پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم
بازديد : 675

خولیو ولاسکو پس از کسب دومین پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: کوبا تیم خیلی جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این نخستین چیزی است که می توانم در باره کوبا بگویم. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف آن‌ها را می شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. ما بازی کردیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و پیروز شویم.

فدراسیون والیبال ایران خیلی خوب از من حمایت می کند. والبیال در ایران رشته ورزشی پویایی است و ایرانی ها لیگ خیلی خوبی در اختیار دارند. شرایط خوبی در ایران برای ورود به بالاترین سطح والیبال جهان وجود دارد. ما برای نخستین بار به لیگ جهانی آمدیم. این برای ما خیلی مهم است که در این دوره بیشتر بیاموزیم و بر تجربیات خود بیافزاییم زیرا با گروه جوانی در ایران کار می کنم. البته هنوز باید بازی های زیادی را پشت سر بگذاریم تا به سطح ایده آل برسیم. ما در دو گروه اول مسابقات لیگ جهانی حضور داریم و همانطور که می دانید از حضور در مسابقات سال آینده هم اطمینان  داریم.

من به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم. چون که مقابل تیم خوبی بازی را بردیم. تجربه خیلی خوبی از مسابقات لیگ جهانی بدست آوردیم. مسابقات سخت و ویژه و خوبی را پشت سر گذاشتیم تا دخیره خیلی خوبی از تجربیات را بدست آوریم. فکر می کنم که بازیکنانم درس های زیادی را آموخته اند. برای من مهم همین است.  ما باید این راه را برای بازی با آلمان هم ادامه دهیم. آلمان تیم بسیار فیزیکی است. من امیدوارم بازی خوبی مقابل آلمانی ها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی  لیگ جهانی را خوب تمام کنیم.

فکر نمی کنم مشکلی از بابت سفر طولانی به ایران پیش از بازی با آلمان داشته باشیم. این جزیی از مسابقات لیگ جهانی است. باید سفرهای طولانی داشت و در گوشه و کنار جهان بازی کرد. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشواری است اما باید با این موضوع کنار بیاییم زیرا خواسته ایم که در لیگ جهانی بازی کنیم.

این مسابقه شرایط متفاوتی داشت. کوبا در سرویس اشتباه های زیادی داشت. نسبت به مسابقه اول، دو تیم تغییراتی در نوع بازی خود ارائه دادند. این برای ما خیلی مهم است که هر دو تیم ایران و کوبا از این مسابقه درس بگیرند. بازی با آلمان هم کاملا متفاوت است. باید با شرایط متفاوت تطبیق پیدا کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فتح کوبا توسط مردان والیبال ایران
بازديد : 636

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار با نتیجه  3بر 1 کوبا را شکست دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال ایران برای دومین بار کوبا را شکست دادند و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران در آغاز این مسابقه با یک تغییر نسبت به بازی قبل کار را آغاز کرد. تشکری از ابتدا به جای غلامی به میدان رفت تا کوبایی های سپید و آبی پوش مقابل امیر غفور، آرمین تشکری، سعید معروف،  علی مباشری، رحمان داودی، محمد موسوی و لیبرو فرهاد ظریف بازی را آغاز کنند. آرش کمالوند هم که همچنان بعد از عمل لیزر میخچه پای خود احساس ناراحتی می کند به دستور ولاسکو استراحت کرد.

سالن 15 هزار نفری والیبال شهر هاوانا در آغاز مسابقه به اندازه نیمی از گنجایش خود پر شده بود.

ایران بازی را خوب آغاز کرد. شاگردان ولاسکو خیلی زود از حریف پیش افتادند. بازی خوب موسوی، توپ گیری های بی نقص ظریف و دریافت های معرکه مباشری وقت اسراحت فنی نخست را به سود تیم ملی والیبال ایران تمام کرد. با این حال سد دفاعی سه نفره کوبایی ها در اواسط ست اول کار را به تساوی کشاند. بی‌ست در کنار سپدا همانند بازی اول مهره مهار نشدنی کوبایی ها بودند. آن‌ها با تکیه برآبشارهای بلند و قدرتی در امتیازهای پایانی دو امتیاز جلو افتادند. ولاسکو که همچنان به دو تعویضه خود اصرار داشت مدام از کنار زمین فریاد می زد تا بازیکنانش را تهییج کند و به بازی برگرداند اما در نهایت این کوبایی‌ها بودند که با حمایت هواداران خود در ست نخست به برتری 25-22 دست یافتند.

اگر چه کوبایی‌ها ست دوم را هم با برتری در امتیازها آغاز کردند اما بازی هوشمند سعید معروف و پاس های بریده او برای موسوی و تشکری ، همچنین دریافت های خوب بازیکنان ما موجب شد تا کار در امتیاز 13 مساوی شود. ایران خیلی زود دو امتیاز از میزبان خود پیش افتاد و این برتری را به سختی حفظ کرد. رحمان داودی با سرویس های فنی خود دریافت کننده های حریف را وادار به تسلیم می‌کرد. تا سرانجام با آبشار زیبای محمودی ایران ست دوم را 25-22 به سود خود تمام کند.

حریف در ست سوم حرفی برای گفتن نداشت. ملی‌پوشان ایران که حفره نفوذی به قلب زمین این تیم را پیدا کرده بودند، سرویس های خود را روی دست بازیکن شماره 12 یعنی گاویلان می فرستادند. توپ گیری های بی نظیر فرهاد ظریف و دریافت های موثر مباشری کار را به سود ایران پیش می برد. اسپکرهای تیم ملی در ست سوم روی دست دفاع حریف کار می کردند. آن‌ها از این حربه خیلی خوب امتیاز می گرفتند. بازی موثر رحمان داودی و موسوی موجب شد تا ست سوم با امتیاز 25بر18 به سود ایران تمام شود. ملی‌پوشان حداقل یک امتیاز خود را قطعی کنند.

در ست چهارم کوبا چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها کاملا انتحاری بازی می کردند. تماشاگرهای حاضر در سالن هم یکصدا کوبا را تشویق می کردند. با این حال بازیکنان تیم ملی ایران پایاپای میزبان قدرتمند خود پیش می رفتند. هیچ یک از دو تیم نمی خواست تسلیم شود. شاگردان ولاسکو خوب می دانستند که هر اشتباه در این دقایق جبران ناپذیر است. در ست چهارم زرینی و غلامی هم به میدان رفتند و بارها دفاع روی تور بی نقصی را نمایش دادند.

تیم ملی والیبال ایران در نهایت حریف خود را با نتیجه 3بر 1 و امتیازهای 25-22، 20-25، 18-25 و  22- 25 شکست داد و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی: متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال لغو شد
بازديد : 645

رییس فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه به دلیل همکاری نکردن کشورهای مسیر پروازی، پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال برای بازگشت از کوبا لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی افزود: علی رغم تصویب هیات دولت و دستور ریاست محترم جمهوری و پیگیری های شرکت هواپیمایی ایران ایر امکان پرواز هواپیمایی اختصاصی تیم ملی به هاوانا میسر نشد.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام این کار تلاش زیادی کرد، خاطر نشان کرد: متاسفانه کشورهای در مسیر این پرواز هیچ گونه همکاری در خصوص انجام پرواز 747 به مقصد هاوانا و بلعکس انجام ندارند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: بنابراین و متاسفانه پرواز اختصاصی تیم ملی والیبال انجام نخواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان بر اساس برنامه قبلی از طریق مسکو به تهران خواهد آمد.

داورزنی تاکید کرد: ملی پوشان ایران ساعت 23:30 روز سه شنبه 18 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی میزبان آلمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

امیر غفور: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم
بازديد : 648

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم و این بزرگترین ویژگی تیم ماست.

امیر غفور پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا اظهار کرد: تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرد. یک حسن بزرگ تیم ملی ایران بود که که به بازی برگشت. قبلا اگر بد شروع می کردیم خیلی زود تسلیم می شدیم. اما حالا در جریان بازی تغییرات زیادی انجام دادیم. ما یاد گرفته ایم تا آخرین لحظه بجنگیم.

وی افزود: در بازی با صربستان و ایتالیا هم تا آخرین امتیاز مبارزه کردیم. واقعا امروز کوبا هم خیلی خوب بازی می کرد. به هر حال فراموش نکنید که ما در سفر هستیم. اکثر بازی هایمان پنج گیمه شده و قدری از نظر بدنی خسته هستیم. کوبایی ها اصلا دوست نداشند ببازند. 

قطرپاسور تیم ملی والیبال تاکید کرد: حتی اگر ما امروز در ست پنجم هم می باختیم باز هم چیزی از ارزش های تیم کم نمی شد. به نظرم همین که همه برای پیروزی تا اخرین امتیاز می جنگیم خیلی خوب است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مساجدی: خیلی حرص خوردم
بازديد : 645

مربی تیم ملی والیبال پس از برد مقابل کوبا گفت: خیلی حرص خوردم زیرا می دانستم که توانایی پیروزی بر حریف را داریم و نمی خواستم مفت ببازیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال احمد مساجدی پس از پیروی مقابل کوبا گفت: من در این بازی خیلی استرس کشیدم. به هر حال ما به عنوان کادر فنی تیم ملی توانایی بازیکنان را می شناسیم. در بازی با کوبا واقعا یکسری از امتیازها را مفت از دست دادیم. شرایط قدری سخت بود. بازیکنان گاهی نکته های ظریف را فراموش می کردند. در این شرایط خودم هم حرص می خوردم چون می دیدم که توانایی برد را داریم و نمی خواستم ببازیم.

وی افزود: دل من برای تیم می تپد. دوست داریم روند رو به رشد والیبال ادامه داشته باشد. دوست دارم ایران همیشه برنده شود. من دوست دارم سومین برد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی را به همسرم تقدیم کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زرینی: خوب بردیم
بازديد : 647

قدرتی زن تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: در یک روز نسبتا بد ، خوب بردیم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون والیبال حمزه زرینی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: این نخستین بار بود که کوبا را شکست دادیم. برد شیرینی بدست آوردیم. در یک روز نسبتا بد به بازی برگشتیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. دو ست واگذار کردیم اما می توانستیم در همان دو ست هم پیروز شویم. مفت دو ست دادیم اما خوب جبران کردیم.

وی افزود: بازیکنان کوبا خیلی قدرتی هستند. دو مهره کلیدی داشتند. یکی از آن ها را با دفاع مهار کردیم. دیگری هم در بسیاری از صحنه ها دفاع شد. خیلی حساب شده کار کردیم و بردیم. گاهی هم ریسک کردیم و بردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ظریف: حماسه ای دیگر خلق کردیم
بازديد : 678

یبروی تیم ملی والیبال پس از برد کوبا گفت: زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد تا حماسه ای دیگر خلق شود.

فرهاد ظریف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: واقعا یک حماسه خلق شد. نمی دانم چه بگویم. اتفاق های خاصی در والیبال ایران رخ می دهد. زحمات همه بازیکنان و ولاسکو جواب داد. ما با اعتماد به نفس زیاد تا آخرین لحظه می جنگیم. به غیر از روسیه مقابل همه تیم ها 3بر2 شکست خوردیم. سه برد هم در کارنامه ایران ثبت کردیم.

وی افزود: خوشحالم که وقتی حتی دو ست می دهیم باز هم به پیروزی امیدواریم. این تجربه اول ما در لیگ جهانی است. شاید در دوره های بعد تجربه اینجا به درد بخورد. وقتی می توانیم دو ست ببریم. از ابتدا دیگر به حریف امتیاز ندهیم. بازی با کوبا متفاوت است. همه چیز سرد بود. سبک بازی کوبا همین طور است. همیشه خیلی راحت بازی می کردند. مهار سرویس ها سخت بود. در یکی دو روز تمرین خیلی روی دریافت کننده ها فشار بود اما خدارا شکر خوب سرویس های حریف را مهار کردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی: بعد از ست دوم هم قسم شدیم که دیگر نبازیم
بازديد : 679

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از پیروزی بر کوبا گفت: بعد از چند امتیاز اول شوکه شدیم اما در آغاز ست سوم هم قسم شدیم که کار را به ست پنجم بکشانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ محمد موسوی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: اول بازی که جلو افتادیم شاید قدری شوکه شدیم. آرزو  میکردم کاش در چند امتیاز اول بازی جلو نمی افتادیم. فکر نمی کردیم اینقدر با قدرت جلوی حریف ظاهر شویم. اما در ادامه قدری سرد شدیم حریف هم خوب کار کرد و بازی را در دست گرفت. ما هنوز در شوک بودیم که ست دوم را هم باختیم.

وی افزود: خوشحالم که مثل بازی با ایتالیا کار را به ست پنجم کشاندیم اما این بار بازی را در ست پنجم کنترل کردیم و پیروز شدیم. بعد از واگذاری دو ست، دور هم جمع شدیم و هم قسم شدیم که بازی را به ست پنجم بکشانیم. مطمئن بودیم که پیروز میشویم. خدارا شکر که به هدف خود رسیدیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: با کنترل بازیکن حریف به پیروزی رسیدیم
بازديد : 529

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس پیروزی مقابل کوبا گفت: شروع بدی داشتیم اما با کنترل بازیکن تاثیر گذار حریف، کپدا، در ادامه، روند بازی را تغییر دادیم و خوشحالم برای نخستین بار مقابل کوبا پیروز شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال سعید معروف پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: ما می دانیم که کوبا تیم بسیار قدرتمندی است. متاسفانه شروع خیلی بدی در برابر این تیم داشتیم. اما در ادامه کار را جبران کردیم و پیروز شدیم. از ست سوم به بعد بازیکن شماره هشت کوبا را کنترل کردیم. و فکر می کنم که بازی خیلی خوبی انجام دادایم و تیم ما خیلی خوب ظاهر شد و نمایش خیره کننده ای داشت.

وی افزود: این اولین بار است که ما در کوبا بازی می کنیم. خیلی خوب است که برای نخستین بار در کوبا مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا پیروز شدیم. واقعا از این پیروزی خوشحال هستم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ساموئل: کار ترکیبی ایران بهتر از کوبا بود
بازديد : 640

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا پس از شکست مقابل ایران گفت: نتوانستیم در کارهای ترکیبی مثل ایران خوب عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، ساموئل اورلاندو سرمربی تیم ملی والیبال کوبا، پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم شانس پیروزی در این مسابقه را داشتند و  به سختی مبارزه کردند، اما متاسفانه قدری بدشانس بودیم. زیرا در امتیازهای پایانی ست پنجم نتیجه را وگذار کردیم.

وی افزود: قدری در دریافت دچار ضعف بودیم. به ویژه بعد از ست اول و دوم نتوانستیم مثل ایران خوب کار کنیم. کار ترکیبی یکی از عوامل موفقیت تیم ایران در این مسابقه بود در مقابل اما تیم ما در کارهای ترکیبی در حمله بر خلاف ایران عملکرد خوبی نداشت

ساموئل درباره عملکرد تیم ملی ایران نیز گفت: ایران در ست اول و دوم اشتباه های زیادی داشت اما پس از تعویض های ولاسکو آن ها به مراتب بهتر بازی کردند و پیروز شدند. بازی نزدیکی بود که می توانست به سود کوبا تمام شود. تیم ما تیمی جوان است و اینکه دو ست را می بریم و سپس مسابقه را واگذار می کنیم، تنها علتش بی تجربگی است. همان مشکلی بود که گریبان گیر تیم ایران بود که ولاسکو توانست با تیمش این موضوع را حل کند. گرچه ایران هم تیمی جوان دارد ولی با ولاسکو به سرعت در حال پیشرفت است. به هر حال امیدوارم در بازی بعد پیروز شویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کپیدا: از موقعیت ها بهره نبردیم
بازديد : 1088

کپیدا پس از شکست مقابل ایران گفت: نمایش یکسانی مقابل ایران داشتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و باختیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  کیپدا مهره موثر کوبا در بازی با ایران اظهار کرد:  در جریان این مسابقه همه چیز مساوی پیش رفت. هر دو تیم ایران و کوبا نمایش یکسانی داشتند. اما در نهایت ست پنجم تیمی پیروز شد که کمتر اشتباه کرد. ما از موقعیت های خوب بهره نبردیم و باختیم. تمام والیبال همین است

وی ادامه داد: ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. بازیکنان ایران تا لحظه آخر جنگیدند. آن ها واقعا خوب بازی کردند و دست از تلاش بر نداشتند. تا آخرین لحظه شجاعانه جنگیدند، من باید از هواداران خود قدردانی کنم که برای تشویق ما به سالن آمدند


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: خوشحالم که بازیکنانم تا آخرین لحظه می جنگند
بازديد : 618

سرمربی تیم ملی والیبال پس از کسب سومین پیروزی مقابل کوبا گفت: از اینکه شاگردانم می توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند و تا آخرین لحظه می جنگند خوشحالم اما به آن‌ها می گویم که نباید از امتیاز های اول ساده بگذریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو پس از برد کوبا اظهار کرد: ما در یک مسابقه خیلی سخت پیروز شدیم. هر دو تیم تجربه خوبی کسب کردند. ما می دانیم که فردا هم  مثل امروز رویارویی سختی خواهیم داشت. ما امروز شاهد بازی پایاپای و جذابی بودیم. ما پس از برد مقابل ایتالیا با اعتماد به نفس بیشتری کار کردیم. خوشحالم که امروز سومین پیروزی در لیگ جهانی را جشن گرفتیم.

وی افزود: ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم. اما فرصت زیادی برای تغییرات زیاد نداشتیم. در لیگ جهانی باید یاد بگیریم که با تیم های مختلف و تاکتیک های متفاوت روبرو شویم. در این بازی هر دو تیم شانس پیروزی داشتند اما مطمئن هستم این بازی برای من خیلی مهم بود زیرا تجربه بسیار مناسبی بدست آوردیم. ما باید به فکر بازی بعدی باشیم. قطعا بازی دوم دشواری های خاص خودش را خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال ایران درباره عملکرد فنی دو تیم در این مسابقه نیز گفت: کوبا در دو ست خیلی خوب بازی کرد. ما هم قدری اشتباه در سرویس و دریافت داشتیم. ما نیاز داشتیم تا سرویس های خوبی بزنیم. در ادامه بازیکنان ما بهتر کار کردند و بعد از ست سوم در حمله و دفاع بهتر شدیم و آمار اشتباه در سرویس و دریافت پایین آمد. توانستیم به بازی برگردیم و نهایتا در ست پنجم کار را تمام کنیم.

وی درپاسخ با اشاره به این که برای چندمین بار است که ایران بازی را پنج گیمه می کند،  گفت: این خیلی خوب است که بازیکنانم تا آخرین لحظه می جنگند و می توانند بعد از واگذاری دو ست به بازی برگردند. اما من به آن‌ها می گویم نباید در امتیاز های اولیه دچار اشتباه شویم و راحت امتیاز از دست بدهیم. زیرا اگر این اشتباه ها زیاد شود ممکن است نتیجه را واگذار کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نخستین پیروزی ایران مقابل کوبا در تاریخ والیبال
بازديد : 656

تیم ملی والیبال ایران با غلبه  3- 2  بر کوبا به سومین پیروزی خود در لیگ جهانی والیبال دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران با نمایش یک بازی مقتدرانه کوبا را در  خانه‌اش شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن سفید مقابل سرخ پوشان کوبا به میدان رفت. ملی‌پوشان والیبال پس از دو جلسه آنالیز و تحلیل فنی خولیو ولاسکو از تیم کوبا کاملا به توانایی‌ها و نقاط ضعف کوبا اشراف داشتند. آن‌ها از دقایق ابتدایی مسابقه کار را مقتدرانه آغاز کردند و اختلاف امتیازهای خود را به عدد چهار رساندند. بازی خوب موسوی و پاس‌های بریده و فریبنده معروف کاملا ساختار دفاعی کوبا را در هم ریخته بود. در مقابل کوبا با تمرکز روی توپ های بلند مقاوت می کرد.

جو سالن تماما به نفع تیم میزبان بود. بازیکنان قدرتمند کوبا که نمی خواستند در برابر هواداران خود طعم شکست را تجربه کنند سرانجام در امتیاز 15 کار  را به تساوی کشاندند. بلافاصله یک رای مشکوک از داور موجب شد تیم میزبان در امتیازها پیش بیافتد. اما ملی‌پوشان ایران که اجازه خودنمایی را به حریف نمی دادند همچنان پایاپای میزبان خود پیش می رفتند. رقابت در ست نخست تا امتیاز 24 بر24 ادامه داشت اما در نهایت این کوبا بود که توانست در گیم اول بازی برنده شود.

سرویس‌های تماشایی کپیدا در ادامه امان را از تیم ایران بریده بود. هوای شرجی کوبا توپ را سنگین کرده بود و دریافت ها را مشکل می ساخت. داوری هم کاملا به نفع تیم میزبان بود. قدرتی های ایران به سختی از بین دو دفاع بلند قامت کوبا توپ هایش را در زمین کوبا می نشاندند. اما بلندزن های حریف خیلی راحت امتیاز می گرفتند. جو سالن هم کاملا به سود کوبایی ها بود. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ست دوم با امتیاز 25بر19 به سود حریف تمام شود.

تماشاگران کوبای در سالن موج مکزیکی می رفتند و یکصدا کوبا کوبا می گفتند. هر لحظه هواداران بیشتری برای تماشای مسابقه به سالن می‌آمدند. ملی پوشان مثل ست های قبل شروع خوبی داشتند و خیلی محتاط کار را پیش می برند. اما بازی خوب بی ست سرانجام در امتیاز 18 کار را مساوی کرد و حتی میزبان را جلو انداخت. ولاسکو دست به یک تعویض طلایی زد و تشکری را به جای غلامی به میدان فرستاد. سرویس های خوب تشکری و بازی غیرت مندانه موسوی سرانجام ست سوم را با امتیاز 25 بر 19به سود ایران تمام کرد. ورق برگشته بود. جریان بازی به سود ایران پیش می رفت. ست چهارم هم با برتری مطلق ملی‌پوشان ایران در جریان بود. شاگردان ولاسکو که در ست چهارم نمایش منطقی و قابل قبولی داشتند با 6 امتیاز از حریف مقتدر خود پیش افتادند. رحمان داودی از چپ و غفور از راست زمین حریف را نشانه می رفتند. اسپکرهای ایران تازه حفره های نفوذی تیم کوبا را پیدا کرده بودند.

ست پنجم هم با برتری ایران ادامه پیدا کردو در نهایت تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3بر2 و امتیازهای 26-24، 25-19، 19-25، 22-25 و 14- 16 بازی را به سود خود تمام کرد.

 

 

تعداد قابل توجهی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا و شخص سفیر دکتر 

چگینی ایران در کوبا این بازی را از نزدیک تماشا کردند


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آرمین تشکری:هیچ مشکلی نداریم
بازديد : 650

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: هیچ مشکلی نداریم و با تمام توان برای رویارویی با کوبا آماده می شویم.
آرمین تشکری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی را پس از سفر به کوبا داریم. اصلا فکر نمی کردم بتوانیم تمرین خوبی را پس از سفری طولانی انجام دهیم. اما تمرین خوبی بود. ما برای رویارویی با کوبا آماده می شویم و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم داریم.
وی افزود: شرایط میزبانی کوبایی‌ها خوب است. مشکلی از این بابت نداریم. فقط قدری هوای شرجی هاوانا من را اذیت می‌کند. اصالتم به هموان بر می‌گردد و زیاد با آب و هوای شرجی سازکار نیستم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شهرام محمودی: وحشتناک خسته شدیم
بازديد : 564

قطرپاسور تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم و وحشتناک خسته شدیم.
شهرام محمودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: چون اختلاف زمانی زیادی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در روزهای آینده آماده تر شویم و تمرینات بهتری را پشت سر بگذاریم تا با تمام توان مقابل کوبا به میدان برویم.
وی افزود: حدود 20 ساعت در راه بودیم و وحشتناک خسته شدیم. یک شب استراحت کردیم. تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم. باید خود را با شرایط  تطبیق دهیم. به هر حال فعلا شرایط خیلی مطلوب نیست.ما اکنون درگیر مسابقات لیگ جهانی هستیم و باید به هر ترتیب ممکن برای مسابقه با کوبا آماده شویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

علی مباشری: فقط به برد فکر می‌کنیم
بازديد : 557

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرین تیم ملی در کوبا گفت: فقط به برد فکر می‌کنیم، ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
علی مباشری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: قطعا بعد از سفر طولانی و پروازهای بلند مدت همه بازیکنان خسته هستند اما ما به دنبال هدف خود هستیم که بتوانیم بازی مقابل  کوبا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
وی ادامه داد: می جنگیم تا پیروز شویم. باید دید چه پیش می‌آید ، خستگی همیشه هست. ما در حال حاضر فقط به برد مقابل کوبا فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی به کشور باز گردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محمد موسوی: انگیزه زیادی داریم
بازديد : 666

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از نخستین جلسه تمرینی در کوبا گفت:  درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

محمد موسوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: به هر حال حدود 18 ساعت در هواپیما و فرودگاه بودیم. خستگی زیادی داشتیم. تمرین اول تیم ملی در کوبا خوب بود. خوشبختانه همه بازیکنان شب گذشته خوب استراحت کردند و در نخستین جلسه تمرینی سر حال بودند.

وی افزود: فکر میکنم هر لحظه بهتر شویم. بیشتر از همه روحیه تیم خیلی خوب است. اینکه موفق شدیم ایتالیا را در خانه اش شکست دهیم روحیه همه ملی پوشان را بالا برد. درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال یادآور شد: مشکل خاصی در آستانه بازی با کوبا نداریم. میزبانی خوبی از ما به عمل آمده است. غذا و هتل خوب است و همه چیز هم عالی است. هیچ مشکلی از این بابت نداریم. به نظرم شرایط سالن مسابقه هم مطلوب است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم
بازديد : 586

ولاسکو  باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم 1

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی در هاوانا تاکید کرد: باید بیاموزیم که خارج از خانه و با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه شرایط جسمانی و ساعت خواب خود را تطبیق دهیم.
خولیو ولاسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در هاوانا اظهار کرد: بازیکنان باید یاد بگیرند که خارج از خانه و در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه ساعت خواب خود را تطبیق دهند. خوب در نخستین جلسه تمرینی در کوبا شاهد شرایط نرمالی بودیم. ما سفر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که پس از ساعت‌ها پرواز شروع دوباره تمرینات قدری سخت باشد. اما این هم بخشی از شرایط خاص مسابقات لیگ جهانی است.
وی افزود: تمرین خوبی را در نخستین روز اقامت در کوبا پشت سر گذاشتیم. فکر میکنم فردا هم شرایط بهتر می شود. بازیکنان باید بیاموزند که بعد از سفرهای طولانی زیاد استراحت نکنند. این نیز بخشی از مسابقه است. باید بتوانیم در شرایط سخت هم تمرین خود را دنبال کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

افروزی: به احتمال زیاد کمالوند به بازی با کوبا می رسد
بازديد : 643

 

افروزی  به احتمال زیاد کمالوند به بازی با کوبا می رسد 1

سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی در خصوص وضعیت آرش کمالوند گفت: روزی که به ساساری ایتالیا رسیدیم، آرش از ناحیه انگشت پا به دلیل یک میخچه دچار درد شده بود. به سرعت او را پیش یک پزشک متخصص ایرانی در ساساری بردیم و میخچه پای کمالوند را با لیزر بیرون آورد. بر اساس گفته متخصص سه تا چهار روز برای بهبودی پای او لازم بود ولی هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. در حال حاضر هم تحت مراقبت است و امروز هم تمریناتی که می توانست را زیر نظر کادر فنی انجام داد. احتمال خیلی زیاد به بازی مقابل کوبا خواهد رسید و مشکلی نخواهیم داشت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نوجوانان والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر دنیا
بازديد : 565

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست مصر در مرحله پلی اف مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها پیوست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نخست پلی آف از ساعت 12 ظهر به وقت مکزیک و 23 و 30 دقیقه به وقت ایران آغاز شد که تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا در شهر مکزیکالی رفت.
ملی پوشان نوجوان کشورمان در این دیدار سه بر یک مصر را شکست دادند تا به عنوان دومین تیم برتر این رقابت ها گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را با امتیاز 25 بر 18 به حریف خود واگذار کرد.
ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از ترکیب محمد جواد معنوی نژاد، حمید حمودی، اکبر والی، سهند اله وردی ، محمدرضا عیوض پور، محمد دلیری و جبار اسمعیل پور در دیدار با مصر استفاده کرد.
در دیگر دیدار همزمان با بازی ایران و مصر، دو تیم مکزیک (میزبان ) و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که آرژانتین (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) با شکست سه بر صفر مکزیک با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 20، حریف تیم والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی شد.
گفتنی است تیم ملی والیبال نوجوانان مصر در زمانی در برابر ایران مغلوب شد که تحولات زیادی در این کشور بوجود آمد و نظامیان قدرت را در این کشور در دست گرفتند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دور مقدماتی این رقابت ها را با سه پیروزی در برابر فنلاند، فرانسه و روآندا و یک باخت در برابر روسیه و کسب هشت امتیاز به پایان رسانده بود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اولین تمرین در هاوانا/ سیچلو به جای کمالوند به میدان رفت!
بازديد : 520

اولین تمرین در هاوانا  سیچلو به جای کمالوند به میدان رفت! 1

خوان سیچلو به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار جای خالی کمالوند را در نخستین تمرین تیم ملی والیبال در کوبا گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال از هاوانا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی تمرینات خود را پیش از بازی با کوبا در سالن 15هزارنفری آزادی آغاز کردند. خولیو ولاسکو در آغاز برنامه تمرینی دقایقی را به گفتگوی صمیمی با بازیکنان اختصاص داد و به شوخی با آن‌ها پرداخت.
سپس ملی ‌پوشان دور یک نیمه زمین والیبال حلقه زدند. ولاسکو شخصا شروع به تمرین دادن کرد. او با حوصله تمرینات ریکاوری و نرمش را انجام می داد وبازیکنان به پیروی از او تمرینات را دنبال می کردند.
خوان سی چلو (مربی)، احمد مساجدی(مربی) و سیامک افروزی (پزشک) تیم نیز همراه بازیکنان به گرم کردن و انجام حرکات کششی مشغول شدند. پس از حدود 20 دقیقه سرانجام کار با توپ آغاز شد. ملی‌پوشان  دو به دو به کار با توپ مشغول بودند. تمرین دریافت و اسپک و به ویژه دفاع روی تور بخش ویژه ای از کار صبح ملی‌پوشان را تشکیل می داد.
ولاسکو هر چند دقیقه یکبار یکی از بازیکنان را فرامی خواند و نکات فنی را به وی یادآور می شد.
پس از اینکه بازیکنان قدری با توپ کار کردند و با فضای سالن آشنا شدند؛ ولاسکو آن‌ها را به دو تیم تقسیم کرد. داودی ، غفور، تشکری، معروف، موسوی و مباشری در قالب یک تیم به میدان رفتند. در مقابل هم مهدوی ، ظریف،  محمودی، غلامی، زرینی با کمک خوان سی چلو بازی می کردند. این در حالی بود که آرش کمالوند همچنان به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال می کرد. کمالوند بعد از درمان میخچه پای خود هنوز به شرایط ایده‌آل برای تمرین امروز نرسیده بود. در عوض خوان سیچلو با حرارتی وصف نشدنی به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار بازی می‌کرد به طوری که سایر اعضای کادر فنی به مزاح می گفتند که خوان باید در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل کوبا بازی کند.
ولاسکو به دقت کار ملی‌پوشان را زیر نظر داشت. هر چند دقیقه یکبار نکات فنی را به یکی از بازیکنان گوش زد می کرد او در تمرین صبح اصلا تاکیدی روی سرویس نداشت. در عوض مساجدی و افروزی توپ های ساده‌ای را برای هر دو تیم پرتاب می کردند. با وجود اینکه تیم ملی والیبال ایران سفر سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بود اما فضای پرنشاطی بر تمرین امروز صبح تیم ملی حاکم بود.
سرانجام تمرین نوبت صبح تیم ملی والیبال پس از دو ساعت با انجام نرمش و ریکاوری به پایان رسید.
 
دکتر علی چگینی سفیر محترم ایران در کوبا به همراه حسین داوری کارشناس امور سفارت جمهوری اسلامی ایران از نزدیک تمرین نوبت صبح تیم ملی را مشاهده کردند و در آخر دیدار کوتاهی با بازیکنان و اعضا تیم داشتند.
 
تیم ملی والیبال ایران روز جمعه ساعت 20:40 دقیقه به وقت محلی (ساعت 5:10 بامداد روز شنبه به وقت تهران) در اولین دیدار به مصاف کوبا می‌رود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کوبا در مبارزه با ایران برای اعتبارش تلاش می کند
بازديد : 1004

هفته ششم لیگ جهانی والیبال از جمعه 14 تیرماه آغاز می شود و با برگزاری 18 دیدار در مدت سه روز ادامه خواهد داشت. هفته ای که کوبا در جدال با ایران به دنبال بازگرداندن اعتبار خود در این رشته ورزشی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 تیرماه در دو بازی متوالی با کوبا روبرو خواهد شد. اما سئوالی که ذهن کارشناسان را مشغول کرده است، انگیزه کوبا برای پیروزی در این بازی ها چیست؟
تیم ملی والیبال کوبا دارنده مدال برنز دوره قبل لیگ جهانی والیبال در این دوره از لیگ جهانی پرونده درخشانی ندارد، این تیم تاکنون هشت بازی انجام داده که هفت شکست و یک پیروزی در برابر روسیه قهرمان المپیک را تجربه کرده است. این تیم دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد زیرا در حال حاضر با سه امتیاز در مکان ششم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.
اما ملی پوشان کوبا در دو بازی آخر که به میزبانی آنان در هاوانا برگزار می شود، به دنبال کسب اعتبار از دست رفته والیبال این کشور هستند و چون از نظر امتیاز دیگر نگرانی ندارند، به آب و آتش خواهند زد تا حتما با ارائه بازی تماشاگرپسند به پیروزی برسند و اعتبار از دست رفته خود را به دست آوردند.
بنابر این تیم ملی والیبال کشورمان کار بسیار سختی در برابر کوبا خواهد داشت. نباید فراموش کنیم که کوبا در ورزش والیبال حرف های زیادی برای گفتن دارد و تجربه نسبتا طولانی در لیگ جهانی والیبال همراه با یک قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و سه نشان مقام سومی دارد.
والیبال کوبا در لیگ جهانی والیبال یک مدال طلا (1998) پنج عنوان نایب قهرمانی (1991، 1992، 1994، 1997 و 1999، و سه نشان برنز ( 1995، 2005 و 2012) در پرونده کاری خود دارد.
در پایان هفته پنجم تیم های ملی والیبال بلغارستان، ایتالیا و هلند در صدر گروه های اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند. در گروه یک بلغارستان با 14 امتیاز صدرنشین است. تیمهای برزیل و آمریکا با 13 و 11 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند و فرانسه، لهستان (قهرمان دوره قبل) و آرژانتین به ترتیب با 10، 8 و 4 امتیاز در مکان های چهارم تا ششم این گروه هستند.
در گروه دوم تیم ایتالیا با 17 امتیاز صدرنشین است، روسیه با 16 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های صربستان، آلمان، ایران و کوبا به ترتیب با 12، 11، 7 و 3 امتیاز در مکان های بعدی این گروه هستند.
در گروه سوم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013، تیم ملی والیبال هلند با 19 امتیاز در صدر قرار دارد. کانادا و پرتغال به ترتیب با 18 و 11 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. تیم های فنلاند، ژاپن و کره جنوبی نیز به ترتیب با 9، 8 و 7 امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم این گروه هستند.
برنامه دیدارهای هفته ششم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 به قرار زیر است:
جمعه 14 تیرماه:
گروه یک: برزیل – بلغارستان، لهستان – ایالات متحده و آرژانتین - فرانسه
گروه دو: آلمان – روسیه و کوبا - ایران
گروه سه: فنلاند - هلند
شنبه 15 تیرماه:
گروه یک: برزیل – بلغارستان،
گروه دو: صربستان – ایتالیا، آلمان – روسیه و کوبا - ایران
گروه سه: ژاپن – کانادا، فنلاند – هلند و پرتغال – کره جنوبی 
یکشنبه 16 تیرماه:
گروه یک: لهستان – ایالات متحده و آرژانتین – فرانسه
گروه دو:صربستان – ایتالیا
گروه سه: ژاپن – کانادا، پرتغال – کره جنوبی


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

گزارش افروزی از وضعیت قائمی
بازديد : 555

سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی که در این روزها با انواع مصدومیت های بازیکنان دست و پنجه نرم می کند و در این سفر زحمات زیادی را متقبل شده است، در خصوص وضعیت درمان فرهاد قادمی گفت: ما فرهاد را رها نکردیم و به طور دقیق به معالجه وی در تهران پرداخته ایم. وضعیت قائمی پس از تشخیص اولیه به محض ورود به تهران برای انجام معاینات تخصصی تر به یک متخصص ارجاع داده شد و با تایید مراحل درمان، انجام فیزیوتراپی توصیه و به علت اینکه من همراه با تیم ملی در کوبا هستم با در خواست من از دوست و همکار خوبم علی فرهادی که سالهای پیش دکتر و فیزیتوتراپ تیم ملی بوده و در حال حاضر بسیاری از بازیکنان والیبال زیر نظر وی در حال معالجه هستند، مرحمت فرمود و انجام مراحل درمان فرهاد قائمی را در تهران تقبل کرد. من مطمئن هستم با زحمت دکتر فرهادی مراحل درمان قائمی به نحو احسن در تهران انجام خواهد شد.
وی افزود: در این روز ها طی تماس تلفنی با دکتر فرهادی از وضعیت درمان قائمی آگاه شده ام و تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم قائمی را برای بازی با آلمان آماده کنیم تا بتواند در پست دریافت کننده قدرتی با داشتن سلامت کامل بدون هیچ ریسکی به تیم ملی کمک کند. چرا که در صورتی که قائمی در صورتی که به سلامت کامل خود دست پیدا کند می تواند در ترکیب تیم ملی قرار گیرد و در صورت وجود ریسکی از حضور وی در تیم ملی جلوگیری می کنم. چرا که سلامت بازیکن در اولویت است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سیچلو : شاهد رقابتی مبتنی بر قدرت خواهیم بود
بازديد : 516

خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص دیدار با کوبا گفت: کوبا تیمی است قدرتی با فیزیک خیلی فوق العاده. بازی آنها مبتنی برقدرت و فیزیک است. در این بازی شاهد رقابت فیزیکی و قدرتی بین دو تیم خواهیم بود. بازی های آنها را آنالیز کرده ایم. آنها چند بازیکن خیلی خوب دارند. سپدا شماره 8 دریافت کننده، 14 بی ست پشت خط زن، 16 مسا سرعتی بهترین بازیکنان آنها هستند و برنامه ویژه ای برای مهار آنها خواهیم داشت. در سرعت و آبشار خیلی خوب هستند ولی دریافت ضعیفی دارند.
سیچلو که یک تئورسین قهار در والیبال است، افزود: ما سعی خواهیم کرد با وقت کمی که داریم بچه ها را برای بازی با کوبا اماده کنیم و در ایده آل ترین شرایط به میدان رویم و بتوانیم حداکثر امتیازی که می توانیم را از آن خود کنیم. کوبا تیمی قدرتمند است و به سادگی نمی شود از او امتیاز گرفت. چه برسد که بتوانیم آنها ببریم. آنها در سرویس و آبشار خیلی خوب عمل می کنند. اگر ما بتوانیم دریافت اول خود را بهبود ببخشیم و پاسور را خوب تغذیه کنیم می توانیم مقابل آنها امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش گذاریم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

زرینی: کار خیلی خیلی سخت است
بازديد : 643

در در بازی با ایتالیا مخصوصا در بازی اولین بدون نقص ظاهر شدیم و با ارائه یک بازی سطح بالا توانستیم سه امتیاز بار ارزش این دیدار را از آن خود کنیم. همه شش بازیکنی که در هر زمان در زمین بودند توانستند عمل کردی منحصر به فردی داشته باشند.
در بازی دوم آنها دریافته بودند که حمله های های ما خیلی خوب است و برای همین سرویس های ریسکی خود را افزایش دادند تا توپ به پاسور ما سخت تر برسد. البته ما توانسته بودیم به خوبی زایدسف را مهار کنیم ولی آنها بازیکن های خیلی خوب دیگری هم داشتند.
هر کدام برای خود یک زایدسف بودند. در ست پنجم هممه دیدند که سر تیم ما را بریدند و اشتباه بزرگ و مشخص داوری باعث شد ما آن دیدار را واگذار کنیم. کاش بازی دوم را می بردیم. چرا که ما در بازی دوم هم عالی کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته چهار دو کردن با ایتالیا در ایتالیا هم کار بزرگی است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بازی با کوبا گفت: چند بازی با کوبا تا به حال داشته ایم که همه آنها را واگذار کرده ایم. در بازی آخرش روسیه را برده و با روحیه مضاعف در حالی که روز به روز بهتر می شود به مصاف ما می آید.  کوبا کوباست. ما نباید فکر کنیم که چون ایتالیا بریده ایم و ایتالیا  کوبا را برده است پس ما می توانیم کوبا را ببریم.
کار خیلی خیلی سختی است. پیروزی در این دیدار یعنی یک شگفتی دیگر. اختلاف ساعتی که داریم باعث افزایش این سختی می شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم که بتوانیم به خوبی جواب محبت ها و توقعات مردم را بدهیم. ان شا ا...


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی به هاوانا رسید
بازديد : 642

مردان والیبال ایران پس از سفری 19 ساعته در ساعت 17:40 امروز سه شنبه 12 تیرماه 1392 به وقت هاوانا محل برگزاری رقابت های لیگ جهانی در کوبا رسیدند.
تیم ایران و کمیته فنی مسابقات در هتل میلیا هابانا دارند و به دستور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تیم ایران امروز استراحت دارد و فردا چهارشنبه ساعت 11 به وقت هاوانا اولین جلسه تمرین خود را در ورزشگاه 15 هزار نفری سیدواد دپورتیوا  سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی در هاوانای کوبا برگزار خواهد کرد.
همچنین تیم ایران ساعت 17 فردا دومین جلسه تمرین خود را برگزار می کند.
لازم به ذکر است به گفته سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی کلیه بازیکنان بدون مصدومیت و با آمادگی کامل مقابل کوبا میزبان این مسابقه صف آرایی خواهند کرد.
دیدار ایران و کوبا روز های جمعه و شنبه 15 و 16 خرداد ساعت 20:40 به وقت هاوانا و روز های شنبه و یکشنبه ساعت 5:10 بامداد به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.
شهر هاوانا 2 میلیون نفر جمعیت دارد و میانگین دمای هوا در این روز ها 30 درجه سانیتگراد است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: نگرانم! نباید در باد این پیروزی ها بمانیم
بازديد : 580

خولیو ولاسکو سرمربی تمی ملی والیبال ایران در خصوص دیدار مقابل کوبا گفت: کوبا تیم جوانی دارد. مثل ما روز به روز در حال پیشرفت است. در دو بازی خود مقابل روسیه بسیار خوب ظاهر شده است.
وی افزود: بازی مقابل صربستان و ایتالیا دیگر تمام شده است. دیگر نباید به این بازی ها توجه کنیم. این که در باد این پیروزی بمانیم اشتباه بزرگی است. بازیکنان و مردم باید برای هر تیم حساب خاص خودش را باز کنند. نباید توقع را بالا ببریم و بعد نتوانیم پاسخ گوی ان باشیم. باید سعی کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم و تمام ذهن خود را متمرکزبازی کنیم. نباید در باد این پیروزی ها بمانیم.
نمی توانیم بگوییم: چون ایتالیا کوبا را برده و ما ایتالیا را؛ پس می توانیم کوبا را ببریم. این اصلا صحیح نیست. بازی مقابل کوبا برایمان خیلی سخت خواهد بود. شاید بیشتر از هر زمانی. ما باید بازی خودمان را کنیم و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی همچنان در صدر بهترین مدافعان روی تور
بازديد : 708

محمد موسوی با میانگین 1.27 امتیاز در هر ست در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال همچنان در صدر رده بندی بهترین مدافعان روی تور ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، موسوی از 110 بار تلاش خود در این مسابقات 33 امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرده است. مارکو پودراسکاتین از صربستان با میانگین 91 صدم و آدام سیماک از کانادا با 86 صدم امتیاز در هر ست در رده های دوم و سوم بهترین مدافعان روی تور قرار دارند.

عنوان امتیاز آورترین بازیکن نیز به " الکساندر آتاناسویچ" از صربستان با 172 امتیاز رسید و بهترین ایران در این رده بندی محمد موسوی است که 79 امتیاز گرفته و در رده 29 قرار دارد.

بهترین اسپک " ویتزه کویسترا" از هلند با 58.19 درصد است. بهترین ایرانی در این بخش شهرام محمودی است با 46.2 درصد موفقیت در زدن اسپک در رده 22 قرار گرفته است.

درمیان بهترین توپ گیران " ماریو سیلوا" از برزیل با میانگین 2.88 در صدر است و بهترین ایرانی در این میان، فرهاد ظریف است که میانگین 1.96 دارد و در رده هفتم است.

در رده بندی بهترین سرویس زنان، "یوردان آستنگو" از کوبا با 54 صدم امتیاز در هر ست در مقام نخست است. در میان ایرانیان در این بخش محمد موسوی با 31 صدم امتیاز در هر ست رتبه 14 را از آن خود کرده است. موسوی در مجموع تاکنون هشت امتیاز سرویس گرفته است.

بهترین دریافت کننده " پائول لوتمن" از آمریکا با 70.25 درصد است و بهترین ایرانی در این بخش فرهاد ظریف با 39.2 درصد است که در رتبه 27 قرار دارد.

بهترین پاسور "سانسو هان" از کره جنوبی است با میانگین 10.67 پاس موفق در هر ست و  در میان ایرانیان، سعید معروف با میانگین 5.58 امتیاز رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربی ایتالیا: تیم ایران بسیار جنگنده است
بازديد : 435

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار جنگنده است و رقابت با این تیم کار بسیار دشواری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مارو بروتو در نشست خبری بعد از بازی با ایران افزود: ما توانستیم در بازی دوم با ایران نقشه هایمان را پیاده کنیم و درنهایت پیروز شویم.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران دو ست عقب بود اما شرایط را مساوی کردند، گفت: ما از لحاظ بدنی مشکل داشتیم، چرا که در ست های سوم و چهارم خوب کار نکردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره نحوه قضات بازی دوم گفت: داوری به نفع دو طرف گرفت. نمی توان گفت که تنها به نفع ما گرفته است.

وی در مورد مهار ایوان زایتسف بازیکن با ارزش ایتالیا توسط تیم ایران خاطر نشان کرد: او را خوب مهار کردند، البته قبول دارم کمی شانس هم با ما بود تا توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

ایوان زایتسف نیز در این نشست خبری گفت: بازی با ایران بسیار سخت بود. به خصوص باختی که در بازی اول در برابر ایران داشتیم. ایرانی ها خیلی عالی بازی کردند و بازی دوم را نیز خیلی خوب شروع کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایران هم از نظر فکری و هم از نظر فیزیکی عالی است و ما به سختی توانستیم دو امتیاز بگیریم و به صدر جدول گروه دوم لیگ جهانی والیبال برگردیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: عملکرد بازیکنان ایران در برابر ایتالیا غیر قابل توصیف است
بازديد : 533

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه به نظر من عملکرد تیم ایران در دو بازی برابر ایتالیا غیر قابل توصیف است، گفت: ما در خاک ایتالیا از این تیم چهار امتیاز گرفتیم و این خیلی با ارزش است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با ایتالیا افزود: بازیکنان تیم ایران ناراحتند، چون می توانستند بازی را ببرند. من از ته دل به شاگردانم افتخار می کنم که در این جو و شرایط این طور بازی کردند.
وی تیم ایتالیا را یکی از بهترین تیم های والیبال جهان دانست و گفت: کسب این نتیجه در برابر این تیم بسیار خوب و ارزشمند است. تیم ایران برای بازی با کوبا بهتر از این خواهد شد، زیرا تجربه های خوبی در بازی با ایتالیا به دست آوردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه تصریح کرد: برای بازی با کوبا زمان کمی برای هماهنگ شدن داریم و تیم ایران تجربه در لیگ جهانی ندارد و تا خود را با شرایط فشرده این بازی ها وفق دهد، کمی زمان می برد.
وی تاکید کرد: ملی پوشان ایران امروز جنگندگی و سازماندهی خوبی داشتند. شاید تنها مشکل کمی تجربه آنان بود، اما از عملکرد آنان رضایت کامل دارم. من از بازی امروز خیلی خوشحالم چون تیم خیلی خوبی داریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره چگونگی مهار زادیتسف گفت: تیم ما برای مهار این بازیکن خوب ایتالیا که هم تکنیک و هم تاکتیک خوبی دارد، برنامه داشت و توانستیم به خوبی او را مهار کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پیروزی نخست ایران در برابر ایتالیا شانسی بوده یا نه، گفت: من در مورد شانس اصلا این جور فکر نمی کنم. الان بازی تمام شده و باید بپذیریم که ایتالیا در بازی با ما مشکل داشت. البته تیم ایران نیز باید بیشتر کار کند و در آینده حتما موفقتر خواهد بود. درست است که ایران در بازی دوم مغلوب شد، اما تجربه های بسیار گرانبهایی به دست آورد. بازیکنان اگر نبازند جنگندگی را یاد نمی گیرند.
 خولیو ولاسکو در مورد اعتراضش به داور بازی ایران و ایتالیا گفت: من نسبت به عملکرد داور بازی دوم اعتراض داشتم، ولی دیگر بازی تمام شده و باید به بازی با کوبا فکر کنیم. دو ست بردیم و دو ست باختیم، در مقابل صربستان هم تا آخر جنگیدیم و من به همین دلیل به تیمم افتخار می کنم. فکر می کنم نه تنها من، بلکه همه ملت ایران به ملی پوشان والیبال افتخار می کنند. آنان هم قلب بزرگی دارند و تفکر بزرگی دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد جو سنگین سالن مسابقه در دیدار دوم ایران و ایتالیا گفت: قبول دارم سالن کوچک بود و این را قبول دارم که شرایط در اینجا سخت بود، اما من تیم را برای این شرایط آماده کرده ام.
وی در مورد عملکرد امیر غفور نیز گفت: من او را خیلی دوست دارم. او جوان است و باید برای این بازی ها آماده شود. برای تغییر فکر بازیکنان ایران تلاش زیادی کردم.
ولاسکو در باره باخت در دوست اول و دوم نیز گفت: نخستین چیز این است که از بازی کردن ناامید نشوی و باورت را به پیروزی ادامه بدهی. این بار اولمان نیست که می بازیم. بازیکنان باید یاد بگیرند و گرفتند که حتی در بدترین شرایط متوقف نشوند .این خیلی نکته مثبتی است.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی از هیات دولت برای تیم ملی والیبال درخواست هواپیمایی اختصاصی کرد
بازديد : 399

رییس فدراسیون والیبال گفت: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ جهانی والیبال در دو هفته باقی مانده این رقابت ها،  از هیات دولت درخواست کردیم با پرواز اختصاصی برای بازگشت تیم ملی والیبال از هاوانا موافقت کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در پایان دیدار دو ایتالیا و ایران در گفت وگو با شبکه سوم سیما افزود: تیم ملی والیبال ایران امشب پس از استراحت کوتاهی با پرواز مستقیم از شهر ساساری ایتالیا راهی هاوانا می شود.
وی با بیان اینکه با توجه به تغییر ساعت دو کشور ایتالیا و کوبا ضروری بود بازیکنان زودتر به کوبا بروند تا با شرایط زمانی هماهنگ بشوند، خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال بامداد روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16 تیرماه دو دیدار با کوبا برگزار خواهد کرد و سپس راهی ایران می شود.
رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال روزهای 21 و 22 تیرماه در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران میزبان آلمان خواهد بود. برای اینکه تیم ملی در شرایط مطلوب قرار گیرد از هیات دولت درخواست کردیم با سفر تیم ملی از کوبا به تهران با یک پرواز اختصاصی و مستقیم موافقت کنند تا ملی پوشان والیبال از نظر آمادگی جسمانی برای بازی با آلمان دچار مشکل نشوند.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی دو دیدار در برابر ایتالیا برگزار کرد که پیروزی سه بر یک و شکست سه بر دو نتیجه این بازی ها برای ملی پوشان کشورمان بود و تیم ملی از ایتالیا چهار امتیاز کسب کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ملی پوشان والیبال ایران یک امتیاز دیگر از ایتالیا گرفتند
بازديد : 572

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی با ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال سه بر دو مغلوب ایتالیا شد اما موفق به کسب یک امتیاز دیگر از این تیم قدرتمند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (یکشنبه شب) در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در شهر ساساری ایتالیا برای دومین بار به مصاف تیم ملی این کشور رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار سه بر دو با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20، 20 بر 25، 18 بر 25 و 15 بر 13 مغلوب ایتالیا شد تا با هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت ها باقی بماند.

سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف ترکیب تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی دوم در برابر ایتالیا بود. این ست با سرویس سعید معروف آغاز شد. ایران تا امتیاز هفت بر پنج پیش بود اما وقت استراحت اول را هشت بر هفت به ایتالیا واگذار کرد. دو تیم ایران و ایتالیا در امتیازهای 9 تا 11 مساوی پیش رفتند اما در ادامه ایتالیا سه امتیاز متوالی گرفت و ولاسکو وقت استراحت فنی گرفت، وقت استراحت دوم نیز 16 بر 12 به سود ایتالیا شد. عادل غلامی نیز در ادامه این ست به زمین بازی آمد. ملی پوشان کشورمان به رغم عقب افتادن در چند امتیاز، هماهنگی تیمی خود را از دست ندادند و بالاخره دو تیم در امتیاز 18 با هم مساوی شدند. در نهایت ملی پوشان والیبال کشورمان نتیجه ست نخست را 25 بر 22 به حریف سرسخت واگذار کردند. امیر غفور در این ست پنج امتیاز برای ایران کسب کرد.

در ست دوم خولیو ولاسکو تقریبا از ترکیب ست نخست استفاده کرد و تنها عادل غلامی را بجای آرمین تشکری از ابتدا به زمین بازی آورد. نخستین امتیاز این ست به ایران رسید و وقت استراحت اول این ست 8 بر 6 به ایران رسید. در ادامه این ست ، حمزه زرینی نیز به جای علیرضا مباشری به بازی آمد. ایتالیا سه امتیاز عقب افتادگی خود را جبران کرد و در امتیاز 12 به ایران رسید و ولاسکو وقت استراحت فنی درخواست کرد. رحمان داووی نیز در این ست جای خود را به آرش کمالوند داد. دو سرویس محمد موسوی به امتیاز برای ایران تبدیل شد تا وقت استراحت دوم با امتیاز 16 بر 15 به ایران برسد. شهرام محمودی نیز در امتیاز آخر این ست به زمین آمد. به نظر می رسید که کادر فنی ایتالیا آنالیز دقیقی بر روی بازیکنان ایران داشتند و این موضوع باعث شد که تیم ملی والیبال ایتالیا ست دوم را هم 25 بر 20 به سود خود خاتمه دهد تا دو بر صفر از ایران پیش بیافتد.

ست سوم را تیم ایران با ترکیب متفاوتی آغاز کرد. شهرام محمودی، عادل غلامی، سعید معروف، محمد موسوی، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف ترکیب ایران در آغاز این ست بود. وقت استراحت اول این ست 8 بر 7 به ایران رسید. تیم ایران در ادامه در سرویس و دفاع عالی کار کرد که وقت استراحت دوم این ست 16 بر 11 به ایران رسید. اما دریافت های ضعیف ایران چهار امتیاز متوالی به ایتالیا داد. رحمان داوودی نیز به بازی آمد. در نهایت تیم ملی والیبال کشورمان نتیجه ست سوم را 25 بر 20 به دست آورد تا با ایتالیا دو بر یک شود.

 ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم از ترکیب ست سوم با یک تغییر استفاده کرد که رحمان داوودی به جای علیرضا مباشری به زمین آمد. تیم ایران شروع خوبی در این ست داشت و وقت استراحت اول را نیز هشت بر شش به سود خود خاتمه داد. در ادامه ملی پوشان کشورمان تا امتیاز 10 بر هفت پیش رفت که سرمربی ایتالیا برای کم کردن فاصله امتیازها درخواست وقت استراحت فنی کرد. دریافت اول تیم ایران در این ست به مراتب بهتر از ست های قبلی شده بود. ملی پوشان ایران در ادامه این ست فشار زیادی به تیم ایتالیا آوردند و موفق به کسب وقت استراحت دوم این ست با امتیاز 16 بر 10 شدند. مهدی مهدوی نیز برای ایران به بازی آمد. تیم ملی والیبال ایران در این ست نمایشی از والیبال مدرن داشت و درنهایت موفق به پیروزی با نتیجه 25 بر 18 در ست چهارم شد تا دو بر دو مساوی شوند و یک امتیاز دیگر از ملی پوشان ایتالیا به دست آورند.

بازیکنان ایتالیا ست پنجم را با شرایط روحی نامناسب آغاز کردند و نخستین امتیاز نیز به ملی پوشان ایران رسید. تیم ایران تا امتیاز چهار بر یک نیز پیش رفت، اما در ادامه چهار بر چهار شدند و ولاسکو وقت استراحت فنی درخواست کرد. وقت استراحت اول این ست نیز هشت بر هفت به سود ایران شد و بازیکنان بلافاصله زمین ها را عوض کردند. در ادامه تیم ملی والیبال ایران به رغم ارائه یک بازی منطقی، با امتیاز 15 بر 13 مغلوب ایتالیا شد تا در مجموع سه بر دو در برابر ایتالیا شکست را پذیرا شود. داور این دیدار دو امتیاز ست آخر را در شرایط مشکوک به نفع ایتالیا داد و یک کارت زرد نیز به خولیو ولاسکو داد.

تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب دو امتیاز این دیدار اندوخته های خود را در دور مقدماتی لیگ جهانی به 17 امتیاز رساند تا در پایان هفته پنجم این رقابت ها در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت. روسیه نیز با 16 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های آلمان و صربستان نیز با 10 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند و ایران و کوبا نیز با 7 و3 امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

دونالد استال از استرالیا به عنوان داور اول و دوسان هودون از ایالات متحده به عنوان داور دوم قضاوت دیدار دوم ایران و ایتالیا را برعهده داشتند. کامیلو آنتاو از موزامبیک به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

ایتالیایی ها که هنوز از شکست بازی اول در برابر ایران در شوک بودند، امروز با تلاش زیاد سالن را پر کرده بودند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطبوعات ایتالیا مبهوت هنرنمایی مردان والیبال ایران
بازديد : 528

یروزی تیم ملی والیبال  ایران مقابل ایتالیا در شهر مودنای این کشور مقابل تماشاگران ایتالیایی در مطبوعات و رسانه های ایتالیایی بازتاب گسترده و اعتراض آمیزی داشت که سر تیتر برخی از خبرها به قرار زیر است:
ایران در تهران مقابل ایتالیا
ایتالیا برود از ولاسکو و ایران والیبال را بیاموزد
ولاسکو با ایران، ایتالیا را تسخیر کرد
تسخیر مودنا توسط شاگردان ولاسکو
ایران با اعتماد به نفس بالا بر ایتالیا پیروز شد
براتو برود و ولاسکو بیاید
پیروزی ایران مقابل ایتالیا در تهران
ایران تا آخرین لحظه جنگید تا پیروز شود
ایران پیروز نبرد ولاسکو و ایتالیا
ولاسکو با ایران مقابل ایتالیا
ولاسکو با ایران یک تنه ایتالیا را مهار کرد
شکست ایتالیا در خانه ایران
ایتالیا از ایران بیاموزد
ایران با تفکر ولاسکو ایتالیا را شکست داد
ایتالیا در کلاس درس ایران


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو پیش از آغاز اولین به بازیکنان چه گفت؟
بازديد : 516

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان چند دقیقه پیش از آغاز اولین دیدار ایران مقابل تیم ملی ایتالیا در لیگ جهانی در رختکن تیم ملی ایران دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. به گفته اعضای تیم حرف های پیش از بازی ولاسکو با بازیکنان تاثیر به سزایی بر روی روحیه آنها داشت و موجب شد با اعتماد به نفس زیادی به رویارویی با تیمی که قهرمان هشت دوره لیگ جهانی است و یکی از قدرت های والیبال دنیا به حساب می آید،روند.
خولیو ولاسکو خطاب به مردان والیبال ایران گفت: در شهر مودنای ایتالیا مقابل تیم ملی این کشور به میدان می رویم. نگاه نکنید مقابل این تیم بزرگ در خانه اش و در مقابل تماشاگرانش به میدان می روید. به این توجه کنید میلیون ها ایرانی در داخل و خارح ایران چشم هایشان به پنجه های شماست. مردم ایران به شما ثابت کرده اند که هرگز برای برد و باخت از شما حمایت نمی کنند. آنها طرفدار روحیه جندگی شما هستند. آنها منتظرند تیم ملی کشورمان با تمام قوا مقابل ایتالیا به میدان رود. آنها منتظر هستند تا هنر نمایی شما را نظارگر باشد. بروید و با قلب و احساس خود بازی کنید. به خاطر ایران و مردم ایران بازی کنید. بروید و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگید. مردم از شما جنگی می خواهند. این است که شما و ملت ایران را سرافراز می کند. بروید و از بازی خود لذت ببرید.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ملی پوشان به ساساری رسیدند
بازديد : 812

تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 18:45 امروز شنبه  به ساساری محل برگزاری  دومین دیدار ایران و ایتالیا درچارچوب رقابت های لیگ جهانی والیبال رسید. ملی پوشان کشورمان به محض ورود به فرودگاه  با استقبال چشمگیر ایرانیان مقیم ایتالیا روبرو شدند.
مردان والیبال کشورمان در هتل  گرازیای ساساری اسکان دارند و ایرانیان زیادی جهت دیدن بازیکنان و گرفتن عکس یادگاری به این هتل می آیند.
به دستور خولیو ولاسکو تمرین بعد از ظهر امروز لغو شد و خولیو ولاسکو پانزده دقیقه پیش از شام در جلسه ای برای بازیکنانش در خصوص دیدار دوم مقابل ایتالیا صحبت کرد.
تیم ایران ساعت 9:30 تا 11 صبح فردا یک تمرین سبک جهت ریکاوری در سالن مسابقه برگزار خواهد کرد و ساعت 19 به وقت ساساری و 21:30 به وقت تهران در دومین مسابقه به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا خواهد رفت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داوودی: از ولاسکو متشکرم
بازديد : 639

پس پیروزی ایران مقابل صربستان خولیو ولاسکو دست به تغییر دو بازیکن زد. آرش کمالوند و رحمان داوودی. دو بازیکن جوانی که در پست دریافت کننده با تیم ب تمرین میکردند و تشنه تجربه بیشتر بودند. ولاسکو با انجام این دو تغییر آن هم پس از پیروزی ارزشمند برابر صربستان سوال های زیادی را در ذهن ها به وجود آورد. به هر حال این دو بازیکن جایگزین و برای دیدار با ایتالیا و کوبا همراه تیم ملی راهی مودنا شدند. رحمان داوودی دریافت کننده تیم ملی کشورمان که امروز روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و ولاسکو را از انتخابش سربلند بیرون آورد، پس از دیدار مقابل ایتالیا و شکست این تیم برابر تماشاگران خودی در خانه گفت: این دیدار جدا از برد و باخت، واقعا زیبا بود. مسابقه ای بود که سال ها از خاطره ها نمی رود. اگر می خواستیم این بازی را ببریم باید از حداکثر توان خود استفاده می کردیم. بچه از حداکثر توان خود هم بیشتر انرژی گذاشتند تا توانستیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.
داوودی ادامه داد: هر کس به طریقی به تیم کمک کرد. من سعی کردم بهتر دریافت کنم و خوب اسپک بزنم. در جاهایی هم توانستم در سرویس خوب عمل کنم. فرقی نمی کند من باشم یا کس دیگری. مهم این است تیم موفق شود. از اینکه در این شرایط حساس جواب دادم و به تیم کمک کردم واقعا خوشحالم. از ولاسکو هم به خاطر اعتماد کردن به من متشکرم.
بازیکن جوان تیم کشورمان افزود: نکته خیلی مهم در این دیدار این بود که ما ثابت کردیم که می توانیم در شرایط سخت و حساس پیروز شویم. به شرط آنکه تا اخر بجنگیم. آن هم مقابل ایتالیا، یکی از قدرت های والیبال دنیا.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مباشری: خوشحال که جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم
بازديد : 352

علیرضا مباشری بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان که از بازی با صربستان در لیست 12 نفره ولاسکو قرار گرفت و اولین دیدار خود را در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل صربستان برگزار کرد، در دیدار مقابل ایتالیا خوش درخشید و جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی داد. وی پس از این دیدار تاریخی گفت: برای برد به میدان رفتیم.شرایط ایده آلی نداشتیم. ولی همه با هم شدیم. دسته به دست هم دادیم و با یکپارچگی توانستیم مقابل ایتالیای قدرتمند بایستیم و او را در خانه خود شکست دهیم. هیچگاه تسلیم نشدیم و تا لحظه آخر جنگیدیم.
وی افزود: خوشحالم که جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم و او را سربلند کردم. البته بگویم که این پیروزی حاصل یک کار گروهی است. همه دست به دست هم دادند و از هیچ چیز دریغ نکردند. من هم به نوبه خود سعی در انجام وظیفه ام کردم. در این بازی تمام تمرکز خود را بر روی دریافت گذاشتم. فقط می خواستم بتوانم با دریافت خوب پاسور را در شرایط خوب قرار دهم تا بتواند اسپکر ها را به خوبی تغذیه کندو خدا رو شکر موفق بودم. از همینجا از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدند کما تشکر و قدردانی را دارم. چه مربیان باشگاهی و چه مربیان ملی.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند
بازديد : 581

ولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس پیروزی تاریخی ایران در مقابل ایتالیا قهرمان هشت دوره لیگ جهانی در شهر مودنا گفت: در این بازی ما شرایط ایده آلی نداشتیم و برای کسب تجربه به میدان رفتم. قائمی را یک روز قبل از بازی از دست دادیم و زرینی چند ساعت پیش از بازی به تیم پیوست. چند بازیکنمان هم دچار مشکل گوارشی شدند. من به بازیکنانم پیش از بازی گفتم بروید و بازی خود را انجام دهید. به نام ایتالیا کاری نداشته باشید. فقط بازی خود را انجام دهید. اینجا هستم تا فقط بازی خود را انجام دهیم و لذت ببریم.
سرمربی تیم ملی کشورمان افزود: درآغاز بازی شروع خوبی داشتیم. در ست سوم آنها با آوردن زایدسف و چند تغییر بازی را در دست گرفتند ولی در ست چهار با تغییراتی که دادیم توانستیم بر بازی سوار شویم. این بازی برای ما تجربه بزرگی بود. بردن ایتالیا در مودنای کار بزرگی است که بازیکنانم آن را به خوبی انجام دادند.
وی ادامه داد: بازیکنانم همان چیزی را که خواستم در زمین پیاده کردند. جنگ تا لحظه آخر. این مهمترین چیزی بود که توانستیم به آن عمل کنیم. بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و توانستند در لحظات حساس کم اشتباه عمل کنند و این پیروزی تاریخی را برای والیبال ایران رقم زنند. از همه آنها تشکر می کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

موسوی: توانستیم غول والیبال را در خانه شکست دهیم
بازديد : 535

سید محمد موسوی پر امتیاز ترین تیم ایران در دیدار تاریخی ایران و ایتالیا که با پیروزی شیرین 3 بر یک مردان والیبال کشورمان همراه بود، پس از این مسابقه گفت: پیش از بازی با از دست دادن قائمی ودیر رسیدن زرینی شرایط برایمان خیلی سخت بود. اما بچه ها واقعا با غیرت بازی کردند. ما توانستیم غول والیبال را در خانه شکست دهیم. کار بسیار ارزشمندی است.
سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان افزود: در جلسه پیش از بازی ولاسکو نکات خوبی را گفت. ما هم توانستیم به خوبی آن ها را در زمین پیاده کنیم. برای بازی برنامه داشتیم. اشتباهاتمان را کم کرده بودیم و به حداقل رساندیم. بچه ها با شهامت بازی کردند و توانستیم سه امتیاز با ارزش و حساس را از ایتالیا در خانه اش بگیریم و مانع صعود آن به دور بعد شویم.
وی در پایان گفت: از اینکه شرمنده این همه ایرانی که از راه دور به سالن پالازای مودنا آمده بودند و تا لحظه آخر تیم ملی را تشویق کردند، نشدیم خیلی خوشحالم و همچنین از مردم خوب ایران که همراه حامی ما بودند تشکر می کنم. خدا رو شکر که شرمنده نشدیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایتالیا مقابل مردان والیبال ایران زانو زد
بازديد : 788

تیم ملی والیبال ایران با شکست ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال، شگفتی ساز دور مقدماتی رقابت های سال 2013 شد تا سفید پوشان کشورمان در برابر آقای والیبال جهان در مودنای ایتالیا به پیروزی برسند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (جمعه شب) در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال مهمان ایتالیا در شهر مدونا به مصاف ایتالیا رفت. ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی هماهنگ و بسیار جذاب موفق به شکست قهرمان هشت دوره لیگ جهانی والیبال شدند.
تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در شرایطی سه بر یک به پیروزی رسید که از نظر بازیکن در شرایط مطلوبی نبود. دو ساعت قبل از آغاز بازی معروف مصدوم شد. قائمی نتوانست در ایتالیا بماند چهار بازیکن نیز مشکل گوارشی داشتند، اما آنان کار غیرممکن را در عمل ممکن ساختند.
تیم ایران در ست های اول ، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 32 بر 30 از سد لاجوردی پوشان ایتالیا گذشت و تنها در ست سوم 25 بر 21 مغلوب این تیم شد.
سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف هفت ملی پوش تیم ملی والیبال کشورمان در ست نخست این بازی بودند که تا امتیاز 24 نیز بدون تغییر بازی کردند. حمزه ززینی نیز در اینهای ست  به بازی آمد.
ملی پوشان کشورمان در ست نخست با ارائه بازی بسیار هماهنگ و منطقی و استفاده از سرویس های محکم دریافت ایتالیا را با مشکل روبرو کردند و دو وقت استراحت این بازی را نیز به نفع خود تمام کردند. تیم ملی والیبال ایران در ست نخست 25 بر 23 ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی را شکست دادند.
خولیو ولاسکو ست دوم را نیز با ترکیب ست نخست آغاز کرد و ملی پوشان کشورمان روند ست اول را دنبال کردند به گونه ای که وقت استراحت اول نیز به سود ایران به دست آمد. شکست صربستان در تهران تاثیر روانی خاصی بر روی تیم ایتالیا گذاشته بود و بازیکنان این تیم دفاع خوبی بر روی بازیکنان ما نداشتند و همین موضوع باعث شد وقت استراحت دوم ست دوم نیز 16 بر 13 به سود ایران شود. ایتالیا در ادامه این بازی برای نخستین بار یک امتیاز از ایران پیش افتاد اما با سرویس های خوب رحمان داوودی، تیم ملی والیبال کشورمان پیش افتاد و در نهایت ست دوم را نیز 25 بر 22 به سود خود خاتمه داد.
در ست سوم نیز تیم ملی والیبال کشورمان با ترکیب دو ست دیگر بازی را آغاز کرد اما در این ست وقت استراحت نخست به ایتالیا رسید. در ادامه بازیکنان ما کمی با استرس بازی کردند و دریافت ها نیز با مشکل روبرو شدند. یکی از دلایل این ناهماهنگی تیم ایران ورود ایوان زایتسو بازیکن ایتالیا در ست سوم بود. در نهایت تیم ایران در این ست 25 بر 22 نتیجه را واگذار کرد تا دو بر یک از ایتالیا پیش بماند.  
در ست چهارم شهرام محمودی از ابتدای ست به جای امیر غفور به میدان آمد و تیم ملی والیبال کشورمان در یک جدال نفسگیر این ست را 32 بر 30 به سود خود خاتمه داد تا در نهایت سه بر یک به پیروزی برسند وسه امتیاز شیرین از میزبان خود کسب کند.
تیم ملی والیبال کشورمان با کسب سه امتیاز این بازی شش امتیازه شد و در جایگاه پنجم گروه دوم لیگ جهانی والیبال باقی ماند. اما روس ها بیشتر از ایران از این پیروزی خوشحال خواهند شد زیرا حریف جدی آنان در صدر جدول امتیازی از بازی نخست خود کسب نکرد.
دوسان هودون از امریکا و دونالد استال از استرالیا قضاوت این دیدار رابرعهده داشتند و کامیلو آنتاو از موزامبیک به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
هر چند ایتالیایی ها نتوانستند ظرفیت سالن مسابقه را تکمیل کنند، اما ایرانیان مقیم ایتالیا و حتی تعدادی از ایراینان مقیم ایالات های جنوبی آمریکا در سالن حضور یافتند و ضمن تماشای بازی خوب ملی پوشان کشورمان، با تشویق های خود آنان را همراه کردند.
تیم ملی والیبال کشورمان روز یکشنبه نهم تیرماه در دومین بازی به مصاف ایتالیا در شهر ساساری این کشور خواهد رفت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 65

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف