پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو لیست نهایی را اعلام کرد
بازديد : 863

آپلود سنتر رایگان تصویر خولیو ولاسکو اسامی 14 بازیکن را به منظور شرکت در مسابقات زیر گروهلیگ جهانی 2013 اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ظهر امروز یکشنبه سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از برگزاری آخرین تمرین این تیم در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی اسامی چهارده بازیکن را جهت مسابقهبا تیم ملی مصر در چهارچوب رقابت های زیر گروه لیگ جهانی 2013 اعلام کرد. شهرام محمودی، سعید مصطفی وند، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، علیرضا نادی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی و یاشار شاهینی 14 بازیکن انتخاب شده هستند. بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد سه شنبه تهران را به مفصد"واري بور" اسلووني ترک می کنند و پس برگزاری شش دیدار دوستانه با تیم های پرتغال، اسلووني، كرواسي و نروژ، هشتم شهریور جهت شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی در قاهره به مصر عزیمت خواهند کرد. لازم به ذکر است این لیست چهارده نفره تنها برای دو مسابقه ایران و مصردر قاهره می باشد که بر اساس مقررات لیگ جهانی پیش از هر مسابقه12 بازیکن از لیست 14 نفره به کمیته کنترل معرفی می شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

عيد سعيد فطر مبارك
بازديد : 882

باسلام خدمت همه ي عزيزان،عيد فطر رو به همه ي مسلمانان جهان و بخصوص ايران و از اون خصوصتر تركمن صحرا تبريك ميگم،انشاالله عبادت هاتون مقبول درگاه حق واقع شده باشه!

آپلود سنتر رایگان تصویر
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات تيم ملي واليبال در اسلوني
بازديد : 1008

آپلود سنتر رایگان تصویر برنامه مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در اسلونی اعلام شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، مردان والیبال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی آماده می کنند، بامداد سه شنبه 31 مرداد ماه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) تهران را بهمقصد اسلووني ترك مي كنند و شش مسابقه با تیم های پرتغال، اسلووني، كرواسي ونروژ انجام می دهند. مسابقات تيم ملي واليبال كشورمان درشهر "واري بور" اسلووني برگزار می شود كه برنامه كامل آن به وقتمحلي به قرار زير است:
چهارشنبه يكم شهريورماه: اسلووني - پرتغال، ساعت 19:30
پنج شنبه دوم شهريورماه: پرتغال - ايران، ساعت 17
جمعه سوم شهريورماه: پرتغال - كرواسي، ساعت 17
ايران - اسلووني ، ساعت 19:30
شنبه چهارم شهريورماه:ايران - پرتغال، 10:30
قطر - كرواسي
يكشنبه پنجم شهريورماه: ايران - كرواسي، ساعت 18
اسلووني - قطر، ساعت 19:30
دوشنبه ششم شهريورماه: ايران - كرواسي، ساعت 19:30
سه شنبه هفتم شهريورماه: ايران - نروژ، ساعت 18
تيم ملي ایران پس از برگزاري ششمسابقه در اسلووني 8 شهریور ماه به منظور برگزاری دو مسابقه با تیم ملی مصر(10 و 12 شهریور) در چهار چوب رقابت های زیر گروه لیگ جهانی 2013 به قاهره می رود تا در صورتپیروزی در مجموع این دو بازی روز های17 و 19 شهریور در تهران میزبان تیم ملی ژاپن باشد. در حالی که از مدت ها قبل مسئولین فدراسیون والیبال ایران اقدامات خود را برای اخذ ویزای مصر آغاز کرده اند ولیتا کنون ویزای این کشور صادر نشده است و طبق برنامه تیم ایران بامدادسه شنبه تهران را به مقصد واری بور ترک می کند و از آنجا راهی قاهرهمی شود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران بهترین تیم آسیایی در جدیدترین رده بندی جهانی والیبال
بازديد : 834

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ایران در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی FIVB بالاتر از رقبای آسیایی خود قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن FIVB با اعمال امتیازات تیم های شرکت کننده در رقابت های المپیک آخرین و جدیدترین رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد تا اکثر تیم های شرکت کننده در این مسابقات در رده بندی اعلام شده صعود چند پله ای داشته باشند. تیم ملی والیبال کشورمان در این رده بندی در رده چهاردهم جدول رده بندی بالاتر از دیگر تیم های آسیایی قرار گرفت و به عنوان بهترین تیم آسیایی شناخته شد. تیم ملی چین هم که پیش از این بالاتر ازتیم ایران بود، در این رده بندی پایین تر از تیم ملی کشورمان قرار گرفت و تیم های استرالیا و تونس به لطف احتساب امتیازات المپیک در جایگاه یازدهم و دوازدهم ایستادند. بدین ترتیب رده بندی بیست تیم برتر به قرار زیر است:
1- برزیل
2- روسیه
3- ایتالیا
4- لهستان
5- امریکا
6- کوبا
7- صربستان
8- بلغارستان
9- آرژانتین
10- آلمان
11- استرالیا
12- تونس
13- مصر
14- ایران
15- چین
16- فرانسه
17- کامرون
18 -کانادا
19- ژاپن
20- ونزوئلا
لازم به ذکر است تیم ملی والیبال بانوان کشورمان نیز با یک پله صعود در رده هشتاد جدول رده بندی قرار گرفت.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

FIVB منتشر کرد: پاییزی پرکار پیش روی فدراسیون والیبال ایران
بازديد : 998

آپلود سنتر رایگان تصویر سایت فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در خصوص والیبال ایران پاییز را فصلی پر کار برای فدراسیون والیبال ایران دانست: طی چند ماه اخیر عرصه والیبال ایران شاهد فعالیت های پرشوری است. تیم های مردان و زنان خود را برای تورنمنت ها و مسابقات انتخابی سرنوشت ساز پاییزی که زمینه ساز مسابقات سال بعد (2013) است آمادهمی کنند. تیم جوانان ایران در بخش مردان از 17 تا 20 مرداد به منظور مسابقات بین المللی راهی تونس شده بود. این مسابقات تجربه خوبی بود تا جوانانایران با قدرت هر چه تمام تر راهی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا که از 6 مهر در ارومیه آغاز به کار می کند، شوند. ایران در نخستین بازی خود 2-1 به هند باخت (25-22، 25-22، 21-25).هندی ها در دومین بازیخود نیز تیم جوانان تونس را 2 بر 1 شکست دادند. در ضمن ولاسکو، سرمربی تیم ایران اسامی 20 بازیکن را برای حضور درتمرینات آمادگی نیز اعلام کرد. بعد از پایان تمرینات 12 بازیکن برایشرکت در دور اول مسابقات انتخابی لیگ جهانی 2013 که از 3 تا 5 شهریور آغاز می شود، انتخاب و راهی اسلوونی می شوند. سپس در دهه دوم شهریور برای برگزاری مسابقات بعدی به قاهره سفر خواهند کرد. تیم بانوان جوان ایران نیز اردوی آمادگی خود را بر پا کرده است. ملوک شریف زاده، سرمربی بانوان جوان ایران از 18 بازیکن برای شرکت در اردوی 11 روزه تیم دعوت کرده است. بعد از برگزاری این اردو، بانوان جوان ایران برای برگزاری شانزدهمین دور مسابقات قهرمانی والیبال آسیا ( 10-18 مهر) به تایلند سفر خواهند کرد. ایران در گروه الف با نیوزلند، تایلند، ترکمنستان و کویت دیدار می کند. تیم های نوجوانان ایران – پسران و دختران – پا به پای هم در حرکتند. سرمربی تیم دختر نوجوانان ایران، خانم پروین یادآور 18 بازیکن را بهاردوی آمادگی تیم دعوت کرده است.قرار است این تیم برای برگزاری نهمین دور از مسابقات قهرمانی دختر نوجوان از 21 تا 29 مهر عازم چین شود. ایران در گروه ب با ژاپن، استرالیا و هند رقابت خواهد کرد. تیم نوجوان پسر نیز در بیست و سومین اردوی آمادگی خود با منتخب جوانان آق قلا در حالی به رقابت پرداخت که بیش از 2000 تماشاگر این رقابت را از نزدیک شاهد بودند. بیست و چهارمین اردوی آمادگی نیز در تهران در حال برگزاری است تانوجوانان پسر ایرانی در نهمین سری از مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که از 2 مهر در اصفهان آغاز می شود شرکت جویند.
براي ديدن نسخه ي اصلي خبر،روي لينك زير كليك كنيد
http://www.fivb.org/viewPressRelease.asp?No=36479&Language=en

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات والیبال جام مردان آسیا اعلام شد
بازديد : 898

آپلود سنتر رایگان تصویر برنامه سومین دوره مسابقات والیبال مردان جام آسیا اعلام شد و در اولین دیدار دو تیم ایران و چین به مصاف هم می روند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال جام مردان آسیا از 11 تا 17 شهریور ماه به میزبانی شهر "وینه پو" ویتنام برگزار می شود. هشت تیم ایران، چین، کره جنوبی، ویتنام، استرالیا، ژاپن ، میانمار و هندوستان در این رقابت ها شرکت دارند. تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم های چین، استرالیا و هندوستان در گروه اول این رقابت ها قرار دارد و تیم های ویتنام، کره جنوبی ، ژاپن و میانمار نیز در گروه دوم این رقابت ها با هم مسابقه می دهند. بر اساس برنامه دور مقدماتی این رقابت ها، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی و دیدار افتتاحیه به مصاف چین می رود، سپس با تیم های هندوستان و استرالیا بازی خواهد کرد. برنامه کامل دور مقدماتی این رقابت ها به وقت محلی به قرار زیر است:
شنبه 11 شهریورماه:
ساعت 14، ایران – چین
ساعت 16، هندوستان – استرالیا
ساعت 19 مراسم افتتاحیه مسابقات
ساعت 19:30، میانمار – ویتنام
یک شنبه 12 شهریورماه:
ساعت 14، ایران – هندوستان
ساعت 16، چین – استرالیا
ساعت 18، ویتنام – ژاپن
ساعت 20، میانمار – کره جنوبی
دوشنبه 13 شهریورماه :
ساعت 14، هندوستان - چین
ساعت 16، ایران – استرالیا
ساعت 18، کره جنوبی – ویتنام
ساعت 20، ژاپن - میانمار
سه شنبه 14 شهریورماه تیم های شرکت کننده در سومین دوره مسابقات والیبال مردان جام آسیا استراحت دارند و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز از چهارشنبه 15 شهریورماه آغاز خواهد شد. در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها تیم های اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدری با یکدیگر بازی خواهند کرد. والیبال ایران در دو دوره گذشته این رقابت ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است و ادامه این روند دربرنامه آماده سازی تیم ملی ب کشورمان قرار دارد. تیم ملی والیبال ب کشورمان در حال حاضر به همراه تیم ملی الف در اردوی آمادگی بسر می برد که تمرینات خود را به سرمربیگری محمدوکیلی پی گیری می کنند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آذربايجان ...!
بازديد : 885

آپلود سنتر رایگان تصویر دارند مرا از زمین می کشند بیرون
ز آغوش ِ تو
چیزی بگو
ببین
جز من تویی که مانده ای
بگو
جای تو، من مُرده ام ..
دستم را بگیر
قرارگذاشته بودم
حالا که خانه دارد می ریزد
در آغوش ِ تو فرو بریزم
از چه لرزیدی آذرآبادگان من... ؟
هموطنان آذری ، تمام ایران در سوگتو بنشسته است ..بنگر اطرافت را ، ترک ، لر ، بلوچ و ... در ماتمت شریک اند.کاش می شد مرهمی بر دلت گذاشت...تسلیت ما را در از دست دادن عزیزتان پذیرا باشید، از تمامی مردمان سرزمین پارس، ایران عزیز تقاضا داریم امروز و فردا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در سرتاسر کشور نسبت به انجام وظیفه ی انسانی و ایرانی خود ، کمال هموطن دوستی را به همگان اثبات نمایند.همچنین می توانید کمک های نقدی را به بانک های مربوطه اهدا نموده، هلال احمر آماده دریافت كمك های مردمی جهت زلزله زدگان آذربایجان شرقی می باشد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نوجوانان ملی پوش در برابر نماینده گنبد متوقف شدند
بازديد : 851

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم واليبال نوجوانان كشورمان در چهارمین ديدار تداركاتي اردوي بيست و سوم خود سه بر یک در برابر منتخب گنبد متوقف شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، بیست و سومین مرحله اردویآمادگی تیم ملی نوجوانان کشورمان که از هشتم مردادماه در گنبدكاووس آغاز شده بود امشب به کار خود پایان می دهد. ملي پوشان نوجوان در اين اردو چهار ديدار تداركاتي برگزار کردند كه شب گذشته در آخرین بازی تدارکاتی به مصاف نماینده گنبد رفتند. ملي پوشان در این دیدار در دوم با امتیاز 25 بر 23 حریف خود را شکست داد اما در ست های اول، سوم و چهارم در برابر سه هزار تماشاگر خونگرم گنبدی با امتیازهای25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب این تیم شدند. اردوي بيست و سوم تيم واليبال نوجوانان امشب (سه شنبه شب) به پايان مي رسد و ملي پوشان راهي تهران خواهند شد تا اردوي بيست و چهارم خود را از 23 يا 25 مردادماه در تهران آغاز كنند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه سال جاري به ميزباني جمهوري اسلامي ايران در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آیا شیر فرهاد از گنبد می رود؟
بازديد : 1052

آپلود سنتر رایگان تصویر امروز مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کردند که با فرهاد قائمی به توافق نهایی رسیده ایم و دنبال کار های سربازی وی هستیم تا بتوانیم قرارداد وی را نهایی کنیم! اگراینگونه باشد و فرهاد از تیم هاوش جدا شود ، قطعا اولین شکست تیم هاوش در فصل آینده خواهد بود چون با جدایی فرهاد از گنبد شوک بزرگی به هواداران تیم و همچنین بازیکنان وارد می شود .چون فرهاد همواره برگ برنده تیم هاوش بود ویک تنه مقابل تیم های بزرگی چون:سایپا ، گیتی پسند ، پیکان ، کاله ، ارومیه و ... می ایستاد و بازی را به نفع تیم خویش رقم ميزد. فرهاد در سال های گذشته بهترین پیشنهاد های تاريخ ایران را داشت ولی به خاطر تعصبش حاضر به جدایی نشد و در گنبد ماند! فرهاد قائمی با رد کردن پیشنهاد های نجومی خود در سال گذشته به همگان ثابت کرد که همه چیز پول نیست!!!! امیدواریم امسال نیز مسئولان تیم هاوش بتوانند این ستاره جوان را در تیم هاوش نگه دارند. اگر فرهاد در گنبد بماند قطعا اولین گام هاوش برای آسیایی شدن خواهد بود! منبع: saeed80.mihanblog.com
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو فهرست اسامی 20 نفره ایران را اعلام کرد
بازديد : 1007

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 20 بازيكنان را براي حضور در مسابقات زير گروه ليگ جهاني 2013 را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، صبح امروز یکشنبه 15 مردادماه اسامی 20 بازیکن تیم ایران که توسط خولیو ولاسکوانتخاب و معرفی شد، جهت شرکت در رقابت های زیر گروه لیگ جهانی و دیدار با تیم ملیمصر در قاهره و رویارویی با تیم ملی ژاپن در تهران به فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد. 1- شهرام محمودي، 2- سعيد مصطفيوند، 3- سامان فائزي، 4- ميرسعيد معروف، 5- فرهاد قائمي، 6- سيد محمد موسوي، 7- حمزه زريني، 8- فرهاد ظريف، 9- عليرضا نادي، 10- امير غفور، 11- مجتبي ميرزاجانپور، 12- پوريا فياضي، 13- مهدي مهدوي، 14- آرش كشاورزي، 15- عليرضا مباشري، 16- ياشار شاهيني،17- پيمان كريمي، 18 محمد طاهر وادي، 19- ناصر رحماني و 20-محمدرضا سليماني بیست بازيكن معرفي شده به FIVB هستند. در پایان اردوی های آمادگی تیم ملیاز بین بیست بازیکن معرفی شده، 12 نفر برای شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی 2013 انتخاب و به این مسابقات اعزام می شوند. تیم ملی والیبال کشورمان از تاریخ 2 تا 5 شهریور ماه سال جاری در تورنمت چهارجانبه در اسلوونی شرکت می کند و سپس برای برگزاری دو مسابقه در زیر گروه لیگ جهانی در تاریخ 10 و 12 شهریور عازم قاهره می شود. مردان والیبال کشورمان در صورت پیروزی برابر نماینده افریقا 17 و 19 شهریور در تهران میزان تیم ملی ژاپن، تیم پانزدهم لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهند بود که تیم پیروز این دومسابقه جواز حضور در لیگ جهانی 2013 را کسب خواهد کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تيم واليبال نوجوانان بر جوانان آق قلا غلبه كرد
بازديد : 702

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم واليبال نوجوانان كشورمان در سومين ديدار تداركاتي اردوي بيستو سوم خود سه بر صفر بر جوانان منتخب آق قلا غلبه كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، بیست و سومین مرحله اردویآمادگی تیم ملی نوجوانان کشورمان از هشتم مردادماه در گنبدكاووس آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. ملي پوشان نوجوان در اين اردو چهار ديدار تداركاتي برگزار خواهند كرد كه شب گذشته سومين ديدار تداركاتي اين تيم در برابر جوانان منتخب آق قلا برگزار شد كه ملي پوشان در سه ست متوالي با امتيازهاي 25 بر 15، 25 بر 10 و 25بر 21 بر اين تيم غلبه كردند. بيش از دو هزار نفر ديدار دو تيم واليبال نوجوانان كشورمان و جوانان منتخب آق قلا را از نزديك شاهد بودند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان قرار بود امشب نيز به مصاف علي آباد كتوك برود كه اين تیم از شرکت در این مسابقه انصرف داد و ملي پوشان نوجوان امروز يكشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرين خواهند كرد. تيم واليبال نوجوانان كشورمان فردا دوشنبه در چهارمين ديدار تداركاتي به مصاف منتخب اميدهاي گنبد بازيخواهد كرد. اردوي بيست و سوم تيم واليبال نوجوانان سه شنبه شب به پايان مي رسد و ملي پوشان راهي تهران خواهند شد تا اردوي بيست و چهارمخود را از 23 يا 25 مردادماه در تهرانآغاز كنند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه سال جاري به ميزباني جمهوري اسلامي ايران در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تمرینات تیم ملی در سالن آزادی زیر نظر ولاسکو
بازديد : 1210

آپلود سنتر رایگان تصویر تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات زیر گروه لیگجهانی 2013 پیگیری می شود و بازیکنان در دو گروه الف و ب تمرینمی کنند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مردان والیبال کشورمان تمرینات خود را زیر نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی در دو نوبت صبح وعصر برگزار می کنند که در برنامهآماده سازی خود به ازای هر سه روز تمرین یک روز استراحت دارند. محمد موسوی، فرهاد ظریف، فرهاد قائمی، سعید معروف، علیرضا نادی و حمزه زرینی، مجتبی میرزاجانپور، سعید مصطفی وند، مهدی مهدوی، یاشار شاهینی، علیرضا مباشری، شهرام محمودی، پوریا فیاضی و سامان فائزی بازیکنان حاضر در تمرینات دیروز تیم الف بودند. امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، احمد مساجدی، محمد وکیلی، خوان سیچلو، مسعود آرمات، ناصر شهنازی، علی نقدی، ایرج مقدم ، سیامک افروزی و نوید مشجری ملی پوشان والیبال کشورمان را در تمرینات همراهی می کردند. تیم ملی والیبال کشورمان از تاریخ 2 تا 5 شهریور ماه سال جاری در تورنمت چهارجانبه در اسلوونی شرکتمی کند و سپس برای برگزاری دومسابقه در زیر گروه لیگ جهانی در تاریخ 10 و 12 شهریور عازم قاهره می شود. مردان والیبال کشورمان در صورت پیروزی برابر نماینده افریقا 17 و 19 شهریور در تهران میزان تیم ملی ژاپن، تیم پانزدهم لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهند بود که تیم پیروز این دومسابقه جواز حضور در لیگ جهانی 2013 را کسب خواهد کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تدبیر فدراسیون والیبال ایران برای ورود به لیگ جهانی 2013
بازديد : 1011

آپلود سنتر رایگان تصویر پس از پافشاری های مسئولان فدراسیون والیبال ایران و معرفی تیم ملی ایران به عنوان نماینده قاره آسیا توسط AVC، فدراسیون جهانی والیبال تاریخ برگزاری دو مسابقه ایران و مصردر قاهره را در روز های سوم و پنجم شهریور اعلام کرد. در حالی که حدود یکماه تا برگزاری این دو دیدار مانده، فدراسیون والیبال اسلوونی از ایران برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه با شرکت تیم های ایران، اسلوونی، قطر و هلند دعوت کرد. ایران هم که بهبرگزاری دیدار های دوستانه نیاز مبرم دارد، پس از اینکه مطمئن شد تاریخ برگزاری تورنمنت اسلوونی غیر قابل تغییر است با مذاکره با فدراسیون جهانی والیبال و ربادنگو مسئول کمیته مسابقات FIVB تاریخ برگزاری مسابقه ایران و مصر را یک هفته به تعویق انداخت تا مردان والیبال ایران با آمادگی بیشتری جهت شرکت در رقابت های زیر گروه لیگ جهانی عازم قاره مصر شوند. بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان از تاریخ 2 تا 5 شهریور ماه سال جاری در تورنمت چهارجانبه در اسلوونی شرکت می کند و سپس برای برگزاری دو مسابقه در زیر گروه لیگ جهانی در تاریخ 10 و 12 شهریورعازم قاهره می شود. مردان والیبال کشورمان در صورت پیروزی برابر نماینده افریقا 17 و 19 شهریور در تهران میزان تیم ملی پاین تیم پانزدهم لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهند بود که تیم پیروز این دومسابقه جواز حضور در لیگ جهانی 2013 را کسب خواهد کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آغاز تمرین ملی پوشان نوجوان در گنبد
بازديد : 1036

آپلود سنتر رایگان تصویربیست و سومین اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان کشورمان از شب گذشته در گنبدکاووس آغاز شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاروان تیم ملی نوجوانان ساعت 18 به این شهر رسیدند و نخستین تمرین آماده سازی خود در این اردو را از ساعت 20 به مدت دو ساعت برگزار کردند. سرمربی تیم والیبال نوجوانان در حاشیه تمرین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، گفت: آموزش های مورد نیاز بازیکنان در بیست و دو دوره گذشته به انان داده شده است واز این مرحله به بعد به پیاده سازیف این اموزش ها در شرایط مسابقه پرداخته می شود. "ایرج مظفری" خاطر نشان کرد: تمرین اسپک از منطقه شش و سرویس پرشی تنها موارد باقی مانده آموزش هااست که در این اردو به آنان پرداخته خواهد شد. وی به تجهیزات بدن سازی تیم که از تهران همراه آنان به گنبد آورده شده اشاره کرد و گفت: تجهیزات کاملی است و تمرینات بدن سازی در صبح ها پیگیری خواهدشد. سرمربی تیم والیبال نوجوانان همچنین به چهار بازی تدارکاتی این تیم در این اردو اشاره کرد و گفت: دو بازی تدارکاتی با نماینده گنبد ، یک بازی با نماینده گرگان و یک دیدار تدارکاتی دیگر نیز در برنامه اردوی بیست و سوم نوجوانان قرار دارد، امیدوارم بازیکنان تجربه های مفیدی از این بازی ها به دست آورند. بیست و سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشورمان به مدت 10 روز در گنبدكاووس پیگیری خواهدشد که 15 بازیکن برای شرکت در آن دعوت شدند. اسامي آنان به قرار زير است: پاسورها: 1- حمید حمودی، 2 - محسن باقریان ، 3 – عباس جعفری و 4- الیاز محرم زاده لیبروها: 5- هادی سید نیازی و 6- حامد امینی دریافت کنندگان : 7- شاهین شهروز،8- محمد امین حیدری و 9- جواد معنوی نژاد دفاع وسط سرعتی: 10- رحمان تقی زاده 11- سهنداله وردیان 12- محمدرضاعوض پور، 13- آرمین نظری و 14 – پارسا فرجی قطر پاسور: 15- جواد حکمتی لازم به ذکر است ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی، حسین وزیری و رحمت نوری به عنوان مربی، علیرضا سلیمی (مربی بدنساز) ، کورش معصوم زاده به عنوان فیزیوتراپ و یونس حسن زاده به عنوان سرپرست اردو تیم ملیوالیبال نوجوانان را در این اردو همراهی مي كنند. همچنين حسن طاهر خاني به عنوان مربی ژیمناستیک، علي فتحعلي زاده (آنالیزور) و علي مجتهدی به عنوان ماساژور ملي پوشان نوجوانان كشورمان را در اردوي هاي آماده سازي همراهي مي كنند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه سال جاري به ميزباني جمهوري اسلامي ايران در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دعوت ترکیه از تیم ملی والیبال
بازديد : 930

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون واليبال تركيه با ارسال نامه اي از تيم ملي واليبال كشورمان براي برگزاري چند ديدار دوستانه و تداركاتي دعوت بعمل آورد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تاريخ پيشنهادي فدراسيونواليبال تركيه براي برگزاري بازي هاي تداركاتي با تيم ملي واليبال ايران از 27 تا 31 مردادماه در شهر استانبول است که این درخواست ترک ها در حال بررسی توسط مسئولین فدراسیون والیبال ایران می باشد. بر اساس برنامه هاي تدوين شده، تيم ملي واليبال كشورمان نیمه دوم مردادماه برای برگزاری چند دیدار دوستانه عازم اسلوونی خواهد شد و در صورت انجام امور صدور روادید وويزا ازآنجا براي برگزاري دو بازي رسمي با مصر در چهار چوب رقابت های زیر گروه لیگ جهانی 2012، راهي قاهره خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سوم و پنجم شهریور؛ روزهای تلاش ایران برای ورود به لیگ جهانی والیبال
بازديد : 973

آپلود سنتر رایگان تصویرتیم ملی والیبال ایران در روزهای سوم و پنجم شهریور برای ورود به لیگ جهانی با مصر روبرو می شود. به گزارش ایرنا، شاگردان خولیو ولاسكو در این دو مسابقه كه در شهر قاهره برگزار می شود باید به مصاف نماینده قاره آفریقا بروند تا تیم برتر با تیم پانزدهم یا شانزدهم لیگ جهانی سال 2012 مسابقهدهد. میزبانی این دو مسابقه به دلیل رتبه بالاتر مصر در رده بندی فدراسیون بین المللی به این كشور واگذار شده است. در صورتی كه ایران از سد مصر بگذرد باید در مرحله بعد با ژاپن روبرو شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مصاف نوجوانان واليبال ايران با نمايندگان تركمن
بازديد : 1192

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم واليبال نوجوانان كشورمان در دو ديدار تداركاتي به مصاف نماينده بندر تركمن و گنبدگاووس رفت. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، بیست و سومین مرحله اردویآمادگی تیم ملی نوجوانان کشورمان از هشتم مردادماه در گنبدكاووس آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. ملي پوشان نوجوان در اين اردو چهار ديدار تداركاتي برگزار خواهند كرد كه شب گذشته دومين ديدار در برابرنماينده بندرتركمن برگزار شد كه ملي پوشان نوجوان 3 بر 2 به پيروزي رسيدند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان در اين ديدار با هدايت "ايرج مظفري" در ست هاي دوم، چهارم و پنجم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 22، 25 بر 23 و 17 بر 15 به پيروزي رسيدند و در ست هاي اول و سوم با امتيازهاي 28 بر 26 و 25 بر 17 مغلوب اين تيم شدند. بيش از سه هزار نفر ديدار دو تيم واليبال نوجوانان كشورمان و نماينده بندر تركمن را كه دو ساعت و 30 دقيقه طول كشيد، از نزديك شاهد بودند. تيم واليبال نوجوانان نخستين بازي تداركاتي خود را نيز در برابر نماينده گنبد برگزار كرد كه دو تيم در مدت دو ساعت و 40 دقيقه تلاش به تساوي دو بر دو رسيدند. تيم واليبال نوجوانان در ست هاي دوم وچهارم با امتياز 25 بر 17 و 25 بر 23 در برابر نماينده گنبد پيروز شدند و در ست هاي اول و سوم با امتيازهاي 25 بر 19 و 25 بر 22 مغلوب اين تيم شدند. با توجه به اينكه سالن واليبال اين ديدار ميزبان جام رمضان است، پس ازبرگزار چهار ست ديگر بازي ادامه پيدا نكرد تا تيم هاي شركت كننده در جام رمضان به مصاف هم بروند. رحمان رئوفي، عظيم جزيده، گل محمد سخاوي، عبداله ناظري، كمال قريشي ، عيسي بگ زاده و رامين بابايي از جمله بازيكنان نماينده گنبد در اين بازي تداركاتي بودند. همچنين سهند اله ورديان، شاهين شهروز، عباس جعفري، جواد حكمتي، جواد معنوي نژاد و محمدرضا عوض پور و هادي سيد نيازي براي تيم جوانان آغاز گر بازي بودند. تيم واليبال نوجوانان كشورمان امشب در سومين بازي تداركاتي خود به مصاف نماينده آق قلا خواهد رفت كه اين بازي از ساعت 23 آغاز خواهد شد. تيم واليبال نوجوانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه سال جاري به ميزباني جمهوري اسلامي ايران در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف