پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

شروع به کار مجدد
بازديد : 2111

سلام خدمت همه ی دوستانِ اهل ورزش

یه مدتی سرم شلوغ بود و هست ،اما تصمیم گرفتم که بازم اینجا رو فعال کنم

اگه موافق هستین کامنت بذارین ، درخواست زیاد بود دوباره مینویسم ، اگه نه هم که هیچ

در امان خدا


می پسندم نمی پسندم

FIVB: ایران در تلاش برای نام آوری و شگفتی آفرینی در این رقابت هاست
بازديد : 3078

FIVB  ایران در تلاش برای نام آوری و شگفتی آفرینی در این رقابت هاست 1

فدراسیون جهانی والیبال حضور ایران در رقابت های قهرمانان قاره ها تلاش برای نام آوری و شگفتی آفرینی دانست.
به گزارش روابط همومی فدراسیون والیبال، سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارش درباره تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانان قاره ها با شرکت شش تیم ایران، برزیل، ایتالیا، روسیه، امریکا و ژاپن از 28 آبان تا 3 آذر در توکیو برگزار می شود، درخصوص تیم ملی والیبال کشورمان نوشت:
ایران که رتبه 12 رنکینگ جهانی را در اختیار دارد در تلاش برای نام آوری و شگفتی آفرینی در این رقابت هاست. این تیم که در اولین حضور خود در لیگ جهانی  با کسب جایگاه نهم شگفتی ساز شد، با مربی سابق ایتالیا خولیو ولاسکو برای ورود به این مسابقات برنامه منظّمی را پیگیری کرد که پیروزی و قهرمانی در رقابت های آسیایی از جمله مهمترین آن هاست.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

FIVB افتخارات تیم های حاضر در جام قهرمانان قاره ها را شمرد روسیه و برزیل؛ پرافتخارترین، ایران؛ کم مد
بازديد : 2624

روسیه و برزیل؛ پرافتخارترین، ایران؛ کم مدال ترین 1

فدراسیون جهانی والیبال به بهانه آغاز رقابت های جام قهرمانان قاره ها در ژاپن، سابقه و نتایج بین المللی شش تیم حاضر در این پیکارها را بررسی کرده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال بر اساس این بررسی؛ "روسیه"، که افتخارات اتحاد جماهیر شوروی نیز به پایش نوشته شده، با کسب 68 مدال از مسابقات مختلف جهانی، المپیک و قاره ای پرافتخارترین تیم حاضر در جام قهرمانان است. روس ها تاکنون 12 مدال از مسابقات قهرمانی جهان (شش طلا، سه نقره، سه برنز) – 10 مدال از المپیک (چهار طلا، سه نقره، سه برنز) – 15 مدل از لیگ جهانی (سه طلا، پنج نقره، هفت برنز) – 10 مدال از جام جهانی (شش طلا، دو نقره، دو برنز) و 21 مدال از رقابت های قاره اروپا (سیزده طلا، سه نقره، پنج برنز) بر گردن آویخته و در حالی پرافتخارترین تیم حاضر در جام قهرمانان نام گرفته اند که امسال برای اولین بار جواز حضور در این پیکارهای 20 ساله را کسب کرده اند. روسیه، که از آغاز برگزاری جام قهرمانان در سال 1993 نتوانسته بود مدال طلای اروپا را تصاحب کند، ناچار تا امسال، که به این مهم دست یافت، از حضور در جام قهرمانان قاره ها بازمانده بود.

در بررسی فدراسیون جهانی از افتخارات تیم های شرکت کننده در جام بین قاره ای "برزیل" با 65 مدال در رده دوم قرار گرفته است. 4 مدال قهرمانی جهان (سه طلا، یک نقره) – 5 مدال المپیک (دو طلا، سه نقره) – 17 مدال لیگ جهانی (نه طلا، چهار نقره، چهار برنز) – 5 مدال جام قهرمانان قاره ها (سه طلا، دو نقره) – 5 مدال جام جهانی (دو طلا، سه برنز) و 29 مدال طلای امریکای جنوبی، دستاورد برزیل از حضور در عرصه والیبال بین الملل است که اگرچه این کشور را در جای دوم رده بندی پرافتخارها قرار داده اما از سویی برزیل را با سه طلا و دو نقره از پنج دوره برگزار شده جام قهرمانان قاره ها به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت ها نیز معرفی می کند.

در این رده بندی "ایتالیا" با کسب 43 مدال در جای سوم قرار گرفته است. 4 مدال قهرمانی جهان (سه طلا، یک نقره) – 5 مدال المپیک (دو نقره، سه برنز) – 16 مدال لیگ جهانی (8طلا، سه نقره، سه برنز) – 2 مدال جام قهرمانان قاره ها (یک طلا، یک برنز) – 4 مدال جام جهانی (یک طلا، دو نقره، یک برنز) و 12 مدال اروپا (شش طلا، چهار نقره، دو برنز) حاصل حضور بین المللی ایتالیا در والیبال است.
چهارمین کشور این رده بندی "ایالات متحده" با 34 مدال است که تاکنون 2 مدال قهرمانی جهان (یک طلا، یک برنز) – 4 مدال المپیک (سه طلا، یک برنز) – 4 مدال لیگ جهانی (یک طلا، یک نقره، دو برنز) – 1 نقره از جام قهرمانان قاره ها – 2 مدال جام جهانی (یک طلا، یک برنز) و 21 مدال امریکای شمالی و مرکزی (هشت طلا، ده نقره، سه برنز) را برگردن آویخته است.

"ژاپن" نیز با 21 مدال که 2 مدال قهرمانی جهان (دو برنز) – 3 مدال المپیک (یک طلا، یک نقره، یک برنز) – 1 برنز جام قهرمانان قاره ها – 2 نقره جام جهانی و 13 مدال آسیا (هفت طلا، سه نقره، سه برنز) را شامل می شود، پنجمین تیم رده بندی پرافتخارهای حاضر در جام قهرمانان قاره هاست.

گزارش فدراسیون جهانی از رده بندی افتخارات تیم های حاضر در جام بین قاره ای با ذکر "ایران" در جای ششم این فهرست به پایان می رسد که تاکنون هیچ مدالی از پیکارهای مختلف جهانی و المپیک کسب نکرده و تنها 4 مدال (دوطلا، یک نقره، یک برنز) از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بر گردن آویخته است.


موضوع: اخبار واليبال,,
می پسندم نمی پسندم

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال
بازديد : 2909

هفته چهارم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 15 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، مشهد، آمل، بندرعباس، ورامین و زاهدان پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های شهرداری زاهدان، میزان مشهد، کاله مازندران، نوین کشاورز، متین ورامین و پیکان تهران در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری زاهدان 3 – سایپا البرز صفر
(25-16، 25-23 و 25 -21)
میزان مشهد 3 – بازرگانی جواهری گنبد صفر
(25-19، 31-29 و 25-13)
کاله مازندران 3– شهرداری تبریز 2
(19-25، 25-18، 31-29، 23-25 و 15-11)
آلومینیوم المهدی 2– نوین کشاورز 3
(24-26، 25-20، 21-25، 25-18 و 12-15)
متین ورامین 3 – باریج اسانس کاشان یک
(25-19، 21-25، 25-16 و 25-19)
پیکان تهران 3– شهرداری ارومیه یک
(25-18، 19-25، 25-11و 25-18)
در پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال تیم های متین ورامین (یک بازی کمتر) و باریج اسانس کاشان با 9 امتیاز در جایگاه های اول و دوم جدول قرار دارند. پیکان با 8 امتیاز از جایگاه پنجم به رتبه سوم رفت.
بازرگانی جواهری گنبد نیز با هشت امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد که قبل از این هفته تیم دوم جدول بود. تیم های شهرداری تبریز و مشهد با 7 امتیاز رتبه های پنجم و ششم را در اختیار دارند.
همچنین تیم های کاله، سایپا، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، شهرداری زاهدان و آلومینیوم المهدی بندرعباس به ترتیب ربته های هفتم تا دوازدهم را در اختیار دارند.
لیگ برتر والیبال ایران به دلیل حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات بین قاره ای ژاپن به مدت 21 روز تعطیل می شود و هفته پنجم این رقابت ها چهارشنبه ششم آذرماه پیگیری خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: نوزدهم استارت می زنیم/ وقت کمی داریم
بازديد : 3007

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان از آغاز تمرینات تیم ملی از نوزدهم آبانماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در خصوص آغاز اردوی تیم ملی والیبال گفت: ما فعلا از 15 بازیکن برای شرکت در تمرینات دعوت کرده ایم ولی آقای ولاسکو از 5 بازیکن دیگر خواسته تا آمادگی خود را تا حد ممکن حفظ کنند تا در صورت نیاز، صلاح دید کادر فنی و یا آسیب دیدگی بازیکنان؛ تیم ملی را در این مسابقات همراهی کنند. همچنین به دلیل وقت کمی که داریم ولاسکو از بازیکنان خواسته روز 18 آبان در شهر خود تمرین وزنه داشته باشند و با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شوند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بازیکنان باید ساعت 9:30 صبح نوزدهم آبان در محل فدراسیون والیبال حاضر شوند. ما ان شا ا... 25 آبانماه با 14 بازیکن تهران را به مقصد کیوتو ترک می کنیم و 26 آبان به کیوتو می رسیم. روز بیست و هفتم تمرین می کنیم و بیست وهشتم مقابل برزیل اولین مسابقه خود را برگزار می کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
می پسندم نمی پسندم

لیست پانزده نفره ولاسکو برای نبرد با قهرمانان قاره ها
بازديد : 3492

لیست پانزده نفره ولاسکو برای نبرد با قهرمانان قاره ها 1

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از 15 بازیکن برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان جهت حضور در مسابقات جام قهرمانان قاره ها دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از لیست 20 نفره معرفی شده به فدراسیون جهانی والیبال اسامی 15 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال  در مسابقات جام قهرمانان قاره ها انتخاب و معرفی کرد که به قرار زیر است:
1-     سعید معروف
2-    مهدی مهدوی
3-    سید محمد موسوی
4-    عادل غلامی
5-    آرمین تشکری
6-    علیرضا جدیدی
7-    حمزه زرینی
8-    فرهاد قائمی
9-    علیرضا مباشری
10-    مجتبی میرزا جانپور
11-    رحمان داوودی
12-    شهرام محمودی
13-    امیر غفور
14-    فرهاد ظریف
15-    ناصر رحیمی پناه

دعوت شدگان می بایست راس ساعت 9:30 صبح روز 19 آبانماه در محل فدراسیون والیبال حاضر شوند.
بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت زیر نظر کادر فنی شامل امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو(سرمربی)، احمد مساجدی، ناصر شهنازی، ایرج مفدم و رضا تندروان (مربی)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری(آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) و میثم جعفری(تدارکات) تمرینات خود را برگزار می کنند.

در پایان اردوی آمادگی 14 بازیکن توسط کادر فنی جهت شرکت در مسابقات جام قهرمانان قاره ها انتخاب خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,اسامي بازيكنان تيم ها,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال
بازديد : 4504

هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران امروز یکشنبه 12 آبان ماه با پیروزی تیم های بازرگانی جواهری، کاله مازندران ، میزان مشهد، متین ورامین، سایپا البرز و باریج اسانس کاشان پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه با شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری شد و نتایج زیر به دست آمد:
بازرگانی جواهری گنبد 3 – پیکان تهران 2
16بر25، 25بر16، 16بر25، 25بر16 و 15بر11

شهرداری ارومیه 2– کاله مازندران 3
22بر25، 25بر20، 20بر25، 25بر17 و 11بر15

نوین کشاورز یک – میزان مشهد 3
20بر25، 25بر21، 23بر25 و 23بر25

شهرداری تبریز صفر – متین ورامین 3
22بر25، 18بر25 و 22بر25

سایپا البرز 3– آلومینیوم المهدی بندرعباس 2
25بر19، 19بر25، 21بر25، 25بر16 و 20بر18

باریج اسانس کاشان 3-  شهرداری زاهدان یک
25بر21، 25بر16، 22بر25 و 25بر23

در پایان هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم های باریج اسانس و بازرگانی جواهری به ترتیب با 9 و 8 امتیاز، رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند. تیم های متین ورامین (با دو بازی) و شهرداری تبریز با 6 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.

تیم پیکان تهران با پنج امتیاز، جایگاه پنجم را در اختیار دارد و تیم های سایپا البرز، شهرداری ارومیه  میزان مشهد با چهار امتیاز به ترتیب جایگاه های ششم تا هشتم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند. کاله قهرمان دوره قبل این رقابت ها با سه امتیاز در رتبه نهمی قرار دارد، البته با یک بازی کمتر.
هفته چهارم این رقابت ها چهارشنبه 15 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، مشهد، آمل، بندرعباس، ورامین و زاهدان پیگیری می شود.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پیکان سومین قربانی جواهری گنبد
بازديد : 4955

پیکان سومین قربانی جواهری گنبد 1

تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را در اختیار دارد، در سومین هفته این رقابت ها لقب سومین قربانی تیم جواهری گنبد را در به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در پایان هفته دوم یکی از تیم های شش امتیازی مسابقات والیبال باشگاه  های برتر ایران بود، در هفته سوم میزبان پیکان تهران در سالن المپیک شهر گنبد شد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این دیدار سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند تا داستان شگفتی های نماینده گبند ادامه یابد. پیکان در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 16 پیروز شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب تیم بازرگانی شد.
آغاز کنندگان تیم والیبال پیکان در این بازی امیر حسینی، حسام بخششی، مجتبی قلی زاده، جواد محمدنژاد، آرش کشاورزی، مهدی بازارگرد و علی حسین بودند.
بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد نیز از ترکیب عبدالحمید چوگان، الکساندر سیمونوف، مسعود عزیزی، مهران زارع، عبداله ناظری ، محمدرضا سلیمانی و گل محمد سخاوی برای بازی با پیکان استفاده کرد.
بیش از سه هزار و 500 تماشاگر در سالن المپیک گنبد برای تشویق تیم مورد علاقه خود حضور داشتند و حمایت های آنان از بازرگانی جواهری در پیروزی این تیم نقش مهمی داشت.
عبدالحمید چوگان پاسور بازرگانی جواهری از بازیکنان شاخص این دیدار بود که در پیروزی تیمش نیز تاثیر زیادی داشت.
حمید حق بین نظارت بر دیدار دو تیم پیکان و بازرگانی جواهری را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و محمدرضا آقایی نیز به عنوان داوران اول و دوم این بازی را قضاوت کردند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد
بازديد : 4544

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد 1


هفته سوم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 12 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری می شود که پیکان قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال در جدالی سخت به مصاف بازرگانی جواهری خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا یکشنبه با شش دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
در یکی از مهمترین بازیهای این هفته تیم والیبال جواهری گنبد که دو پیروزی در دو هفته گذشته به دست آورده، میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال لیگ برتر ایران است. شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در حالی مهمان جواهری هستند که با 4 امتیاز در رتبه چهارم هستند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
شهر گنبد که در چند سال گذشته خاطره خوشی از حضور نمایندگانش در لیگ برتر والیبال ندارد، امسال شاهد حضور شگفت انگیز شاگردان بای محمد دوجی سرمربی بازرگانی جواهری است که دو پیروزی متوالی به دست آوردند. به همین دلیل بازیکنان جواهری با انگیزه دو چندان به مصاف پیکان می روند و هواداران این تیم نیز شرایط سحتی را برای تیم مهمان مهیا خواهند کرد تا شاید خاطرات خوش سالیان دور والیبال این شهر دوباره زبان زد همه شود.

باریج اسانس دیگر تیم شش امتیازه جدول این هفته در کاشان میزبان شهرداری زاهدان است. شهرداری زاهدان که هدایت آن را حمید موحدی بر عهده دارد، 10 روز است از شهر خود دور هستند. این تیم در راه بازگشت از تبریز به زاهدان، به کاشان می رود تا در سومین بازی خود به مصاف شاگردان مصطفی کارخانه برود. به نظر می رسد بازیکنان شهرداری زاهدان انگیزه خاصی برای پیروزی در ست نخست دارند و اگر تیم باریج اسانس در ست اول بازی اقتدار خود را به حریف دیکته کند، شاید بتواند به پیروزی دست یابد.

تیم کاله مازندان که در هفته دوم در تهران مغلوب پیکان شد، این هفته در سالن غدیر ارومیه بازی سختی در برابر شهرداری این شهر خواهد داشت. شاید بازیکنان کاه به دلیل شکست در بازی نخست خود در لیگ برتر روحیه مناسبی نداشته باشند و همین موضوع کار بهروز عطایی سرمربی کاله را سخت می کند که می بایست آنان را آماده جدالی احتمالا سنگین در حضور تماشاگران انبوه کند. از سوی دیگر شاگردان ابراهیم وطن پرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه هفته پیش در برابر متین مغلوب شدند و برای دور نماندن از تیم های صدر جدول باید در مبارزه با کاله پیروز شوند.

تیم های نوین کشاورز و میزان مشهد که در حال حاضر با یک امتیاز به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند، در هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در تهران به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم دو شکست در پرونده خود دارند و این هفته فرصت مناسبی است که یکی از آنان یک پیروزی کسب کند، اما پیش بینی پیروز میدان سخت است. چراکه هر دو تیم از نظر فنی و انگیزه بازیکنان در یک سطح هستند. میزبانی نوین کشاورز تنها امتیاز برتر شاگردان مسعود آرمات سرمربی این تیم در برابر تیم میزان مشهد با هدایت جبار قوچان نژاد است.

تیم متین ورامین در دومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال مهمان تبریزی ها است. این تیم در بازی نخست شهرداری ارومیه را در ورامین شکست داد. قضاوت در باره سطح فنی تیم متین هنوز زود است، اما این تیم از تجربه "دنیله بانیولی" سرمربی ایتالیایی خودش بهره می برد که در مدت عمر والیبالی اش جام قهرمانی های متعددی در ایتالیا و روسیه بالای سر برده است. از سوی دیگر شهرداری تبریز با هدایت حسین معدنی دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یکی از سه تیم شش امتیازی این رقابت ها است. بنابر این در این دیدار که از امتیاز میزبانی برخوردار است با تمام توان به مصاف متین خواهد رفت.

تیم والیبال سایپا که  با بازیکنان جوان خود و با هدایت فرهاد نفرزاده در هفته سوم لیگ برتر والیبال میزبان نماینده بندرعباس در کرج است. این تیم از دو بازی قبلی خود (یک برد و یک شکست) تنها دو امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول این رقابت ها قرار دارد.
این در حالی است که تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در قعر جدول این رقابت ها است و ادامه این روند می تواند انگیزه بازی و پیروزی را از شاگردان محمدرضا دامغانی برای ادامه رقابت ها بگیرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال سال 93 جام "ولایت" به قرار زیر است:
گنبد، بازرگانی جواهری گنبد –پیکان تهران ، ساعت 17:15
ارومیه، شهرداری ارومیه – کاله مازندران ، ساعت17
تهران، نوین کشاورز –میزان مشهد، ساعت17:45
تبریز، شهرداری تبریز –متین ورامین، ساعت17
کرج، سایپا البرز –آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت18
کاشان، باریج اسانس کاشان - شهرداری زاهدان، ساعت17:30


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
می پسندم نمی پسندم

لیگ برتر والیبال از نگاهی متفاوت - آماری
بازديد : 4463

بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه  های برتر مردان ایران جام "ولایت" از روز یکشنبه پنجم آبان ماه با حضور 12 تیم آغاز شد که در این رقابت ها 180 بازیکن حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هر چند هر تیم لیگ برتری می تواند 18 بازیکن برای حضور در این رقابت ها معرفی کند، اما بر اساس فهرست ارسالی از سوی باشگاه های لیگ برتر، تنها 180 بازیکن در این رقابت ها حضور دارند که میانگین هر تیم 15 بازیکن است.
در بین 180 بازیکن لیگ برتر والیبال 9 بازیکن خارجی حضور دارند و 171 بازیکن دیگر از ایران هستند.
تیم های نوین کشاورز و آلومینیوم المهدی با 17 بازیکن عنوان بیشترین بازیکن را در لیگ برتر امسال در اختیار دارند و تیم باریج اسانس کاشان نیز با  13 بازیکن، کمترین بازیکن را به سازمان لیگ معرفی کرده است.
فهرست باشگاه های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال سال 92 و تعداد بازیکنان آنان به قرار زیر است:
بازرگانی جواهری گنبد (14 بازیکن)، پیکان تهران (15 بازیکن)، شهرداری ارومیه (14 بازیکن)، کاله مازندران (14 بازیکن)، نوین کشاورز (17بازیکن)، میزان مشهد (15 بازیکن)، شهرداری تبریز (16 بازیکن)، متین ورامین (14 بازیکن)، سایپا البرز (16 بازیکن)، آلومینیوم المهدی بندرعباس (17 بازیکن)، باریج اسانس کاشان (13 بازیکن) و شهرداری زاهدان (15بازیکن).
پست های مختلفی برای 180 بازیکن لیگ برتر امسال تعریف شده است که از نظر تعداد بازیکنان در هر پست، داده های زیر به دست می آید:
سرعتی (41 بازیکن)، پاسور (28 بازیکن)، دریافت کننده (13 بازیکن)، دریافت کننده قدرتی (44 بازیکن)، لیبرو (25 بازیکن)، قطر پاسور (13 بازیکن)، پشت خط زن (13 بازیکن) و سه بازیکن نیز عنوان دفاع وسط برایشان تعریف شده است.

در بین 12 تیم شرکت کننده در این رقابت ها، یک تیم با یک لیبرو، دو تیم با سه لیبرو و 9 تیم دیگر با دو لیبرو گام به رقابت های لیگ برتر والیبال گذاشته اند.

شاخص های زیادی برای ارزیابی بازیکنان مطرح است که یکی از مهمترین آنان قد بازیکنان است.
میانگین قدی کل بازیکنان لیگ برتر والیبال امسال،32/193 سانتی متر است. از نظر میانگین قدی تیم ها، تیم شهرداری ارومیه با 35/195 سانتی متر بلندقدترین تیم این رقابت ها است و نوین کشاورز با 29/191 سانتی متر کوتاه قدترین تیم حاضر در مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران است.

مهدی رنجبر از باشگاه زاهدان و محمد حسن صنوبر از باشگاه شهرداری تبریز با 210 سانتی متر قد، بلندقامت ترین بازیکنان بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران هستند و فرهاد ظریف لیبرو تیم کاله نیز با 168 سانتی متر قد، کوتاهترین آنان است.
دیگر شاخص ارزیابی بازیکنان والیبال سن آنان است. تفاوت سنی جوان ترین بازیکنان لیگ برتر والیبال امسال با مسن ترین آنها 24 سال است. ابراهیم یلمه از تیم میزان مشهد که متولد مردادماه سال 1353 است و امیر حسینی از تیم پیکان تهران که متولد مردادماه 1354 است، باتجربه ترین بازیکنان این دوره از رقابت ها هستند که به ترتیب 39 سال و 10 مال و 38 سال 10 ماه سن دارند.

در مقابل آنان، میربابک موسوی و الیار محرم زاده از تیم شهرداری تبریز که به ترتیب متولد 18 دیماه 1376 و 25 آذرماه سال 1376 هستند، با 15 سال و 10 ماه و 15 سال 11 ماه سن عنوان جوان ترین بازیکنان این دوره از رقابت های لیگ برتر والیبال را در اختیار دارند.

 هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه 12 آبان ماه جاری با برگزاری شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری خواهد شد. در حال حاضر تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز رتبه های اول تا سوم جدول این رقابت ها را در اختیار دارند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دوجي:مي‌خواهيم گنبد با واليبال آشتي کند
بازديد : 3995

سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد پس از پيروزي 3بر يک مقابل نوين کشاورز گفت: امسال بايد طوري بازي کنيم که هواداران با تيم آشتي کنند و حمايت‌ها دوباره از واليبال گنبد به عمل آيد.


باي محمد دوجي اظهار کرد: نخستين بازي خانگي اين فصل خود را برابر تيم واليبال نوين کشاورز پشت سر گذاشتيم. خوشحالم که برابر هواداران خود پيروز شديم. در هفته نخست ليگ برتر سايپا را در کرج شکست داده بوديم و با کسب دومين پيروزي خود مي توانستيم به جايگاه مناسبي بعد از دو هفته دست يابيم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: همانطور که مي دانيد، تيم در سال گذشته هم نتيجه خوبي نگرفته بود. امسال بايد طوري بازي کنيم که هواداران با تيم آشتي کنند و حمايت‌ها دوباره از واليبال گنبد به عمل آيد. مي دانستيم که نوين کشاورز تيم خوبي را در اين فصل جمع کرده است. آنها هفته نخست ليگ در آستانه پيروزي بر پيکان قرار داشتند و اين نشان مي دهد که ترکيب خوبي در اين تيم وجود دارد.

دوجي گفت: خوشبختانه با آناليز مناسبي که روي اين تيم داشتيم و تمرين مناسبي که پشت سر گذاشتيم موفق شديم تاکتيک هاي حريف را خنثي کنيم. نوين کشاورز خيلي در بازي پيکان از تاکتيک پايپ استفاده مي کرد و ما هم سعي کرديم با تمرکز روي سرويس‌هاي هدفمند و از کار انداختن دريافت هاي حريف، راه هجومي را بر آن ها ببنديم.

سرمربي تيم بازرگاني جواهري گنبد در ادامه گفت: همين راهکار جواب داد و نوين کشاورز نتوانست آن طور که انتظار مي رفت برابر ما بازي کند. خوشحالم که بازي تماشاگر پسندي را ارائه داديم. مردم راضي بودند و اميدوارم در ادامه هم همين روند ادامه داشته باشد. ما در اين فصل اکثر تيم را با بازيکنان بومي بستيم. يک بازيکن خارجي و چهار بازيکن غير بومي از ساير استان ها در ترکيب داريم. انتظار مديريت باشگاه اين است که سهميه تيم را در مسابقات ليگ حفظ کنيم. اما خود من دوست دارم تيم را به پلي آف هشت تيمي برسانيم. بايد از اعتبار واليبال گنبد دفاع کنيم.

موضوع: اخبار واليبال,مصاحبه ی اختصاصی,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مسعود آرمات: بازي در گنبد آسان نيست
بازديد : 3654

سرمربي تيم واليبال نوين کشاورز پس از شکست مقابل بازرگاني جواهري گنبد گفت: بازي در شهر گنبد کاووس اصلا آسان نيست و به تماشاگران حريف باختيم.


مسعود آرمات اظهار کرد: در گنبد بازي کردن اصلا آسان نيست. تماشاگران خوب شهر گنبد کاووس اجازه نمي دهند هيچ هواداري راحت بازي کند. شايد 60 درصد تيم گنبد را تماشاگرانش تشکيل مي دهند. تيم ما هم از ترکيب بسيار جواني برخوردار است، در دو ست اول و دوم در جو سنگين تماشاگران نتوانستند بازي خوبي انجام دهند. اما در ادامه بازي بازيکنان خودشان را پيدا کردند. البته حاشيه هايي هم وجود داشت که اصلا نمي خواهم درباره آن صحبت کنم اما مدارک مستندي را دراين باره به فدراسيون واليبال ارائه مي دهم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در اين فصل نمي خواهم اصلا وارد حوزه انتقاد به کار داور بشوم. چون راي داور اصلا برنمي‌گردد. بايد فضاي بازي ها را مديريت کنيم. اما به هر حال ست چهارم از دست تيم ما خارج شد و در گنبد شکست خورديم. تيم نوين کشاورز اصلا تمرين منظمي قبل از شروع مسابقات نداشت و خيلي دير تشکيل شده بود. با اين حال فکر مي کنم روز به روز مي توانيم بهتر شويم. شايد در هفته نخست ليگ هم به تجربه بالاي بازيکنان پيکان باختيم ولي خوب بازي کرديم.

سرمربي تيم واليبال نوين کشاورز با اشاره به هدف‌گذاري تيمش گفت: کار سختي براي جمع و جور کردن تيم داشتيم اما هدف هاي بزرگي داريم. بايد تلاش کنيم که در جمع هشت تيم برتر باشيم و سهميه ليگ برتر را حفظ کنيم. تا بازيکنان از نظر روحي و رواني آماده شوند کار سخت است. ان‌شاالله اين دو مسابقه پيش رو هم با موفقيت به پايان برسد و در تعطيلات هفته هاي آينده تمرينات بيشتري را پشت سر بگذاريم.

موضوع: اخبار واليبال,مصاحبه ی اختصاصی,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نتایج هفته دوم لیگ برتر والیبال
بازديد : 2855

هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز چهارشنبه با شش دیدار پیگیری شد که تیم های پیکان، جواهری، متین ، سایپا، شهرداری تبریز و باریج اسانس در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه هشتم آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ورامین، مشهد، تبریز و بندرعباس پیگیری شد.

نتایج کامل این دیدارها به قرار زیر است:
پیکان تهران 3– کاله مازندران 2
13-25، 25-20، 19-25، 25-20 و 15-12
بازرگانی جواهری گنبد 3 – نوین کشاورز یک
25-19، 25-23، 26-28 و 25-23
متین ورامین 3– شهرداری ارومیه صفر
25-15، 25-18 و 25-21
میزان مشهد 2– سایپا البرز 3
29-27، 25-17، 20-25، 21-25 و 16-18
شهرداری تبریز 3 – شهرداری زاهدان یک
30-32، 25-16، 25-22 و 25-19
آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر – باریج اسانس کاشان 3
25-23، 25-19 و 25-22

در پایان هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. تیم های پیکان (چهار امتیاز)، متین و شهرداری ارومیه (سه امتیاز) جایگاه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
تیم والیبال سایپا با دو امتیاز و تیم های کاله، نوین کشاورز، میزان مشهد هر کدام با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. نمایندگان بندرعباس و زاهدان نیز بدون امتیاز هستند.
هفته سوم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال
بازديد : 2718

هفته نخست مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام ولایت امروز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، کرج، ارومیه، کاشان و تبریز پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های پیکان، بازرگانی جواهری گنبد، باریج اسانس، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر والیبال در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
نتایج کلی دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
نوین کشاورز 2– پیکان تهران 3
(25-21، 18-25، 21-25، 25-23 و 12-15)
سایپا البرز یک – بازرگانی جواهری گنبد 3
(20-25، 25-23، 22-25 و 15-25)
باریج اسانس کاشان 3- میزان مشهد صفر
(25-12، 25-23 و 25-18)
شهرداری ارومیه 3 – شهرداری زاهدان صفر
(31-29، 25-18 و 25-23)
شهرداری تبریز 3– آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر
(25-23، 25-18 و 25-22)
ششمین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال قرار بود بین تیم های کاله مازندان و متین ورامین برگزار شود که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ این بازی به یکشنبه دهم آذرماه موکول شد.
در پایان هفته نخست لیگ برتر والیبال تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه و جواهری گنبد با سه امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا چهارم جدول این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
تیم های پیکان تهران و نوین کشاورز به ترتیب با دو و یک امتیاز در جایگاه های پنجم و ششم قرار دارند. سایر تیم های لیگ برتر والیبال نیز بدون امتیاز در رتبه های بعدی هستند.
هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران چهارشنبه هشتم آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی بازیکنان تیم ها / PDF
بازديد : 2706

برای دانلود فایل PDF بر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://iranvolleyball.com/content/content.aspx?pagecode=29541


موضوع: اسامي بازيكنان تيم ها,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات انتخابی قهرمانی جهان – تهران
بازديد : 2722

برنامه مسابقات انتخابی قهرمانی جهان – تهران 1

برنامه گروه B مسابقات والیبال انتخابی جهان  در قاره آسیا در تهران اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات انتخابی جهان (2014 لهستان) در قاره آسیا با چهار گروه چهار تیمی در کشور های استرالیا، ایران، چین و ژاپن در فاصله زمانی 3 تا 30 سپتامبربرگزار می شود که در گروه B تیم های ایران، پاکستان، بحرین و اندونزی از 20 تا 22 شهریور در تهران سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با هم به رقابت می پردازند که در پایان تنها یک تیم از هر گروه به رقابت های جهانی 2014 لهستان صعود خواهد کرد.
بر اساس اعلام کمیته رویداد های بین المللی فدراسیون والیبال برنامه این رقابت ها به قرار زیر است:
چهارشنبه 20 شهریور
اندونزی – بحرین
ایران – پاکستان

پنجشنبه 21 شهریور
پاکستان – بحرین
ایران – اندونزی

پنجشنبه 21 شهریور
پاکستان – اندونزی
ایران – بحرین

لازم به ذکر است بر اساس مقررات فدراسیون جهانی والیبال نه بازیکن از ترکیب هر تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان می بایست از ترکیب 12 نفره رقابت های انتخابی این مسابقات باشد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

انعکاس درخشش ایران در لیگ جهانی در رسانه های روسیه/ایران با تماشاگران عاشقش رویای صرب ها و آلمان ها
بازديد : 2470

انعکاس درخشش ایران در لیگ جهانی در رسانه های روسیه 1

کارشناسان والیبال روسیه پس از بسته شدن پرونده بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال، تیم های شرکت کننده در این رقابت را ارزیابی می کنند و از حضور ایران در این رقابت ها با واژه "درخشان" یاد می کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خبرگزاری چمپیونات روسیه در مقاله ای اتفاقات این دوره از رقابت های لیگ جهانی را ارزیابی کرد و از بین 18 تیم شرکت کننده به تمجید از تیم ملی والیبال ایران و هواداران ایرانی پرداخت.
این خبرگزاری در گزارش خود نوشت:
"تیم ملی والیبال ایران تنها تیم درخشان این دوره لیگ جهانی بود. والیبال ایران به سرعت پیشرفت کرد و در این مسابقات هزاران هوادار از سراسر جهان به این تیم اضافه شدند.
خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ایران تاثیر زیادی بر این تیم گذاشته است. ولاسکو در سال های 1990 تا 1996 سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بود و مربی بهترین تیم قرن بیستم نام گرفت. او نسل با استعدادی وارد والیبال ایتالیا کرد و تیمی ساخت که هرگز در تاریخ تکرار نخواهد شد.
ولاسکو کار استعدادیابیش را متوقف نکرد و این بار به سراغ تیم ناشناخته ایران رفت. برای مثال، امیر غفور یکی از کسانی بود که توسط ولاسکو در سن 18 سالگی وارد تیم ملی شد و در لیگ جهانی به بازیکن بزرگی تبدیل شده بود.
جوانان ایرانی در سال 2009 و در ابتدای راه توانستند تیم های قهرمان جهان را در مسابقات جهانی شکست دهند. با توجه به سطح فعلی والیبال جهان، مربی هرچه هم توانا باشد در کشوری که به والیبال اهمیت ندهد و فرهنگ آن را نداشته باشند، نمی تواند تاثیر گذار باشد و باعث پیشرفت شود. آنچه که مشخص است مدیران ایرانی به والیبال بهای زیادی داده اند.
اگرچه تیم ایران در لیگ جهانی بر روی سکو نرفت، ولی آنها محکم و استوار تمام والیبال را به جهان نشان دادند. به هرحال این یک شروع عالی برای تیم ملی والیبال ایران بود و آینده درخشانی منتظر آنهاست."
علاوه بر این، روس ها با انتشار عکس هایی از تماشاگران ایرانی در استادیوم آزادی از شور و شوق ایرانیان و علاقه آن ها به ولاسکو شگفت زده شدند.
همچنین در گزارش این خبرگزاری به شانس ایران برای میزبانی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال اشاره شده و کارشناسان اینگونه نوشتند: « تنها 4 بازی در ایران انجام شد ولی هر بازی در تهران غوغا بود. استادیوم 12 هزاری نفری آزادی کاملا پر شده بود و عکس های این سالن بی نظیر بود. تیم ایران به همراه تماشاگران عاشقش در آزادی، رویای آلمان ها و صرب ها را برای صعود به مرحله دوم خراب کردند.
ایران می تواند یکی از کاندیدهای میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 باشد.»


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دوشنبه آغاز تمرین تیم های ملی الف و ب
بازديد : 2634

دوشنبه آغاز تمرین تیم های ملی الف و ب  1

تمرینات تیم های ملی الف و ب کشورمان از فردا دوشنبه هفتم مردادماه با حضور 27 بازیکن آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران 27 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است. دعوت شدگان فردا دوشنبه باید خود را به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی معرفی کنند تا رسما اردوی آمادگی آنان شروع شود.
بر این اساس 14 بازیکن شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی در تیم ملی الف تمرین می کنند.
همچنین 13 بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، آرش کمالوند و علیرضا جدیدی برای تمرین در تیم ملی ب دعوت شدند.
حضور قدرتمند در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در امارات برگزار می شود، نخستین هدف خولیو ولاسکو از تشکیل اردوی تیم های ملی الف و ب کشورمان است.
همچنین مسابقات والیبال انتخابی جهان (شهریورماه در تهران) و حضور در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی (یکم تا نهم مهرماه) از دیگر برنامه های تیم های ملی والیبال مردان ایران است که ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در این مسابقات تلفیقی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی الف و ب خواهد بود.
تمرینات تیم های ملی والیبال الف و ب ایران زیر نظر کادر فنی آغاز خواهد شد و خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی نیز دهم مردادماه به کشور باز خواهد گشت تا نظارت بر تمرینات را از 11 مردادماه آغاز کند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تقدیر و تشکر روسیه از ایران
بازديد : 2986

تقدیر و تشکر روسیه  از ایران 1

استانیسلاو شوچنکو با ارسال نامه ای به دکتر داورزنی از نمایش مردان والیبال ایران رسما تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روسیه با ارسال نامه خطاب به دکتر محمدرضا داورزنی از بازی های تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال و پیروزی مقابل آلمان که موجب صعود روسیه به دور نهایی و قهرمانی در لیگ جهانی شد، تقدیر و تشکر کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد رضا داورزنی
ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
به شما و تیم ملی والیبال ایران برای بازیهای درخشانی که در بازیهای پایانی لیگ جهانی والیبال به نمایش گذاشتید تبریک می گویم. تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی تیم ملی والیبال روسیه در لیگ جهانی 2013 سهم شایسته ای داشت و در این بازیها قدرت تیمی و شایستگی های خودرا به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه برای پیروزی به میدان می رود.
همچنین بدینوسیله و با افتخار تیم ملی ایران را برای انجام چند بازی دوستانه با تیمهای ملی والیبال روسیه و ایتالیا  که قرار است از تاریخ27 تا 31 آگوست 2013 در مسکو برگزار شود دعوت میکنم.
منتظر اعلام آمادگی شما برای حضور در این بازیها هستیم.

با تقدیم بهترین آرزوها
استانیسلاو شوچنکو


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دعوت روس ها از ایران جهت مسابقه با روسیه و ایتالیا
بازديد : 2341

روسیه از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی عمومی فدراسیون والیبال، روز گذشته فدراسیون والیبال روسیه با ارسال  نامه از تیم ملی والیبال کشورمان به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه مقابل تیم های ملی ایتالیا و روسیه از تاریخ27 تا 31 آگوست 2013 در مسکو به طور رسمی دعوت کرد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

800 میلیون نداریم، امانت مان را از فدراسیون می خواهیم/امتیاز لیگ برتری ما را مفت دادند به ورامین!
بازديد : 1911

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد طبق قانون باید امسال در مسابقات گروه دسته یک باشگاه های کشور شرکت کند.
 به گزارش ست پنجم به نقل از باشگاه خبرنگاران، استان گلستان و شهرستان گنبد یکی از قطب های بزرگ والیبال ایران محسوب می شود که تاکنون هم ستاره ها و بازیکنان قدرتمندی را در این رشته تربیت و به تیم ملی روانه کرده

است.

 


چند سالی است که گنبدی ها نمی توانند به خاطر مشکلات مالی با همان اقتدار گذشته در

 

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های  کشور حاضر شوند و به طوری که فصل گذشته قعر جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب  سهمیه لیگ برتریش را از دست داد.

 


 حال تیم والیبال شفق اردکان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک که جواز حضور در مسابقات

 

لیگ برتر ر ا کسب کرده بود نمی خواهد در این رقابت ها حاضر و مسئولان باشگاه درصدد واگذاری امتیاز بوده و طبق آئین نامه باشگاه متقاضی باید مبلغ 800 میلیون تومان پرداخت کند گنبدی ها یکی از متقاضیان این امتیاز هستند.

 علی رضا نورانی، رئیس هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: فدراسیونی ها اعلام کرده اند که باید مبلغ 800 میلیون تومان را برای گرفتن امتیاز لیگ برتر به اردکانی ها پرداخت کنیم که این مبلغ بسیار سنگین و هنگفت است.

 

 


وی یاد آور شد: این شرایطی که هم اکنون برای اردکانی ها به وجود آمده فصل گذشته برای تیم هاوش گنبد پیش آمد به طوری که مسئولان باشگاه هاوش از حضور درلیگ برتر انصراف دادند.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال بدون دریافت یک ریال به راحتی امتیاز لیگ برتری باشگاه هاوش گنبد را به متین ورامین واگذار کردند، حال امسال قضیه به طور کامل عوض شده و خواستار مبلغ بسیار زیادی در ازای واگذاری امتیاز شده اند.

نورانی اظهار داشت: ما سال گذشته سهمیه هاوش گنبد را به طور امانت به ورامینی ها دادیم امسال آن را می خواهیم. چون نمی توانیم در چنین شرایطی وارد لیگ برتر شویم به طور کلی پرداخت مبلغ 800 میلیون تومان برای باشگاهی که فقط یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به منظور تیمداری در لیگ برتر به عنوان بودجه در نظر گرفته کار سخت و اجرا نشدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی تنها سوال من این است که چرا ما باید این همه پول برای گرفتن امتیازی که فصل گذشته مفت از دست دادیم پرداخت کنیم؟ این مسأله تنها مشکل من نیست بلکه مربوط به تمامی اهالی گنبد می شود.

 


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

صعود دو پله ای ایران در رده بندی جهانی والیبال
بازديد : 994

صعود دو پله ای ایران در رده بندی جهانی والیبال 1

رده بندی جدید والیبال جهان اعلام شد و تیم ملی والیبال مردان ایران با دو پله صعود به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران پس از حضور شایسته در لیگ جهانی و بدست اوردن  عنوان نهمی این رقابت ها در اولین دوره حضور خود و کسب 10 امتیاز در رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا،با دو پله صعود  در رده بندی جدید با 68 امتیاز در مکان دوازدهم جهان ایستاد. استرالیا دیگر نماینده قاره آسیا نیز با همین امتیاز در رده دوازدهم جهان قرار دارد.
تیم های چین و ژاپن از قاره آسیا نیز به ترتیب با 53 و 47 امتیاز در جایگاه های شانزده و نوزده جهان قرار گرفتند.
در این رده بندی تیم ملی والیبال برزیل (نایب قهرمان لیگ جهانی) با 345 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم های روسیه قهرمان لیگ جهانی 2013 و المپیک 2012 با 330 امتیاز و ایتالیا دارنده عنوان سوم لیگ جهانی امسال با 286 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
تیم های لهستان، ایالات متحده و کوبا به ترتیب با 195، 179 و 179 امتیاز در رتبه های چهارم تا ششم این رده بندی قرار دارند که در شش تیم اول تا ششم رده بندی جدید تنها کوبا یک پله صعود در این رده بندی داشته است.
در بین 30 تیم اول این رده بندی کانادا با 75 امتیاز و هفت پله صعود بیشترین صعود را داشته و در رتبه یازدهم قرار گرفت. فرانسه نیز با کسب 50 امتیاز در رده بندی جدید سه پله تنزول جایگاه داشته است و در رتبه هجدهم جای دارد.
فهرست20 تیم برتر رده بندی جدید فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) به قرار زیر است:
1-برزیل 345 امتیاز
2-روسیه 330 امتیاز
3-ایتالیا 286 امتیاز
4-لهستان 195 امتیاز
5-ایالات متحده 179 امتیاز
5-کوبا 179 امتیاز
7-صربستان 177 امتیاز
8-آرژانتین 171 امتیاز 
9-بلغارستان 165 امتیاز
10-آلمان 112 امتیاز
11-کانادا 75 امتیاز
12-   استرالیا 68 امتیاز
12-ایران 68 امتیاز
14-مصر 63 امتیاز
15-تونس 62 امتیاز
16-چین 53 امتیاز
16- کامرون 53 امتیاز
18-فرانسه 50 امتیاز
19-ژاپن 47 امتیاز
20- ونزوئلا 45 امتیاز


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهترین های مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال
بازديد : 1174

بيست و چهارمين دوره ليگ جهاني واليبال با قهرماني روسيه به پايان رسيد و تیم های برزیل و ایتالیا به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پايان مرحله نهايي اين مسابقات نيكلاي پاولف از روسيه با ۸۷ امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيكن اين مرحله معرفي شد.
ديميترين موزيرسكي از روسيه كه با ۲۱۸ سانتي متر بلند قدترين بازيكن شركت كننده در ليگ جهاني ۲۰۱۳ محسوب مي شد، در مرحله نهايي اين مسابقات با ۵۸.۳۳ درصد موفقيت در زدن اسپك، به عنوان بهترين اسپك زن مسابقات لقب گرفت.
لوكاس ساتكمپ از برزيل با ميانگين ۰.۷۳ امتياز در هر ست، بهترين مدافع روي تور اين مرحله از مسابقات شد.
امانوئل بيرارلي از ايتاليا با كسب ميانگين ۰.۴۱ امتياز در هر ست، بهترين سرويس زن مرحله نهايي ليگ جهاني ۲۰۱۳ لقب گرفت.
ماريو داسيلوا از برزيل با ميانگين ۲.۳۳ توپ گيري موفق در هر ست، در رده نخست بهترين توپ گيران مرحله نهايي ليگ جهاني ايستاد.
اين بازيكن در بخش بهترين دريافت كنندگان اين مرحله ليگ جهاني نيز با ۵۹.۳ درصد موفقيت، در رده نخست قرار گرفت.
موسا رزنده پاسور تيم ملي برزيل نيز با ميانگين ۱۰.۲ پاس موفق در هر ست، در رده نخست بهترين پاسورها مرحله نهايي ليگ جهاني ۲۰۱۳ قرار گرفت.
گفتنی است در مرحله مقدماتي ليگ جهاني والیبال 2013 ، محمد موسوي از ايران با ميانگين ۱.۱۹ امتياز در هر ست، در رده نخست بهترين مدافعان روي تور قرار گرفته بود.
در مرحله نهايي لیگ جهانی والیبال شش تيم روسيه، برزيل، ايتاليا، بلغارستان، كانادا و آرژانتين به ميدان رفتند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

روسیه با شکست برزیل قهرمان لیگ جهانی شد
بازديد : 1047

تیم ملی والیبال روسیه قهرمان المپیک 2012 لندن با شکست سه بر صفر برزیل با اقتدار به قهرمانی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال بامداد امروز دوشنبه در آرژانیتن برگزار شد که تیم های روسیه و برزیل برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم ملی والیبال برزیل که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت ها را با 9 عنوان قهرمانی در اختیار دارد، برای ششمین بار در دیدار نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف روسیه رفت و با پذیرش شکست به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی دست یافت.
ملی پوشان روسیه در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا سومین مقام قهرمانی خود در لیگ جهانی والیبال را جشن بگیرند.
روسیه که تا کنون دو مدال طلای لیگ جهانی والیبال را در سال های 2002 و 2011 به دست آورده بود، برای هفتمین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافته بود.
 در دیدار رده بندی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال نیز تیم های ایتالیا و بلغارستان برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ایتالیا سه بر دو به پیروزی رسید و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد.
ملی پوشان ایتالیا در ست های اول و چهارم با امتیاز مشابه 25 بر 21 مغلوب بلغارستان شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 7 به پیروزی رسیدند.

رده بندی نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال به قرار زیر است:
1-     روسیه
2-     برزیل
3-     ایتالیا
4-     بلغارستان
5-     کانادا
6-     آرژانیتن
7-     آلمان
8-     صربستان
9-     ایران
10-فرانسه
11-لهستان
12-آمریکا
13-کوبا
14-هلند
15-کره جنوبی
16-فنلاند
17-پرتغال
18-ژاپن

فهرست تیم های اول تا سوم بیست و چهار دوره لیگ جهانی والیبال به قرار زیر است:
ژاپن 1990: ایتالیا، هلند، برزیل
ایتالیا 1991: ایتالیا، کوبا، روسیه
ایتالیا 1992 :ایتالیا، کوبا ، آمریکا
برزیل 1993 : برزیل، روسیه، ایتالیا
ایتالیا 1994 : ایتالیا، کوبا، برزیل
برزیل 1995 : ایتالیا، برزیل، کوبا
هلند 1996 : هلند، ایتالیا، روسیه
روسیه 1997 : ایتالیا، کوبا، روسیه
ایتالیا 1998 : کوبا، روسیه، هلند
آرژانتین 1999 : ایتالیا، کوبا، برزیل
هلند 2000 : ایتالیا، روسیه، برزیل
لهستان 2001 : برزیل، ایتالیا، روسیه
برزیل 2002 : روسیه، برزیل، یوگسلاوی
اسپانیا 2003 : برزیل، صربستان و مونته نگرو، ایتالیا
ایتالیا 2004 : برزیل، ایتالیا، صربستان و مونته نگرو
صربستان 2005 : برزیل، صربستان و مونته نگرو ، کوبا
روسیه 2006 : برزیل، فرانسه، روسیه
لهستان 2007 : برزیل، روسیه، آمریکا
برزیل 2008 : آمریکا، صربستان، روسیه
صربستان 2009 : برزیل، صربستان، روسیه
آرژانتین 2010 : برزیل، روسیه، صربستان
لهستان 2011 : روسیه، برزیل، لهستان
بلغارستان 2012 : لهستان، آمریکا، کوبا
آرژانتین 2013: روسیه، برزیل ، ایتالیا


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو 26 بازیکن را دعوت کرد
بازديد : 1022

ولاسکو 26 بازیکن را دعوت کرد 1

خولیو ولاسکو 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
بر این اساس 14 بازیکن به نام های سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی به تیم ملی الف و 12 بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی و آرش کمالوند را به تیم ملی ب دعوت شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی الف و ب افزود: تمرینات بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر خواهد بود. البته اگر کشورهای روسیه و بلغارستان به زمان پیشنهادی ما برای دیدارهای دوستانه پاسخ مثبت بدهند، تیم ملی در بین این اردو راهی این کشورها نیز خواهد شد.
خوش خبر در ادامه به سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی والیبال در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهریورماه مسابقات انتخابی جهان در چهار گروه آسیا برگزار خواهد شد. در یکی از این گروه ها تیم های بحرین، پاکستان، اندونزی و ایران از 19 تا 21 شهریور در تهران به مصاف یکدیگر می روند که قهرمان این گروه مجوز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2014 را به دست می آورد.
وی از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در دبی برگزار خواهد شد به عنوان دیگر رویداد مهم سال جاری نام برد و گفت: تیم ملی والیبال ایران که عنوان قهرمانی در دوره گذشته این رقابت ها را پرونده کاری خود دارد، کار بسیار سختی در این دوره از مسابقات برای حفظ مقام قهرمانی خواهد داشت. به یقین تمامی تیم های مدعی در آسیا برای شکست ایران با تمام توان به میدان می آیند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: اگر تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب مجدد عنوان قهرمانی در آسیا شود، آبان ماه باید در مسابقات بین قاره ای ژاپن شرکت کند که این رقابت ها سومین رویداد مهم تیم ملی والیبال در سال جاری خواهد شد. البته اگر ژاپن قهرمان شود تیم دوم آسیا مجوز حضور در این رقابت ها را به دست می آورد.
وی در پایان تاکید کرد: خولیو ولاسکو بازیکنان ایران در لیگ جهانی و بازیکنان آینده دار را به اردوی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است که ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات پیش رو حتما تلفیقی از آنان خواهد بود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

استقبال از ستاره گنبدي تيم ملي واليبال
بازديد : 1070

فرهاد قائمي ملي پوش تيم ملي واليبال ايران در رقابت هاي ليگ جهاني، دوشنبه شب در ميان استقبال خيل علاقه مندان به واليبال و نيز مسئولان شهر به زادگاه خود گنبدكاووس بازگشت.


به گزارش ست پنجم به نقل از ايرنا، در اين مراسم فرماندار، جمعي از مسئولان ادارات شهرستان، ورزشكاران و نيز مردم علاقه مند به واليبال حضور داشتند و با حلقه گل و نيز هدايايي از ستاره واليبال شهرشان تجليل كردند.
فرهاد قائمي يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان تيم ملي واليبال در ۶ بازي نخست بود كه در ديدار دوم برابر صربستان از ناحيه كمر دچار مصدوميت شد و نتوانست در ديدارهاي باقي مانده تيم ملي را همراهي كند.
به گواه كارشناسان واليبال، عدم حضور وي تأثير منفي در بازي هاي تيم ملي كشورمان داشت و به ويژه در بازي دوم برابر ايتاليا و نيز در ديدار دوم برابر آلمان نبود وي كاملا مشهود بود.
قائمي ستاره ی 24 ساله واليبال ايران متولد شهرستان گنبدكاووس بوده و سابقه حضور در تيم هاي استقلال گنبدكاووس، بيم بابل، جواهري گنبد، هاوش گنبد و كاله آمل را دارد.
وي در پست دريافت كننده قدرتي بازي كرده و با سرويس هاي منحصر به فردش در واليبال ايران شناخته شده است.
در هفته هاي اخير، زمزمه هايي مبني بر پيوستن وي به يكي از تيم هاي سري A ايتاليا شنيده شده است.
تيم ملي واليبال ايران در اولين حضور خود در رقابت هاي ليگ جهاني، نتايج بسيار خوبي كسب كرد و در نهايت با ۱۰ بازي، ۵ برد و ۵ باخت و ۱۵ امتياز در رده پنج گروه خود قرار گرفت.
اوج كار تيم ملي ايران برتري در برابر سه تيم برتر واليبال دنيا، ايتاليا، صربستان و كوبا بود.

 


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

FIVBرده بندی لیگ جهانی را اعلام کرد: ایران بالاتر از فرانسه، لهستان و امریکا در مکان نهم
بازديد : 973

FIVBرده بندی لیگ جهانی را اعلام کرد  ایران بالاتر از فرانسه، لهستان و امریکا در مکان نهم  1

ایران در آخرین رده بندی نهایی لیگ جهانی والیبال که توسط فدراسیون جهانی منتشر شد، در مکان نهم ایستاد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چند روز مانده به پایان مرحله نهایی بیت چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال، FIVB رده بندی نهایی تیم ها را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که نخستین دوره حضور خود را در لیگ جهانی تجربه کرده، بالاتر از تیم هایی چون فرانسه ( هجده دوره حضور و نایب قهرمان سال 2006) ، لهستان (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2012)، امریکا (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2008) و کوبا ( بیست و سه دوره حضور و قهرمان سال 1998 و کسب پنج عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان سومی)  و همتاهای آسیایی خود، بعد از آلمان و صربستان در رده نهم جدول رده بندی نهایی لیگ جهانی والیبال در سال 2013 ایستاد:
1-؟
2-؟
3-؟
4-؟
5-؟
6-؟
7-آلمان
8- صربستان
9-ایران
10-فرانسه
11-لهستان
12-امریکا
13-کوبا
14-هلند
15-کرده جنوبی
16-فنلاند
17-پرتغال
18-ژاپن
لازم به ذکر است رده بندی شش تیم برتر نیز در پایان مرحله نهایی تعیین و اعلام خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد
بازديد : 1050

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد 1

تیم ملی والیبال کانادا با شکست روسیه قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن در نخستین بازی خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شگفتی ساز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال (سال 2013) شب گذشته با برگزاری دو دیدار دیگر در کشور آرژانتین پیگیری شد.
تیم ملی والیبال کانادا که در گروه دوم مرحله نهایی با تیم های روسیه و برزیل همگروه است و بر اساس نظر کارشناسانی شانسی برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها ندارد، در نخستین بازی خود به مصاف روسیه رفت و در یک بازی سنگین (دو ساعت و هفت دقیقه) سه بر دو روسیه قهرمان المپیک را شکست داد و شگفتی ساز شد.
ملی پوشان روسیه در این دیدار در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ناباوری در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 11 در برابر کانادا مغلوب شدند.
در حال حاضر روسیه با 3 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم های کانادا و برزیل نیز به ترتیب با دو و یک امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در این گروه امشب دو تیم کانادا و برزیل به مصاف هم خواهند رفت تا در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 2013 شوند.
شب گذشته در گروه اول مرحله نهایی لیگ جهانی نیز یک بازی برگزار شد که بلغارستان سه بر یک با امتیازهای (18- 25، 25- 18، 22- 25 و 24- 26) مغلوب ایتالیا شد.
در این گروه در حال حاضر ایتالیا با 3 امتیاز از یک بازی در صدر قرار دارد و بلغارستان با سه امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم است. آرژانتین میزبان نیز بدون امتیاز در رتبه سومی است. امشب آرژانتین میزبان به مصاف ایتالیا خواهد رفت. آرژانتین اگر در برابر ایتالیا مغلوب شود از راه یابی به جمع چهار تیم برتر باز خواهد ماند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایتالیایی ها در پی جذب ایرانی ها / پیشنهاد ظریف از سری A ایتالیا
بازديد : 1121

ایتالیایی ها در پی جذب ایرانی ها    پیشنهاد ظریف از سری A ایتالیا 1

چند تیم باشگاهی ایتالیا خواهان جذب بازیکنان تیم ملی ایران به منظور بازی در سری A ایتالیا شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از درخشش مردان والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال و کسب پنج برد و پنج شکست و نائل شدن به مقام نهم در اولین حضور خود در تاریخ برگزاری این رقابت ها و پیروزی 4 بر 2 در ایتالیا مقابل تیم ملی این کشور، چند تیم باشگاهی ایتالیایی به منظور جذب چند بازیکن ایران ابراز تمایل و علاقمندی کردند.
از این بین می توان به پیشنهاد تیم ویبو والنتینای  ایتالیا به فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی کشورمان اشاره کرد که احتمال و قوت بیشتر دارد. این تیم جز هشت تیم برتر سری A محسوب می شود.
فرهاد ظریف در این خصوص گفت: در حال حاضر در حال مذاکره و بررسی شرایط هستم. من از دو تیم ایرانی نیز پیشنهاد دارم و می خواهم با دقت زیادی این انتخاب را انجام دهم. چرا که امسال سال حساسی برای تیم ملی کشورمان است و در سال آینده نیز باید در لیگ جهانی شرکت کنیم. پس باید طوری برنامه ریزی کنم که بتوانم بهترین عملکرد را در سال جاری داشته باشم و برای شرکت در لیگ جهانی سال آینده در سطح آمادگی خوبی قرار گیرم. خیلی دوست دارم بازی در سری A  را تجربه کنم ولی باید همه جوانب را در نظر بگیرم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران، بهترین آسیا در رده نهم لیگ جهانی
بازديد : 1069

دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران درنخستین حضور خود در این رقابت ها با کسب 15 امتیاز در بین 18 شرکت کننده در این رقابت ها رتبه نهم امتیازی به دست آورد و در بین تیم های آسیایی نیز بهترین شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 از دهم خردادماه با حضور 18 تیم در سه گروه آغاز شد و شب گذشته با برگزاری آخرین دیدار این مرحله بین تیم های برزیل و ایالات متحده به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 10 دیدار خود پنج پیروزی در برابر صربستان، ایتالیا، کوبا (دوبازی) و آلمان به دست آورد و در پنج دیدار (روسیه (دو بازی)، صربستان، اتیالیا و آلمان) شکست را تجربه کرد. ملی پوشان کشورمان در مجموع این بازی ها 15 امتیاز کسب کردند که از نظر امتیاز در بین 18 تیم شرکت کننده رتبه نهمی است.
در مجموع برزیل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی با 9 بار قهرمانی، با 25 امتیاز و 9 پیروزی و یک شکست بهترین دور مقدماتی شد. تیم های  کانادا و هلند در گروه سوم به ترتیب با 23 و 22 امتیاز در رتبه های دوم و سوم این داده آماری قرار می گیرند.
تیم های بلغارستان، ایتالیا و روسیه نیز با 19 امتیاز و هفت پیروزی و سه شکست در رتبه های چهارم تا ششم دور مقدماتی قرار می گیرند. کشورهای آلمان، صربستان و ایران که در گروه دوم نیز قرار داشتند، به ترتیب با 17، 16 و 15 امتیاز با پنج پیروزی و پنج شکست در مکان های هفتم تا نهم دور مقدماتی قرار می گیرند. البته تیم فرانسه در گروه اول نیز 15 امتیازی است اما معدل امتیازهای ایران شرایط بهتری نسبت به این تیم دارد و فرانسه دهم می شود.
تیم های لهستان (14)، کره جنوبی (13)، فنلاند (12)، ایالات متحده (12)، پرتغال (11)، ژاپن (9)، آرژانتین (5) و کوبا (4) امتیاز به دست آوردند و در مکان های یازدهم تا هجدهم دور مقدماتی از نظر امتیاز قرار می گیرند.
از قاره کهن آسیا سه کشور ایران، کره جنوبی و ژاپن در لیگ جهانی حضور داشتند که تیم های ژاپن و کره در گروه سوم بودند. در بین کشورهای آسیایی نیز ایران بهترین تیم بود چون کره جنوبی با چهار پیروزی و شش شکست و کسب 13 امتیاز رتبه دوم آسیا را به دست آورد و ژاپن نیز با هفت شکست و سه پیروزی و کسب 9 امتیاز در مکان سوم آسیا است.
گفتنی است تیم ملی والیبال کشورمان با کسب این رتبه در لیگ جهانی والیبال، 10 امتیاز به امتیازهای خود در رده بندی جهانی اضافه خواهد کرد تا جایگاه از رتبه چهاردهمی به رتبه های بهتر ارتقاء یابد.
در مجموع شش تیم برزیل و بلغارستان از گروه اول، ایتالیا و روسیه از گروه دوم، کانادا از گروه سوم و آرژانتین (میزبان) به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافتند که رقابت های خود را از چهارشنبه 26 تیرماه در آرژانتین آغاز خواهند کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

لیگ جهانی والیبال؛ موسوی بهترین مدافع دور مقدماتی
بازديد : 1523

"محمد موسوي" که در پایان هفته سوم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال به عنوان بهترین مدافع روی تور این بازی ها معرفی شد در پايان مرحله گروهی سال 2013 همچنان در رده نخست بهترين مدافعان روي تور اين رقابت ها باقی ماند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال شب گذشته با دیدار برزیل و ایالات متحده به پایان رسید و موسوي در اين دوره از مسابقات ميانگين 1.16 امتياز در هر ست را ثبت كرد تا بهترين مدافع روي تور رقابت ها لقب بگيرد.
اين بازيكن در مجموع از 197 تلاش خود در دفاع روي تور، 47 امتياز به دست آورد. 65 دفاع موسوي با ريباند بازيكنان حريف مواجه شد و 85 مورد هم به خطا رفت.
پس از موسوي، ماركو پودراسكانين از صربستان با ميانگين 0.84 و امانوئل بيرارلي از ايتاليا با ميانگين 0.83 امتياز در هر ست در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني، ايوان زايتسف با 215 امتياز در رده نخست ايستاد. موسوي در اين بخش هم بهترين عملكرد را در ميان بازيكنان ايراني داشت و با كسب 122 امتياز، امتيازآورترين بازيكن تيم ملي كشورمان شد و در رده بيست و سوم اين رده بندي جاي گرفت. اين بازيكن 66 امتياز از اسپك، 47 امتياز با دفاع روي تور و 9 امتياز با سرويس به دست آورد.
ويتزه كويسترا از هلند با 59.18 درصد موفقيت، در رده نخست بهترين زنندگان اسپك ليگ جهاني قرار گرفت. در ميان بازيكنان ايراني، امير غفور با 41.74 درصد موفقيت در زدن اسپك بهترين عملكرد را داشت و در رده 34 جهان ايستاد.غفور از 218 اسپكي كه در اين رقابت ها زد 91 امتياز كسب كرد.
در ميان بهترين زنندگان سرويس ليگ جهاني، الكساندر آتاناسويچ با ميانگين 0.48 امتياز در هر ست در رده نخست قرار گرفت.رحمان داوودي با ميانگين 0.24 امتياز در هر ست بهترين عملكرد را در ميان بازيكنان ايران به نام خود ثبت كرد و در رده 19 قرار گرفت.
اريك شوجي از آمريكا با ميانگين 3.03 در هر ست در رده نخست بهترين توپ گيران ليگ جهاني ايستاده است. در اين فهرست، فرهاد ظريف ليبروي تيم ملي ايران با ميانگين 1.85توپ گيري در هر ست در رده نهم بهترين هاي اين رقابت ها قرار دارد.
در فهرست بهترين دريافت كنندگان ليگ جهاني، اروين انگاپث از فرانسه با 62.3 درصد موفقيت در رده نخست ايستاد.عليرضا مباشري با 44.16 درصد موفقيت در رده 19 بهترين دريافت كنندگان ليگ جهاني قرار گرفت و بهترين عملكرد را در ميان ايراني ها ثبت كرد.
سان سو هان از كره جنوبي با 9.45 پاس صحيح در هر ست رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص داد. سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي ايران نيز با ميانگين 5.12 پاس صحيح در هر ست در رده سيزدهم اين رده بندي ايستاد.
در پایان دور مقدماتی لیگ جهانی شش تیم برزیل و بلغارستان از گروه اول، ایتالیا و روسیه از گروه دوم، کانادا از گروه سوم و آرژانتین (میزبان) به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافتند که رقابت های خود را از چهارشنبه 26 تیرماه در آرژانتین آغاز خواهند کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران - آلمان/2/عکس 5
بازديد : 1562

ایران - آلمان/2/عکس 4
بازديد : 1206

ایران - آلمان/2/عکس 3
بازديد : 1575

ایران - آلمان/2/عکس 2
بازديد : 1362

ایران - آلمان/2/عکس 1
بازديد : 1254

نگاهی به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی
بازديد : 974

نگاهی به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 1

تیم ملی والیبال ایران نخستین حضور خود در لیگ جهانی را در بیست و چهارمین دوره این رقابت ها تجربه کرد که به نوعی شگفتی ساز این رقابت ها لقب گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین حضور تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی همراه با پنج پیروزی و پنج شکست بود که 15 امتیاز نیز برای ملی پوشان ایران به ارمغان داشت.
تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه، ایتالیا، آلمان، صربستان و کوبا در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی همگروه بود که در پایان 10 مسابقه خود با 15امتیاز رتبه پنجم  گروه را به دست آورد.
ملی پوشان ایران در اولین و دومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال، مهمان روسیه قهرمان المپیک بودند که در مجموع هفت ست بازی کردند و گرفتن امتیاز یک ست از روسیه (25 بر 17) ره آورد آنان از هفته دوم این رقابت ها بود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم دور مقدماتی لیگ جهانی در تهران میزبان صربستان بود که در بازی نخست موفق به کسب نخستین امتیاز لیگ جهانی ایران شد و در دیدار دوم نیز نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها به ثبت رساند. ایران در مجموع دو بازی امتیاز پنج ست را به حریف واگذار کرد و امتیاز پنج ست را از صربستان قهرمان اروپا گرفت. بنابر این می توان گفت تیم ملی والیبال ایران در مجموع دو بازی با صربستان مساوی بود.
شگفتی های تیم ملی والیبال ایران از هفته پنجم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال رقم خود که در بازی نخست با ایتالیا در حالی در زمین حریف بازی می کرد، سه بر یک به پیروزی رسید و نخستین پیروزی خارج از خانه خود را نیز به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی با ایتالیا که در جزیره ساساری برگزار شد، سه بر دو مغلوب ایتالیا شد و در مجموع دو دیدار امتیاز پنج ست را از حریف گرفت و نتیجه چهار ست را به ایتالیا واگذار کرد که عملکرد بسیار خوبی برای ملی پوشان کشورمان بود.
حریف بعدی تیم ایران، کوبا در شهر هاوانا بود که تیم ملی والیبال ایران موفق به شکست این تیم با سابقه لیگ جهانی در دو دیدار متوالی شد. ملی پوشان ایران در بازی اول سه بر دو و در بازی دوم نیز سه بر یک کوبا را شکست دادند تا این تیم قعر نشین جدول این رقابت ها شود. بنابر این نخستین دو پیروزی تیم ایران نیز در هفته ششم لیگ جهانی رقم خورد.  
 غیور مردان والیبال ایران در هفته هفتم دور مقدماتی در تهران میزبان آلمان بودند. آنان دو روز قبل از بازی باآلمان با خستگی فراوان از سفر طولانی از کوبا به کشور بازگشتند. ملی پوشان ایران در دو دیدار با المان یک پیروزی و یک شکست به دست آوردند.
در بازی اول تیم ملی والیبال ایران نخستین پیروزی سه بر صفر خود در این رقابت ها را به دست آورد و در دیدار دوم نیز سه بر صفر مغلوب آلمان شد.
در مجموع تیم ملی والیبال ایران در 10 بازی خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 ، ضمن کسب رتبه پنجم جدول، 15 امتیاز از پنج پیروزی و پنج شکست به دست آورد.
نتایج کل بازی های تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی به قرار زیر است:
روسیه 3– ایران صفر (25- 21، 25-22 و 25- 17)
روسیه 3- ایران یک ( 25-23، 25-22، 17- 25 و 25- 18)
ایران 2- صربستان 3 (24- 26، 23- 25، 25- 17، 25- 14 و 16- 18)
ایران 3- صربستان 2 (25- 20، 24- 26، 23- 25، 25-22 و 15-12)
ایتالیا یک – ایران 3 (23- 25، 22- 25، 25-22 و 30- 32)
ایتالیا 3- ایران 2 (25- 22، 25- 20، 20- 25، 18- 25 و 15-13)
کوبا 2- ایران 3 (26- 24، 25-19، 19- 25، 22 – 25 و 14- 16)
کوبا یک – ایران 3 (25-22، 20- 25، 18- 25 و 22- 25)
ایران 3- آلمان صفر (25- 19، 25- 18 و 25- 20)
ایران صفر - آلمان 3 ( 21- 25، 23- 25 و 22-25)


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربی آلمان: بازیکنان من هر چه خواستم انجام دادند
بازديد : 951

سرمربی آلمان  بازیکنان من هر خواستم انجام دادند 1

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: برخی مواقع بازیکنان انتظاراتمربی را بر آورده نمی کنند، اما امروز ملی پوشان آلمان هر چه من خواستم بر آوردهکردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویتال هیننه در نشست خبریبعد از بازی دوم با ایران، افزود: مربی بودن کار بسیار سختی است. سئوالی که ذهن منرا مشغول کرده این است که چرا دیروز خیلی بد بودیم وامروز خیلی خوب؟ من دیروز مربیبدی بودم اما امروز خوب، واقعا چرا اینگونه شد؟
وی تصریح کرد: بازیکنان آلمان امروز خوب سرویس زدند، در دفاع عالیکار کردند، بهتر از روز گذشته پاس دادیم و این عوامل کافی بود تا پیروز شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در مورد عملکرد ایران گفت: لیگ جهانیدو پدیده داشت ، ایران و آلمان. تیم آلمان هم اکنون در جایگاه سوم قرار دارد.
وی در تشریح دلایل حضورش در تمرین تیم ملی والیبال ایران و گفتن اینجمله "شما که پیروز شدید، چرا تمرین می کنید" گفت: من معتقد بودم ایراندیروز خیلی خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی آنان قرار گرفتم. به نظر من خیلی خوببودید و نیاز به تمرین نداشتید.
کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز در این نشست خبری گفت: افتخار میکنیم که از نظر روحی، روانی و جسمی نسبت به بازی دیروز بهتر بازی کردیم. نتیجه سهبر صفر امروز بسیار شفاف و روشن بود.
وی با بیان اینکه نسبت به بازی اول در برابر ایران به مراتب بهتربودیم، خاطر نشان کرد: دریافت ما عالی وبد و ایران را تحت فشار قرار دادیم.
تیم ملی والیبال آلمان در بازی دوم با ایران سه بر صفر به پیروزیرسید تا با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه دوم قرار گیرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: مردم بدانند که تمام تلاش خود را کردیم
بازديد : 965

معروف  مردم بدانند که تمام تلاش خود را کردیم 1

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازی را خوب آغاز کردیم و اگر در ست دوم پیروز می شدیم، احتمال تغییر نتیجه بازی وجود داشت، گفت: مردم خوب ایران بدانند که ملی پوشان تمام تلاش خودشان را برای پیروزی کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در جلسه انالیز بازی دوم پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی در برابر آلمان خواهیم داشت. آلمان امروز متفاوت بود.
وی با بیان اینکه به رغم خستگی فراوان همه تلاش خود را کردیم، گفت: تا آخرین توان جنگیدیم اما امروز به برابر آلمان موفق نبودیم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر آلمان سه بر صفر مغلوب شد تا با پنج پیروزی و پنج شکست و کسب 15 امتیاز به کار خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 پایان دهد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد
بازديد : 973

ولاسکو  شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد 1

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شکست در بازی دوم در برابر آلمان حصوصیات و دلایل روحی و روانی دارد که در فرصت های مناسب در باره آنان صحبت خواهم کرد.  
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در بازی امروز در همه پست ها مشکل داشتیم. برخی بازیکنان دیگر انرژی نداشتند. ما در تمام بازی های می توانیم چیزی یاد بگیریم. هر چند نتیجه آن بازی با توقعات ما همخوانی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه تیم ملی مدتی تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد، گفت: برنامه بعدی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. اما کاری سختی در قهرمانی آسیا داریم، از یک سو تیم هایی همچون کره جنوبی، چین ، استرالیا و ژاپن در فکر شکست تیم ایران به عنوان قهرمان دوره قبل و همچنین پدیده لیگ جهانی هستند و با تمام توان به مصاف ایران خواهند آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازی های آینده آسیایی برای ایران متفاوت با دوره قبل است . ذهنیت بازیکنان ایران نیز مشکل خواهد داشت زیرا آنان تیم های همچون ایتالیا، صربستان، آلمان و کوبا را شکست دادند و در بازی های آسیایی با غرور بازی خواهند کرد که همین موضوع مشکل اصلی ایران خواهد شد.
وی در باره شکست در برابر آلمان در بازی دوم خاطر نشان کرد: دهنیت باخت و برد، احساسی است که نباید به راحتی از آن گذشت. ایران می توانست در بازی دوم با المان هم پیروز شود اما از نظر روانی آماده پیروزی نبود. من این پیروزی را به تیم آلمان تبریک می گویم.
تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست در بازی دوم برابر آلمان به کار خود در لیگ جهانی والیبال پایان داد که پنج پیروزی و پنج شکست ره آورد این تیم بود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 73
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 73 صفحه بعد

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف