید بیاموزند که بعد از سفرهای طولانی زیاد استراحت نکنند. این نیز بخشی از مسابقه است. باید بتوانیم در شرایط سخت هم تمرین خود را دنبال کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

افروزی: به احتمال زیاد کمالوند به بازی با کوبا می رسد
بازديد : 619

 

افروزی  به احتمال زیاد کمالوند به بازی با کوبا می رسد 1

سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی در خصوص وضعیت آرش کمالوند گفت: روزی که به ساساری ایتالیا رسیدیم، آرش از ناحیه انگشت پا به دلیل یک میخچه دچار درد شده بود. به سرعت او را پیش یک پزشک متخصص ایرانی در ساساری بردیم و میخچه پای کمالوند را با لیزر بیرون آورد. بر اساس گفته متخصص سه تا چهار روز برای بهبودی پای او لازم بود ولی هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. در حال حاضر هم تحت مراقبت است و امروز هم تمریناتی که می توانست را زیر نظر کادر فنی انجام داد. احتمال خیلی زیاد به بازی مقابل کوبا خواهد رسید و مشکلی نخواهیم داشت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نوجوانان والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر دنیا
بازديد : 536

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست مصر در مرحله پلی اف مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها پیوست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نخست پلی آف از ساعت 12 ظهر به وقت مکزیک و 23 و 30 دقیقه به وقت ایران آغاز شد که تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا در شهر مکزیکالی رفت.
ملی پوشان نوجوان کشورمان در این دیدار سه بر یک مصر را شکست دادند تا به عنوان دومین تیم برتر این رقابت ها گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را با امتیاز 25 بر 18 به حریف خود واگذار کرد.
ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از ترکیب محمد جواد معنوی نژاد، حمید حمودی، اکبر والی، سهند اله وردی ، محمدرضا عیوض پور، محمد دلیری و جبار اسمعیل پور در دیدار با مصر استفاده کرد.
در دیگر دیدار همزمان با بازی ایران و مصر، دو تیم مکزیک (میزبان ) و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که آرژانتین (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) با شکست سه بر صفر مکزیک با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 20، حریف تیم والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی شد.
گفتنی است تیم ملی والیبال نوجوانان مصر در زمانی در برابر ایران مغلوب شد که تحولات زیادی در این کشور بوجود آمد و نظامیان قدرت را در این کشور در دست گرفتند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دور مقدماتی این رقابت ها را با سه پیروزی در برابر فنلاند، فرانسه و روآندا و یک باخت در برابر روسیه و کسب هشت امتیاز به پایان رسانده بود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اولین تمرین در هاوانا/ سیچلو به جای کمالوند به میدان رفت!
بازديد : 490

اولین تمرین در هاوانا  سیچلو به جای کمالوند به میدان رفت! 1

خوان سیچلو به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار جای خالی کمالوند را در نخستین تمرین تیم ملی والیبال در کوبا گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال از هاوانا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی تمرینات خود را پیش از بازی با کوبا در سالن 15هزارنفری آزادی آغاز کردند. خولیو ولاسکو در آغاز برنامه تمرینی دقایقی را به گفتگوی صمیمی با بازیکنان اختصاص داد و به شوخی با آن‌ها پرداخت.
سپس ملی ‌پوشان دور یک نیمه زمین والیبال حلقه زدند. ولاسکو شخصا شروع به تمرین دادن کرد. او با حوصله تمرینات ریکاوری و نرمش را انجام می داد وبازیکنان به پیروی از او تمرینات را دنبال می کردند.
خوان سی چلو (مربی)، احمد مساجدی(مربی) و سیامک افروزی (پزشک) تیم نیز همراه بازیکنان به گرم کردن و انجام حرکات کششی مشغول شدند. پس از حدود 20 دقیقه سرانجام کار با توپ آغاز شد. ملی‌پوشان  دو به دو به کار با توپ مشغول بودند. تمرین دریافت و اسپک و به ویژه دفاع روی تور بخش ویژه ای از کار صبح ملی‌پوشان را تشکیل می داد.
ولاسکو هر چند دقیقه یکبار یکی از بازیکنان را فرامی خواند و نکات فنی را به وی یادآور می شد.
پس از اینکه بازیکنان قدری با توپ کار کردند و با فضای سالن آشنا شدند؛ ولاسکو آن‌ها را به دو تیم تقسیم کرد. داودی ، غفور، تشکری، معروف، موسوی و مباشری در قالب یک تیم به میدان رفتند. در مقابل هم مهدوی ، ظریف،  محمودی، غلامی، زرینی با کمک خوان سی چلو بازی می کردند. این در حالی بود که آرش کمالوند همچنان به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال می کرد. کمالوند بعد از درمان میخچه پای خود هنوز به شرایط ایده‌آل برای تمرین امروز نرسیده بود. در عوض خوان سیچلو با حرارتی وصف نشدنی به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار بازی می‌کرد به طوری که سایر اعضای کادر فنی به مزاح می گفتند که خوان باید در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل کوبا بازی کند.
ولاسکو به دقت کار ملی‌پوشان را زیر نظر داشت. هر چند دقیقه یکبار نکات فنی را به یکی از بازیکنان گوش زد می کرد او در تمرین صبح اصلا تاکیدی روی سرویس نداشت. در عوض مساجدی و افروزی توپ های ساده‌ای را برای هر دو تیم پرتاب می کردند. با وجود اینکه تیم ملی والیبال ایران سفر سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بود اما فضای پرنشاطی بر تمرین امروز صبح تیم ملی حاکم بود.
سرانجام تمرین نوبت صبح تیم ملی والیبال پس از دو ساعت با انجام نرمش و ریکاوری به پایان رسید.
 
دکتر علی چگینی سفیر محترم ایران در کوبا به همراه حسین داوری کارشناس امور سفارت جمهوری اسلامی ایران از نزدیک تمرین نوبت صبح تیم ملی را مشاهده کردند و در آخر دیدار کوتاهی با بازیکنان و اعضا تیم داشتند.
 
تیم ملی والیبال ایران روز جمعه ساعت 20:40 دقیقه به وقت محلی (ساعت 5:10 بامداد روز شنبه به وقت تهران) در اولین دیدار به مصاف کوبا می‌رود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کوبا در مبارزه با ایران برای اعتبارش تلاش می کند
بازديد : 970

هفته ششم لیگ جهانی والیبال از جمعه 14 تیرماه آغاز می شود و با برگزاری 18 دیدار در مدت سه روز ادامه خواهد داشت. هفته ای که کوبا در جدال با ایران به دنبال بازگرداندن اعتبار خود در این رشته ورزشی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 تیرماه در دو بازی متوالی با کوبا روبرو خواهد شد. اما سئوالی که ذهن کارشناسان را مشغول کرده است، انگیزه کوبا برای پیروزی در این بازی ها چیست؟
تیم ملی والیبال کوبا دارنده مدال برنز دوره قبل لیگ جهانی والیبال در این دوره از لیگ جهانی پرونده درخشانی ندارد، این تیم تاکنون هشت بازی انجام داده که هفت شکست و یک پیروزی در برابر روسیه قهرمان المپیک را تجربه کرده است. این تیم دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد زیرا در حال حاضر با سه امتیاز در مکان ششم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.
اما ملی پوشان کوبا در دو بازی آخر که به میزبانی آنان در هاوانا برگزار می شود، به دنبال کسب اعتبار از دست رفته والیبال این کشور هستند و چون از نظر امتیاز دیگر نگرانی ندارند، به آب و آتش خواهند زد تا حتما با ارائه بازی تماشاگرپسند به پیروزی برسند و اعتبار از دست رفته خود را به دست آوردند.
بنابر این تیم ملی والیبال کشورمان کار بسیار سختی در برابر کوبا خواهد داشت. نباید فراموش کنیم که کوبا در ورزش والیبال حرف های زیادی برای گفتن دارد و تجربه نسبتا طولانی در لیگ جهانی والیبال همراه با یک قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و سه نشان مقام سومی دارد.
والیبال کوبا در لیگ جهانی والیبال یک مدال طلا (1998) پنج عنوان نایب قهرمانی (1991، 1992، 1994، 1997 و 1999، و سه نشان برنز ( 1995، 2005 و 2012) در پرونده کاری خود دارد.
در پایان هفته پنجم تیم های ملی والیبال بلغارستان، ایتالیا و هلند در صدر گروه های اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند. در گروه یک بلغارستان با 14 امتیاز صدرنشین است. تیمهای برزیل و آمریکا با 13 و 11 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند و فرانسه، لهستان (قهرمان دوره قبل) و آرژانتین به ترتیب با 10، 8 و 4 امتیاز در مکان های چهارم تا ششم این گروه هستند.
در گروه دوم تیم ایتالیا با 17 امتیاز صدرنشین است، روسیه با 16 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های صربستان، آلمان، ایران و کوبا به ترتیب با 12، 11، 7 و 3 امتیاز در مکان های بعدی این گروه هستند.
در گروه سوم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013، تیم ملی والیبال هلند با 19 امتیاز در صدر قرار دارد. کانادا و پرتغال به ترتیب با 18 و 11 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. تیم های فنلاند، ژاپن و کره جنوبی نیز به ترتیب با 9، 8 و 7 امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم این گروه هستند.
برنامه دیدارهای هفته ششم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 به قرار زیر است:
جمعه 14 تیرماه:
گروه یک: برزیل – بلغارستان، لهستان – ایالات متحده و آرژانتین - فرانسه
گروه دو: آلمان – روسیه و کوبا - ایران
گروه سه: فنلاند - هلند
شنبه 15 تیرماه:
گروه یک: برزیل – بلغارستان،
گروه دو: صربستان – ایتالیا، آلمان – روسیه و کوبا - ایران
گروه سه: ژاپن – کانادا، فنلاند – هلند و پرتغال – کره جنوبی 
یکشنبه 16 تیرماه:
گروه یک: لهستان – ایالات متحده و آرژانتین – فرانسه
گروه دو:صربستان – ایتالیا
گروه سه: ژاپن – کانادا، پرتغال – کره جنوبی


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

گزارش افروزی از وضعیت قائمی
بازديد : 523

سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی که در این روزها با انواع مصدومیت های بازیکنان دست و پنجه نرم می کند و در این سفر زحمات زیادی را متقبل شده است، در خصوص وضعیت درمان فرهاد قادمی گفت: ما فرهاد را رها نکردیم و به طور دقیق به معالجه وی در تهران پرداخته ایم. وضعیت قائمی پس از تشخیص اولیه به محض ورود به تهران برای انجام معاینات تخصصی تر به یک متخصص ارجاع داده شد و با تایید مراحل درمان، انجام فیزیوتراپی توصیه و به علت اینکه من همراه با تیم ملی در کوبا هستم با در خواست من از دوست و همکار خوبم علی فرهادی که سالهای پیش دکتر و فیزیتوتراپ تیم ملی بوده و در حال حاضر بسیاری از بازیکنان والیبال زیر نظر وی در حال معالجه هستند، مرحمت فرمود و انجام مراحل درمان فرهاد قائمی را در تهران تقبل کرد. من مطمئن هستم با زحمت دکتر فرهادی مراحل درمان قائمی به نحو احسن در تهران انجام خواهد شد.
وی افزود: در این روز ها طی تماس تلفنی با دکتر فرهادی از وضعیت درمان قائمی آگاه شده ام و تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم قائمی را برای بازی با آلمان آماده کنیم تا بتواند در پست دریافت کننده قدرتی با داشتن سلامت کامل بدون هیچ ریسکی به تیم ملی کمک کند. چرا که در صورتی که قائمی در صورتی که به سلامت کامل خود دست پیدا کند می تواند در ترکیب تیم ملی قرار گیرد و در صورت وجود ریسکی از حضور وی در تیم ملی جلوگیری می کنم. چرا که سلامت بازیکن در اولویت است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سیچلو : شاهد رقابتی مبتنی بر قدرت خواهیم بود
بازديد : 483

خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص دیدار با کوبا گفت: کوبا تیمی است قدرتی با فیزیک خیلی فوق العاده. بازی آنها مبتنی برقدرت و فیزیک است. در این بازی شاهد رقابت فیزیکی و قدرتی بین دو تیم خواهیم بود. بازی های آنها را آنالیز کرده ایم. آنها چند بازیکن خیلی خوب دارند. سپدا شماره 8 دریافت کننده، 14 بی ست پشت خط زن، 16 مسا سرعتی بهترین بازیکنان آنها هستند و برنامه ویژه ای برای مهار آنها خواهیم داشت. در سرعت و آبشار خیلی خوب هستند ولی دریافت ضعیفی دارند.
سیچلو که یک تئورسین قهار در والیبال است، افزود: ما سعی خواهیم کرد با وقت کمی که داریم بچه ها را برای بازی با کوبا اماده کنیم و در ایده آل ترین شرایط به میدان رویم و بتوانیم حداکثر امتیازی که می توانیم را از آن خود کنیم. کوبا تیمی قدرتمند است و به سادگی نمی شود از او امتیاز گرفت. چه برسد که بتوانیم آنها ببریم. آنها در سرویس و آبشار خیلی خوب عمل می کنند. اگر ما بتوانیم دریافت اول خود را بهبود ببخشیم و پاسور را خوب تغذیه کنیم می توانیم مقابل آنها امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش گذاریم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زرینی: کار خیلی خیلی سخت است
بازديد : 615

در در بازی با ایتالیا مخصوصا در بازی اولین بدون نقص ظاهر شدیم و با ارائه یک بازی سطح بالا توانستیم سه امتیاز بار ارزش این دیدار را از آن خود کنیم. همه شش بازیکنی که در هر زمان در زمین بودند توانستند عمل کردی منحصر به فردی داشته باشند.
در بازی دوم آنها دریافته بودند که حمله های های ما خیلی خوب است و برای همین سرویس های ریسکی خود را افزایش دادند تا توپ به پاسور ما سخت تر برسد. البته ما توانسته بودیم به خوبی زایدسف را مهار کنیم ولی آنها بازیکن های خیلی خوب دیگری هم داشتند.
هر کدام برای خود یک زایدسف بودند. در ست پنجم هممه دیدند که سر تیم ما را بریدند و اشتباه بزرگ و مشخص داوری باعث شد ما آن دیدار را واگذار کنیم. کاش بازی دوم را می بردیم. چرا که ما در بازی دوم هم عالی کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته چهار دو کردن با ایتالیا در ایتالیا هم کار بزرگی است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بازی با کوبا گفت: چند بازی با کوبا تا به حال داشته ایم که همه آنها را واگذار کرده ایم. در بازی آخرش روسیه را برده و با روحیه مضاعف در حالی که روز به روز بهتر می شود به مصاف ما می آید.  کوبا کوباست. ما نباید فکر کنیم که چون ایتالیا بریده ایم و ایتالیا  کوبا را برده است پس ما می توانیم کوبا را ببریم.
کار خیلی خیلی سختی است. پیروزی در این دیدار یعنی یک شگفتی دیگر. اختلاف ساعتی که داریم باعث افزایش این سختی می شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم که بتوانیم به خوبی جواب محبت ها و توقعات مردم را بدهیم. ان شا ا...


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی به هاوانا رسید
بازديد : 609

مردان والیبال ایران پس از سفری 19 ساعته در ساعت 17:40 امروز سه شنبه 12 تیرماه 1392 به وقت هاوانا محل برگزاری رقابت های لیگ جهانی در کوبا رسیدند.
تیم ایران و کمیته فنی مسابقات در هتل میلیا هابانا دارند و به دستور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تیم ایران امروز استراحت دارد و فردا چهارشنبه ساعت 11 به وقت هاوانا اولین جلسه تمرین خود را در ورزشگاه 15 هزار نفری سیدواد دپورتیوا  سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی در هاوانای کوبا برگزار خواهد کرد.
همچنین تیم ایران ساعت 17 فردا دومین جلسه تمرین خود را برگزار می کند.
لازم به ذکر است به گفته سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی کلیه بازیکنان بدون مصدومیت و با آمادگی کامل مقابل کوبا میزبان این مسابقه صف آرایی خواهند کرد.
دیدار ایران و کوبا روز های جمعه و شنبه 15 و 16 خرداد ساعت 20:40 به وقت هاوانا و روز های شنبه و یکشنبه ساعت 5:10 بامداد به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.
شهر هاوانا 2 میلیون نفر جمعیت دارد و میانگین دمای هوا در این روز ها 30 درجه سانیتگراد است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: نگرانم! نباید در باد این پیروزی ها بمانیم
بازديد : 541

خولیو ولاسکو سرمربی تمی ملی والیبال ایران در خصوص دیدار مقابل کوبا گفت: کوبا تیم جوانی دارد. مثل ما روز به روز در حال پیشرفت است. در دو بازی خود مقابل روسیه بسیار خوب ظاهر شده است.
وی افزود: بازی مقابل صربستان و ایتالیا دیگر تمام شده است. دیگر نباید به این بازی ها توجه کنیم. این که در باد این پیروزی بمانیم اشتباه بزرگی است. بازیکنان و مردم باید برای هر تیم حساب خاص خودش را باز کنند. نباید توقع را بالا ببریم و بعد نتوانیم پاسخ گوی ان باشیم. باید سعی کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم و تمام ذهن خود را متمرکزبازی کنیم. نباید در باد این پیروزی ها بمانیم.
نمی توانیم بگوییم: چون ایتالیا کوبا را برده و ما ایتالیا را؛ پس می توانیم کوبا را ببریم. این اصلا صحیح نیست. بازی مقابل کوبا برایمان خیلی سخت خواهد بود. شاید بیشتر از هر زمانی. ما باید بازی خودمان را کنیم و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی همچنان در صدر بهترین مدافعان روی تور
بازديد : 674

محمد موسوی با میانگین 1.27 امتیاز در هر ست در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال همچنان در صدر رده بندی بهترین مدافعان روی تور ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، موسوی از 110 بار تلاش خود در این مسابقات 33 امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرده است. مارکو پودراسکاتین از صربستان با میانگین 91 صدم و آدام سیماک از کانادا با 86 صدم امتیاز در هر ست در رده های دوم و سوم بهترین مدافعان روی تور قرار دارند.

عنوان امتیاز آورترین بازیکن نیز به " الکساندر آتاناسویچ" از صربستان با 172 امتیاز رسید و بهترین ایران در این رده بندی محمد موسوی است که 79 امتیاز گرفته و در رده 29 قرار دارد.

بهترین اسپک " ویتزه کویسترا" از هلند با 58.19 درصد است. بهترین ایرانی در این بخش شهرام محمودی است با 46.2 درصد موفقیت در زدن اسپک در رده 22 قرار گرفته است.

درمیان بهترین توپ گیران " ماریو سیلوا" از برزیل با میانگین 2.88 در صدر است و بهترین ایرانی در این میان، فرهاد ظریف است که میانگین 1.96 دارد و در رده هفتم است.

در رده بندی بهترین سرویس زنان، "یوردان آستنگو" از کوبا با 54 صدم امتیاز در هر ست در مقام نخست است. در میان ایرانیان در این بخش محمد موسوی با 31 صدم امتیاز در هر ست رتبه 14 را از آن خود کرده است. موسوی در مجموع تاکنون هشت امتیاز سرویس گرفته است.

بهترین دریافت کننده " پائول لوتمن" از آمریکا با 70.25 درصد است و بهترین ایرانی در این بخش فرهاد ظریف با 39.2 درصد است که در رتبه 27 قرار دارد.

بهترین پاسور "سانسو هان" از کره جنوبی است با میانگین 10.67 پاس موفق در هر ست و  در میان ایرانیان، سعید معروف با میانگین 5.58 امتیاز رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربی ایتالیا: تیم ایران بسیار جنگنده است
بازديد : 403

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار جنگنده است و رقابت با این تیم کار بسیار دشواری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مارو بروتو در نشست خبری بعد از بازی با ایران افزود: ما توانستیم در بازی دوم با ایران نقشه هایمان را پیاده کنیم و درنهایت پیروز شویم.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران دو ست عقب بود اما شرایط را مساوی کردند، گفت: ما از لحاظ بدنی مشکل داشتیم، چرا که در ست های سوم و چهارم خوب کار نکردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره نحوه قضات بازی دوم گفت: داوری به نفع دو طرف گرفت. نمی توان گفت که تنها به نفع ما گرفته است.

وی در مورد مهار ایوان زایتسف بازیکن با ارزش ایتالیا توسط تیم ایران خاطر نشان کرد: او را خوب مهار کردند، البته قبول دارم کمی شانس هم با ما بود تا توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

ایوان زایتسف نیز در این نشست خبری گفت: بازی با ایران بسیار سخت بود. به خصوص باختی که در بازی اول در برابر ایران داشتیم. ایرانی ها خیلی عالی بازی کردند و بازی دوم را نیز خیلی خوب شروع کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایران هم از نظر فکری و هم از نظر فیزیکی عالی است و ما به سختی توانستیم دو امتیاز بگیریم و به صدر جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال برگردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: عملکرد بازیکنان ایران در برابر ایتالیا غیر قابل توصیف است
بازديد : 504

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه به نظر من عملکرد تیم ایران در دو بازی برابر ایتالیا غیر قابل توصیف است، گفت: ما در خاک ایتالیا از این تیم چهار امتیاز گرفتیم و این خیلی با ارزش است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با ایتالیا افزود: بازیکنان تیم ایران ناراحتند، چون می توانستند بازی را ببرند. من از ته دل به شاگردانم افتخار می کنم که در این جو و شرایط این طور بازی کردند.
وی تیم ایتالیا را یکی از بهترین تیم های والیبال جهان دانست و گفت: کسب این نتیجه در برابر این تیم بسیار خوب و ارزشمند است. تیم ایران برای بازی با کوبا بهتر از این خواهد شد، زیرا تجربه های خوبی در بازی با ایتالیا به دست آوردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه تصریح کرد: برای بازی با کوبا زمان کمی برای هماهنگ شدن داریم و تیم ایران تجربه در لیگ جهانی ندارد و تا خود را با شرایط فشرده این بازی ها وفق دهد، کمی زمان می برد.
وی تاکید کرد: ملی پوشان ایران امروز جنگندگی و سازماندهی خوبی داشتند. شاید تنها مشکل کمی تجربه آنان بود، اما از عملکرد آنان رضایت کامل دارم. من از بازی امروز خیلی خوشحالم چون تیم خیلی خوبی داریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره چگونگی مهار زادیتسف گفت: تیم ما برای مهار این بازیکن خوب ایتالیا که هم تکنیک و هم تاکتیک خوبی دارد، برنامه داشت و توانستیم به خوبی او را مهار کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پیروزی نخست ایران در برابر ایتالیا شانسی بوده یا نه، گفت: من در مورد شانس اصلا این جور فکر نمی کنم. الان بازی تمام شده و باید بپذیریم که ایتالیا در بازی با ما مشکل داشت. البته تیم ایران نیز باید بیشتر کار کند و در آینده حتما موفقتر خواهد بود. درست است که ایران در بازی دوم مغلوب شد، اما تجربه های بسیار گرانبهایی به دست آورد. بازیکنان اگر نبازند جنگندگی را یاد نمی گیرند.
 خولیو ولاسکو در مورد اعتراضش به داور بازی ایران و ایتالیا گفت: من نسبت به عملکرد داور بازی دوم اعتراض داشتم، ولی دیگر بازی تمام شده و باید به بازی با کوبا فکر کنیم. دو ست بردیم و دو ست باختیم، در مقابل صربستان هم تا آخر جنگیدیم و من به همین دلیل به تیمم افتخار می کنم. فکر می کنم نه تنها من، بلکه همه ملت ایران به ملی پوشان والیبال افتخار می کنند. آنان هم قلب بزرگی دارند و تفکر بزرگی دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد جو سنگین سالن مسابقه در دیدار دوم ایران و ایتالیا گفت: قبول دارم سالن کوچک بود و این را قبول دارم که شرایط در اینجا سخت بود، اما من تیم را برای این شرایط آماده کرده ام.
وی در مورد عملکرد امیر غفور نیز گفت: من او را خیلی دوست دارم. او جوان است و باید برای این بازی ها آماده شود. برای تغییر فکر بازیکنان ایران تلاش زیادی کردم.
ولاسکو در باره باخت در دوست اول و دوم نیز گفت: نخستین چیز این است که از بازی کردن ناامید نشوی و باورت را به پیروزی ادامه بدهی. این بار اولمان نیست که می بازیم. بازیکنان باید یاد بگیرند و گرفتند که حتی در بدترین شرایط متوقف نشوند .این خیلی نکته مثبتی است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 65

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف